All about you16

788 44 2
                                    

က်ေနာ့္ေဘးမွာ လိႈင္းေတတဘုန္းဘုန္း႐ိုက္ခတ္ေနတဲ့ ပင္လယ္ႀကီးရယ္ ၾကယ္ေတဝန္းရံေနတဲ့ လမင္းႀကီးက ပုန္းလ်ိႈးကြယ္လ်ဳိးထြက္ေနတယ္ ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္ ေမ့ေနတဲ့ အတတ္ေတမွာ က်ေနာ္သိပ္ခ်စ္ရပါေသာ p'saintက  အသက္ဝင္ေနတဲ့ပန္းခ်ီကားတခ်ပ္လိုထင္႐ွား ေတာက္ပေနတယ္..

P'saintေျပာျပတဲ့ သူ့အေၾကာင္းေတမွာ သူ႔ဘဝႀကီးက ေနခ်င္စရာမေကာင္းေလာက္ေအာင္ ဘဝႀကီးက ခါးလွတယ္...

ဒါေပမဲ့ သူ အေဖတို႔အေမတို႔အကိုတို႔ကို ေတြ႔ခ်င္တယ္..
သူေပ်ာက္ေနစဥ္မွာ သူ႔အတြက္ ေသဆံုးေၾကာင္းသာေၾကာျငာၿပီး ကိုယ့္ဘဝနဲ႔ကိုယ္ေနေနၾကေပမဲ့ သူျပန္လာခဲ့ရင္ သူ႔ကို ဘလိုႀကိဳဆိုေနမလဲ သိခ်င္တယ္...

P'saintေျပာျပခဲ့သလို အားလံုးဟာ ကိုယ့္ဘဝနဲ႔ကို ႐ုန္းကန္လႈပ္႐ွားေနၾကတဲ့အတြက္ မင္းကို အခ်ိန္မေပးႏိုင္တာ မင္းအပစ္မတင္ပါနဲ႔တဲ့...

က်ေနာ္ အရင္က ဘလိုလူစားမ်ိဳးလဲဆိုတာ သူမမွတ္မိေတာ့ေပမဲ့ အခုခ်ိန္မွာ သူ စိတ္သစ္လူသစ္နဲ႔ ဘဝကိုေနထိုင္ရမယ္
သူ႔ကို အေရးမေပးႏိုင္တဲ့သူေတကို စိတ္ခုေနတဲ့ သူအျဖစ္မျဖတ္သန္းေတာ့ဘဲ ကိုယ့္ကိုအေရးေပး တန္ဖိုးထားတဲ့သူေတအတြက္ ဘဝကို႐ွင္သန္မယ္...

အခု သူ႔ေ႐ွ႕က p'saint... သူ႔ကို တလလံုး အလုပ္ထြက္ကာ ႐ွာခဲ့တာ.. သူ႔လို႔ ဂ်စ္ကန္ကန္ေကာင္ေလးကို အခ်စ္ေတနဲ႔ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေပးတဲ့ အခ်စ္ရဲ႕ဘက္ေတာ္သားေလး..
သူ p'saintကို ျပန္ၿပီးအေကာင္းဆံုးေစာက္ေ႐ွာက္ဖို႔ေတြးထားၿပီးၿပီ..

တခုပဲ  သူအရင္က p'saintကိုခ်စ္ခဲ့တာမွန္ေပမဲ့ အခုခ်ိန္မွာ သူ p'saintအေပၚ ရိွးတိုး႐ွန္းတန္းျဖစ္တာကလြဲပီး ခ်စ္သလားဆိုတာ သိပ္ၿပီးမေသခ်ာဘူး..p'saintကို ေတြ႔ရင္ သူရင္ခုန္တယ္ p'saintမ်က္ႏွာေလးကို ေငးေနရတာ အဓိပၸါယ္ရိွတဲ့ စာအုပ္တအုပ္ကို ဖတ္ေနရသလိုပဲ... ၿပီးေတာ့ p'saintရဲ႕ ကိုယ္သင္းနံေလးရရင္ ၾကက္သီးေတထရေလာက္ ရင္ခုမ္သြားတတ္တယ္...

"ေဒါက္ ေဒါက္ ''

"Perth.. ငါ mark ငါတို႔ၾကက္ေတာင္႐ိုက္ရေအာင္... ဖိလစ္ပိုင္က ဧည့္သည္ေတက အပ်င္းေျပေဆာ့မယ္တဲ့ေလ...''

All abou YouWhere stories live. Discover now