All about you 28

540 31 1
                                    

ထိုစဥ္

ေဖာင္းကနဲ အသံနဲ႔အတူ gunရဲ႕ ေဘးက ေသနတ္နဲ႔လူ ်ျမေပၚလဲသြားတယ္..

ထို႔ေနာက္အတက္မျပတ္ ဒိုင္း ဒိုင္းအသံေတ အဆက္မျပတ္ထြက္လာကာ saintတို႔လဲ ေျမေပၚ ငုတ္တုတ္ထိုင္ကာ ဝပ္ေနလိုက္တယ္..

Perthကေတာ့ ေဘးက အဘနဲ႔ kueကို လံုျခံဳေပါင္ အိမ္ထဲ ဆြဲေခၚလိုက္တယ္...

ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သူက ''ေဟ့..မေျပးနဲ႔ ရပ္ ''ဆိကာ ေသနတ္နဲ႔ ခ်ိန္လိုက္တာ လွမ္းေတြ႔လိုက္တယ္...
Saintလဲ ဘာမွေတြးမေနေတာ့ဘဲ ထိုသူနားေျပးသြားကာ ေသနတ္ကို ဆြဲလုလိုက္တယ္..မရပါဘူး ထိုသူက အားႀကီးတာကိုး

က်န္တဲ့သူေတက လလံုျခံဳတဲ့ေနရာကို ေျပးခိုေနၾကၿပီး saintတေယာက္သာ ကြင္ျပင္ျပင္မွာ ထိုသူနဲ႔ လံုးေထြးေနတယ္...

ထိုသူ အားနဲ႔ saintကို တြန္းခ်ပစ္ေတာ့ saintေျမေပၚ ဘိုင္းခနဲ လဲက်သြားရတယ္...

"P'saint...''

ငယ္က အိမ္ထဲက ျပန္ထြက္လာကာ သူ႔ဆီေျပးလာတယ္...

ငယ့္ေနာက္ကေန အဘကပါ လိုက္ထြက္လာတယ္...

ငယ္က saintအေပၚကေန မိုး၍ကြယ္လိုက္တယ္...

"ေသစမ္း...ငါ့ကို ဒုကၡေပးတဲ့ ဟာေတ''ဆိုကာ ထိုသူက saintတို႔ႏွေယာက္ကို ေသနတ္နဲ႔ ခ်ိန္လိုက္တယ္...

"ေဖာင္း ေဖာင္း ေဖာင္း ''ဆိုတဲ့ အသံနဲ႔အတူ လူက တုန္ကနဲဖစ္သြားကာ မိုက္ကနဲ အေမွာင္က်သြားေတာ့တယ္...

မ်က္လံုးပြင့္ပြင့္ခ်င္း saintကို ငံု႔ႀကိေနတဲ့ titleကို ေတြ႔လိုက္ရတယ္...

ငယ္....ငယ္ ဘယ္မွာလဲ?ငယ္ ဘာျဖစ္သြား်သးလဲ ဆိုတဲ့အေတြး ေခါင္းထဲ လက္ကနဲေရာက္လာကာ လူက ကုန္းထလိုက္ေပမဲ့ အားမရိွတာေရာ titleက ဖမ္းတားလိုက္တာေရာေၾကာင့္ ထင္သလို မထလိုက္ႏိုင္ဘူး..

"ေနပါအူး saintရယ္ နင္လွဲေနအူး...ဘာျဖစ္ေနတာလဲ လူကျဖင့္ ေတးေတာင္ခ်ိတ္ယူထားရတာကို အပ္ေကာက္သြားလို႔ ဒုကၡျဖစ္ေနမယ္''တဲ့ titleက ဆူေျပာေျပာတယိ...

"အင္း.. sorry ငါ ေလာသြားလို႔...ဒါနဲ႔ ငယ္တို႔ေရာ အားလံုး အဆင္ေျပၾကရဲ႕လား?ဟို ငယ္ ေသနတ္မွန္သြားေသးလား ''

All abou YouWhere stories live. Discover now