Saint ႏိုးႏိုးလာခ်င္း ခနၶာကိုယ္က နာက်င္ေနတယ္..
ငယ္ကေတာ့ သူ႔ေဘးမွာ အိပ္ေမာက်ေနတယ္..ဟိုဖက္အခန္းမွာ အသံေတဆူေနတယ္...
Saint အခန္းေထာင့္က သဘက္တထယ္ေကာက္ပတ္လိုက္ကာ အျပင္ဖက္ထြက္လာလိုက္တယ္ အခ်ိန္က မနက္ ၃နာရီပဲရိွေသးတာပဲ...အျပင္ေရာက္လာမွ saintေနာင္တရသြားတယ္...
အခန္းတံခါးဖြင့္လ်က္နဲ႔ခ်စ္ေနၾကတဲ့ markgunအတြဲေၾကာင့္ေပါ့...Saint႐ွက္႐ွက္နဲ႔ အိမ္ေ႐ွ႕သာ ထြက္လာလိုက္တယ္...
MeanPlanကေတာ့ ေရကူးကန္နားထိုင္ကာ ဝိုင္ေသာက္ေနဆဲ..."ေဟး saint လာေလ.. ေသာက္မလား ငွဲ႔ေပးမယ္ စားပြဲေပၚက ခြက္ယူခဲ့...''planက သူ႔ကို ျမင္တာနဲ႔ လွမ္းေျပာတယ္...
"ေတာ္ၿပီ မေသာက္ေတာ့ဘူး...ငါတေရးႏိုးလို႔ ထလာတာ..မင္းတို႔မအိပ္ေသးဘူးလား?''ဆိုတဲ့ အေမးအဆံုး meanက ထလူး ဖလူးဆိုကာ ဝိုင္သီးသြားၿပီး planက ျပံဳးစိစိနဲ႔႐ွက္ေနတယ္..
Saintလဲ အဲ့က်မွ အားနာသြားကာ ''ေနလေန ငါျပန္ဝင္ေတာ့မယ္ ေအးတယ္ဟ''ဆိုကာ အခန္းထဲျပန္ဝင္လာလိုက္ေတာ့တယ္
Perthက ေဘစင္မွာ မ်က္ႏွာသစ္ေနတယ္ အဝတ္မဝတ္ထားတဲ့ ငယ္ေၾကာင့္သူ မ်က္ႏွာကို လက္ႏွဖက္ျဖင့္အုပ္ကာေက်ာခိုင္းလိုက္တယ္..
"ငယ္..အဝတ္ဝတ္ထားေလ...''လို႔လဲေျပာလိုက္ေသးတယ္..
ငယ္က အားရပါးရရီကာ ''ဘာလို႔ဝတ္ရမွာလဲ ခ်စ္ရာ.. ဘာေတ႐ွက္ေနတာလဲ ခုထိကို...''ဆိုကာ သူ႔နားကပ္လာကာ ေနာက္ကသိုင္းဖက္ရင္း saintခါးမွ တဘက္ကို ေျဖခ်လိုက္တယ္...
"အို..ငယ္...'' လို႔ေတာင္ ႏုတ္ကထြက္သြားတယ္...
"ခ်စ္ ေနာက္တေခါက္ေလာက္ေလ..ရမလား''
"အာ..မရပါဘူး...ငယ္ရာ မဆိုးနဲ႔ ''
Saintတားေပမဲ့ မရပါဘူး ငယ္က သူ႔ဂုတ္ငို ေနာက္ကေန အတင္းစုပ္နမ္းေနၿပီ...ၿပီးေတာ့ saintကို ဆြဲလွဲ႔ကာ မ်က္ႏွခ်င္းဆိုင္အေနထားမွ ႏုတ္ခမ္းေတကို စုပ္ယူနမ္းေနေတာ့တယ္...saintလဲ အသာယာျပန္နမ္းလိုက္ရင္ ႏွေယာက္သား စိတ္ေတပါလာၾကကာ နမ္းရင္း နမ္းရင္း ကုတင္ေပၚေရာက္သြားၾကတယ္....
ငယ္က ႏုတ္ခမ္းမွတဆင့္ လာ္တိုင္ေတဆီသို႔ စုပ္ကာ နမ္းေနၿပီး သူ႔ခ်ယ္ရီသီးေလးေတကို ဆုပ္ေျခေပးေနတယ္...
အား..saint ပူေလာင္ျပင္းျပတဲ့ ခံစားခ်က္ေတရလာေတာ့တယ္...ငယ္က သူ႔ဗိုက္သားေတကိုပါ နမ္း႐ႈံ ့ေနၿပီး ေအာက္သို႔ ထပ္ဆင္းသြားကာ သူ႔အငယ္ေလးဆီသို႔ ႏုတ္ခမ္းမ်ားက ဦးတည္သြားတယ္...
