XXIX part

195 6 0
                                    

Zelela si da dokazes svoju poentu. Da pokazes kako bi brat stvarno trebao da se ophodi prema mladjoj sestri .. medjutim .. shvatila si jednu stvar. Ti nisi kompetentna osoba za tako nesto. Ti nemas iskustva pa mozda bi bilo bolje da prestanes da vodis ovu bespotrebnu raspravu.
Umesto grubih reci utehu si potrazila u njegovom zagrljaju koji je uvek bio dostupan samo tebi.
Njegove ruke su te spremno docekale snazno te stezuci oko struka. Vase usne su se ponovo spojile vapeci za jos .
Tvoje slobodne ruke su setale po njegovom telu sto ga je pomalo golicalo.
Pribila si se uz njegovo telo sateravsi ga u cosak. Njegova ledja dodirivala su hladan zid dnevne sobe prosaran sarenim tapetama.
Tvoji otkucaji su postali brzi i jaci dok si polako pocela da mu otkopcavas kosulju.
Odvojila si usne od njegovih i usredsredila se na svoj novi zadatak. On je uzivao dok si se ti mucila sa poslednjim dugmetom. Odusevljeno si gledala u njegov stomak dodiruci ga jednom rukom . Njegove plocice bile su jasno izrazene sto te je jos vise odusevilo i nateralo da nastavis da ponavljas te pokrete .
,, To golica .. " rekao je kroz smeh .

Odmakla si se od njega i ponovo ga pogledala u oci .

,, Zasto si stala? "

,, Jesi li siguran da je ovo dobro mesto za to?"

,, Ne razumem? To? Sta to? "

,, Mislim na one stvari.."

,, Ah... Sana ... Sana ... ti jos uvek o tome. "

,, Ovaj ... danas sam srela Riu koja mi je rekla da si sigurno to zeleo .. mislim ... taj izlazak ... i to..."

,, Sana , necemo to uraditi dok ti ne budes spremna . A sad prestani da razmisljas o tome i lezi pored mene ."

,, Ostaces ovde ? " presrecno si viknula .

,, Tise ! Hocu i onako je kasno .. "

,, Hvala ti Nii ce to mnogo znaciti. "

,, Mhm .. ja ostajem zbog tebe. "

Ignorisala si to poslednje . Zasto?
Zato sto si zelela da verujes da to nije jedini razlog zasto je on ostao .
Smatrala si da je nesto drugo po sredi.
Ljubav prema sestri.
Ono sto ti nikada nisi imala ..

 A New Beginning Donde viven las historias. Descúbrelo ahora