All about you26

528 27 0
                                    

Perthနဲ႔ အဘရြာထဲဝင္လာထဲက ရြာတရြာလံုးတိတ္ဆိတ္ေနတယ္...

"အဘ ရြာႀကီးက တိတ္ဆိတ္ေနတာပဲေရာ္...''

သူေမးလိုက္ေတာ့ အဘက ေျခလွမ္းေတကို ရပ္တန္႔ပစ္လိၾက္တယ္...

"အကုန္လံုးက သူ႔တို႔ကိုဆြဲစိကုန္မွာစိုးလို႔ တံခါးေတပိတ္ၿပီးေနေနေနတာ...''

"အဲ့ေလာက္ေတာင္ ဆိုးေႏုပီလား? ညမေလးအျပင္ ဘသူေတကို ေခၚသြားေသးလဲ ''

"ေကာင္မေလး သံုးေယာက္နဲ႔ ေကာင္ေလးငါးေယာက္ပါသြားတယ္''

"အဘ...''

အေနာက္မွလွမ္းေခၚသံေၾကာင့္ သူေရာ အဘပါ လွဲ႔ႀကိလိုက္ေတာ့ ညမေလးပဲ....

"ဟင္...ညမေလး ''

"ကိုကိုပါလာတယ္ေပါ့ ေပ်ာ္လိုက္တာ ''ဆိုကာ ညမေလးက သူ႔ကို ေျပးဖက္ပါေလေရာ...

"အဘ ဒါက.... ''သူအဘကိုႀကိကာေမးေတာ့ အဘက မ်က္စိမ်က္ႏွာပ်က္ကာ သူ႔ကိုအႀကိခ်င္းေ႐ွာင္ေနတယ္...

"Kue kueက ကိုကို႔ကို ေတြ႔ခ်င္ေနတာ အဘကိုပူဆာေနတာေလ...ကိုကိုေရာ kue kueကို မလြမ္းဘူးလား''

သူအံ့ျသေနတုန္း အခုထိ... အဘ ဘာလို႔ သူ႔ကို လိမ္ေခၚရတာလဲ...

"ေအာ္...သတိမရဘဲေနမလား ညမေလး... လာ လာ အိမ္ကို သြားစို႔....''

သူ စိတ္ကို အတတ္ႏိုင္ဆံုး ႐ွင္းလင္းကာ အဘတို႔အိမ္ဖက္ကို အရင္လာလိုက္တယ္...

အိမ္ေရာက္ေတာ့...

"ေျပာပါအူး အဘရယ္ က်ေနာ့္ကို ဘာေၾကာင့္လိမ္ေခၚတာလဲ...အဘေျပာေတာ့ ညမေလး အဖ္းခံရလို႔ဆို..ခနေလး ညမေလး ကိုကို႔ကို လႊတ္အူး...''

သူ႔ကို ဖက္ထားတဲ့ kue kueကို ဖယ္ခိုင္းကာ သူေမးလိုက္တယ္...

"သား...အဘမလိမ္ခ်င္ပါဘူး...ဒါေပမဲ့....''

"ငါတို႔ေခၚခိုင္းတာကြာ....''

အဘစကားမဆံုးခင္ အိမ္ေ႐ွ႕မွ အသံထြက္ေပၚလာတယ္...

ဟင္...သူတို႔ေတက ဘသူေတလဲ ေသနတ္ေတနဲ႔ ...တခ်ိဳ႕က ဓားမေတကိုင္ထားတယ္

"မင္းက ငါ့အဘနဲ႔ ညမေလးကို ထားခဲ့ၿပီး ၿမိဳ႕ႀကီးျပႀကီးမွာ ေပ်ာ္ေနလို႔ရမလားကြ...ဟမ္...အင္းကို ငါ့အဘကယ္ထားတုန္းက ေက်းဇူးေတကို မင္းမဆပ္ဖူးလား ေျပာ...''

All abou YouWhere stories live. Discover now