All about you... 23

682 32 2
                                    

Saintတေယာက္ ခြဲစိတ္ခန္းေ႐ွ႕မွာ ေခါက္တံု႔ေခါက္ျပန္ေလ်ွာက္ေနတာ အႀကိမ္ေပါင္းမနဲေတာ့ဘူး...

ငယ္ ခြဲစိတ္ခန္းထဲ ဝင္သြားတာ တနာရီေက်ာ္ၿပီေလ...

"Saint...ဒါေလးစားလိုက္အူး ေရာ့....''

Meanက ဘာဂါတခုလက္ထဲလာထဲ့ေပးတယ္...

"ေနပါေစ mean ငါမစားခ်င္ဘူး....''

Saintျငင္းလိုက္ေပမဲ့ planကပါ ထိုင္ရာက ထလာၿပီး အတင္းစားေစတယ္...

"အငယ္ဆံုးေလးက ဘာမွမျဖစ္ဘူး... နင္က ဘာမွမစားပဲေနရင္ နင္လဲသြားမွ နင့္ကို ထပ္ကုေနရမယ္ စားလိုက္... ''

"အင္းပါ...အင္းပါ...''ဆ္ိုကာ သူ markနား သြားထိုင္ကာ သူတကိုက္ ကိုက္စားလိုက္တယ္..markက ေဖ်ာ္ရည္ တဘူးကမ္းေပးတယ္...

ငယ္ေရ...ဘာမွမျဖစ္ပါေစနဲ႔ေနာ္ ငယ္.. ကိုယ္တို႔အားလံုး င္းကို စိတ္ပူေနၾကသလို အားလံုးက မင္းကို ခ်စ္ခင္ၾကပါတယ္...

သူစားၿပီးကာနီးေလာက္က် ခြဲစိတ္ခန္းတံခါးပြင့္လာတယ္...

ဆရာဝန္ႀကီးနားကို အားလံုးေျပးသြားသြားလိုက္ၾကတယ္...

"ဆရာ အေျခေနေလး '' saintက ဦးေဆာင္၍ေမးလိုက္တယ္...

"ေျသာ္...အားလံုးမစိုးရိမ္ၾကပါနဲ႔ အဆင္ေျပေျပနဲ႔ ၿပီးဆံုးသြားပါၿပီ..သတိရလာမွ အေျခေနထပ္ႀကိရမယ္...''

"ဟုတ္ကဲ့ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခမ်ာ...''

" ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ခမ်ာ''

ေက်းဇူးတင္စကားေတညံသြားတယ္...

Saintလဲ အခုမွ အသက္ဝဝရႉႏိုင္ေတာ့တယ္...

"Saint... ဘာမွမျဖစ္ေတာ့ဘူး စိတ္မပူနဲ႔ေတာ့ သိလား.. လာ MarkGunကိုထားခဲ့ ငါတို႔ ေရမိုးခ်ိဳးစားေသာက္ၿပီး ျပန္လာၾကမယ္ perthအတြက္ အဝတ္အစားေတေရာ ယူရမယ္ေလ...''လို႔ Titleက ပခံုးပုတ္ေျပာတယ္...

"ငါ...''

"မျပန္ခ်င္ဘူး မေျပာနဲ႔... ခနေလးပဲ ထားခဲ့လိုက္ အငယ္ဆံုးေလး မႏိုးခင္ျပန္လာၾကမယ္ သူႏိုးလာရသ္ မင္း ေမႊးေမႊးႀကိဳင္ႀကိဳင္ေလးျဖစ္ေနတာေပါ့...''

All abou YouWhere stories live. Discover now