Saintတို႔တေယာက္တလွဲ႔ ျပဳစုေပးရင္း saintက စကားစလိုက္တယ္...
"ငယ္.. ကိုယ္တို႔ Roleခ်ိန္းမလား''ေပါ့..."ဟာ..မခ်ိန္းဘူး ခ်စ္ရာ.. ဒါေပမဲ့ ခ်စ္အေပၚမွာေနခ်င္ရင္ ရတယ္ လာ ''ဆိုကာ ထလိုက္ကာ saintကို သူ႔အေပၚသို႔ ခ်ီၿပီးခြတင္လိုက္ကာ ကုတင္ထက္သို့ လွဲခ်လိုက္တယ္...
Saintမွာ လူဆိုးေလး သေဘာတိုင္း အေပၚမွေန၍ ဦးေဆာင္လိုက္ရေတာ့တယ္....
သူတို႔ကိစၥဝိစၥၿပီးသြားေတာ့ မိုးက လင္းစျပဳေနၿပီ ..
ႏွေယာက္သား ေရခ်ိဳးခန္းထဲဝင္ကာ ေရတူတူခ်ိဳးရင္း ဇိအ္ယူလိုက္ၾကတယ္...
"ငယ္..ကေလးခ်စ္တတ္လား?''
"အင္..ဘလိုေျပာရမလဲ.. က်ေနာ္က တေကာင္ႂကြက္သာသာႀကီးျပင္းခဲ့ရေတာ့ ဘသူ႔ကိုခ်စ္ရမလဲ သိခဲ့တဲ့ေကာင္မဟုတ္ေတာ့ မသိဘူး.. ဒါေပမဲ့ kue kueေလးကိုေတာ့ ခ်စ္တယ္...''
"အာ့ဆို ကိုယ္တို႔မွာ ကေလးေလးဆိုတာ ရိွလာခဲ့ရင္ေရာ ဘလိုလဲ...''ဆိုေတာ့ ငယ္က တခ်က္စဥ္းစားကာ
"ခ်စ္က ကေလးလိုခ်င္လို႔လား?''တဲ့ေလ...
"အင္း ကိုယ္က ''''ေနအူး အဲ့ ကိုယ္ ဆိုတာႀကီး ဘယ္ေတာ့ေဖ်ာက္မလဲေျပာ''ဆိုကာ ႏုတ္ခမ္းကို လက္ညိဳးျဖင့္ပိတ္ငါ နားဆီးေျပာလိုက္တယ္...
"အင္း အင္း ခ်စ္က တေကာင္ႂကြက္ မိသားစုမွာ ေမာင္ႏွမရိွေတာ့ အေဖာ္မက္တယ္...ဒီေတာ့ ကေလးေတကို ခ်စ္တယ္..ေမာင္ႏွမမ်ားတဲ့သူေတကို အားက်တယ္...''
"ခ်စ္က ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်င္လို႔လား ဟီး စတာပါ...ခ်စ္လိုခ်င္ရင္ ရ်အာင္လုပ္ေပးမွာေပါ့ေနာ္ ဟုတ္ၿပီလား? "တဲ့ ငယ္ကေတာ့ ေရေအာက္ထဲမွ သူ႔အငယ္ေလးကို စမ္းကာ လာစတယ္
သူလဲ ျပန္စရင္း ခနအၾကာေတာ့ အားလံုးၿပီးစီးသြားတာနဲ႔ ဧည့္ခန္းထဲ ထြက္လာလိုက္ၾကတယ္..."တီးေတာင္...တီးေတာင္....''
ျခံေ႐ွ႕က ဘဲလ္တီးသံေၾကာင့္ saintအျပင္ထြက္ျကိေတာ့...
"ဟာ...ဒါက.....''
The end
တာဝန္ေက်ေလးေရးေပးခဲ့တယ္ ခါးေတက တကယ္နာေနတာ.... တိုတယ္မေျပာၾကနဲ႔ေနာ္ ေနာက္ေန႔ ႐ွည္႐ွည္ေရးမယ္ နာ္...
Part32 is coming soon
#NoraHnintThitOo
#PerthSaintForever
#allaboutyou
YOU ARE READING
All abou You
Fantasyကိုယ့္မွာဆိုင္သူရိွၿပီးသားနဲ႔ အျခားတေယာက္ကို ခ်စ္လို႔မရဘူးလား တခ်ိန္က ကိုယ္လဲ သူ႔ကို ခ်စ္ခဲ့တာပဲေလ... အခုခ်ိန္မွာ သူ႔ထက္ခ်စ္တဲ့သူေပၚလာတာ.. ကိုယ္လုပ္ၾကံရည္ရြယ္ခဲ့တာမွမဟုတ္တာ... အကယ္၍ ကိုယ္မင္းကိုမခ်စ္ေတာ့ဘဲ ခ်စ္ပါတယ္ဆိုၿပီး စိတ္ေတက အျခားတေယာက္ဆီေရာက္...