All about you22

688 36 2
                                    

ကုတင္ေပၚ  p'saintကို ေျဖးေျဖးေလးခ်လိုက္ရင္း နဖူးေလးကို သူ႐ႈိက္နမ္းလိုက္တယ္...

P'saint ဝိုင္ေတေသာက္တာမ်ားၿပီး ႏိုးတဝက္ အိပ္တဝက္ အေျခေနမွာ သူ႔လည္ပင္းေတကို ထက္တြယ္ထားတယ္...

"P'saint....''

သူတိုးတိုးေလးေခၚလိုက္မိတယ္...

P'saintျပန္မထူးပါ... မ်က္လံုးေလးသာ လွန္ႀကိၿပီး ျပန္၍ေမွးစင္းသြားတယ္.....

သူ ပါးေလးရဲတြတ္ကာ မ်က္လံုးေတ ေမွးစင္းထားတဲ့ ခ်စ္သူကို ႀကိရင္း သူ႔စိတ္ေတအ႐ိုင္းဆန္လာတယ္...

"P'saint ကို ခ်စ္တယ္ ''

သူထပ္မံ၍ p'saintနား နားကပ္ကာ ေလသံေလာက္ေလးျဖင့္ေျပာလိုက္တယ္..

"P'လဲ ငယ့္ကို ခ်စ္္တယ္...''

'saintက ႏုတ္ထြက္စကားေၾကာင့္ သူ p'saintနားရြက္နားကခြာကာ မ်က္ႏွာေလးကို မိုးၿပီးႀကိေတာ့ p'saintက
မ်က္လံုးေလး ကလယ္ကလယ္နဲ႔ႀကိေနတယ္...

"P'saint... က်ေနာ္ ''

P'saintရဲ႕ အနမ္းေတေအာက္ သူမြန္းၾကပ္သြားရတယ္..

သူ႔စကားေတကို p'saintက ၾကမ္းတမ္းတဲ့အနမ္းေတျဖင့္ ပိတ္ပင္လိုက္တာေၾကာင့္ သူစကားလံုးေတေပ်ာက္႐ွကုန္ၿပီ...

Alcohol ရဲ႕ အစြမ္းသတၱိေတနဲ႔  p'saint က ပို၍ သူ႔အေပၚ ရမက္ျပင္းျပင္းျဖင့္ နမ္း႐ႈိက္ေနသေယာင္ ...

လ်ွာရဲ႕ ထိုးထြင္းမႈဟာ လ်ွာခ်င္း ခလုန္တိုက္ကာ လူကို ပို၍ႂကြတတ္ေစလာတယ္...

သူ p'saintအက်ီေတျကယ္သီးေတကို နမ္းေနရင္း အသဲအသန္ျဖဳတ္ေနမိသလို ...

P'saintလက္ေတဟာ လဲ သး့ေဘာင္းဘီအေပၚကေန အုလုပ္ေတ ႐ႈပ္ေနတယ္...

ဟာ...သူ႔ခံစားခ်က္ေတ တျဖည္းျဖည္းဆိုးရြားလာကာ သူp'saintလည္တိုင္ေတကို အတင္း စုပ္နမ္းပစ္ေနမိေတာ့တယ္...

P'saintရဲ႕ ေဘာင္းဘီေတကို ဆြဲခြၽတ္ရင္း သူpisaintရဲ႕ လည္တိုင္ေအာက္သို႔ပါ ႏုတ္ခမ္းေတကိုေရြ႔ပစ္လိုက္ေတာ့တယ္...

သူ႔ေဘာင္းဘီေတကို p'saintကခြၽတ္ေပးရင္း ႏွေယာက္သား ဗလာက်င္းျဖစ္သြားခဲ့ၿပီ...

All abou YouWhere stories live. Discover now