ဘာလိုလိုနဲ႔ သူတို႔ဘဝေလးထဲကို pinနဲ့sonဝင္လာခဲ့တာ ငါးလမ်ွရိွခဲ့ၿပီ..
ငယ္ဟာလဲ ေက်ာင္းတတ္ရင္း မိုဘိုင္းပစၥည္းေရာင္းဝယ္ေရးကုမၼဏီအေသးေလးကို ဝန္ထမ္းေလးဆယ္႔ငါးေယာက္နဲ႔ ဖြင့္ထားႏိုင္ခဲ့ၿပီ...
Saintလဲ ျခံထဲမွာပဲ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူေတကို အနီးကပ္က်ဴ႐ွင္ျပေပးျဖစ္တယ္...
Nueဆိုတဲ့ ဆယ့္ငါးႏွစ္အရြယ္ ကေလးမေလးတေယာက္လဲ ေခၚထားတယ္ အေမ့ဘက္ကပါတဲ့ တူမေလးပါ...
Saintမအားရင္ pinနဲ႔sonကို ၾကည့္ေပးဖို႔ေပါ့....
"Sae sae...Sae sae ေရ...pinေလးက သမီးကို ကုတ္ဆြဲတယ္... ''တယ္ဆိုကာ nueက ဧည့္ခန္းထဲက လွမ္းတိုင္တယ္..
Nueက သူ႔ကို Sae saeလို႔ေခၚတာ...
"ဟုတ္လား ေမာင္ေလးက ခ်စ္လို႔လုပ္တာပဲ ခံလိုက္ပါ nueရဲ႕ ဒီမွာ ဦး ေန႔လည္စာလုပ္ေနတယ္ ခနေလး သည္းခံလိုက္ေနာ္ ဟုတ္ပလား ''
သူေဖ်ာင္းျဖကာ ဒယ္အိုးထဲ ဆီေလာင္းထဲ့ၿပီး ငယ္ႀကိဳက္တဲ့ အားလူးေခ်ာင္းေလးေတ ထဲ့ကာေၾကာ္လိုက္တယ္...ပုဇြန္ဟက္းတခြက္ ၾကက္ခ်ိဳခ်ဥ္တခြက္နဲ႔ မုံညင္းျဖဴေလးတခြက္ေၾကာ္ကာ အရည္ေသာက္ေလးတခြက္ခ်က္ထားလိုက္တယ္...
ကေလးေတအတြက္ကေတာ့ မံုလာဥနီရယ္ ကန္ဇြန္းဥရယ္ ပဲနီေလးရယ္ ပုဇြန္အေကာင္ေသးေသးေလေတရယ္ကို မပ်စ္မက်ဲေလး ႀကိဳထားေပးလိုက္တယ္...
ခ်က္ျပဳတ္ၿပီးေတာ့ အဝတ္ေလ်ွာ္စက္ထဲ အဝတ္ေတထဲ့ကာေလ်ွာ္ခဲ့ကာေရမိုးခ်ိဳးရတယ္....
ၿပီးတာနဲ႔ ကေလးေတကို ထမင္း(အေစာနကခ်က္တဲ့ျဖည့္စြက္စာ)ေကြၽးဖို႔ လုပ္တယ္ sonကို သူအရင္ေကြၽးၿပီးမွ pinကို ေကြၽးရတယ္...
Pinေလးက အရမ္းေအးတယ္ ေတာ္ရံုမငိုဘူး nueနဲ႔ေနတယ္... sonေလးက နဲနဲအေဆာ့သန္တယ္ nueနဲ႔ သိပ္မေနခ်င္ဘူး....
"ေဟ့...saint ''ဆိုကာ ဝင္လာတာ planပါ....
"ေအ...လာေလ plan...ဘယ္ကလွဲ႔လာတာလဲ Meanေရာ....''
"Meanက သူ႔ Summer Fashion weekတြက္ အလုပ္႐ႈပ္ေနတယ္... ငါလဲ ပ်င္းလို႔ နင့္ဆီ ထြက္လာလိုက္တာ အယ္ son ထမင္းေတအမ်ားႀကီး စားတာပဲေရာ္...pin လာ လာ ဦးဆီလာ pinကို ဦးေကြၽးမယ္ ''ဆုိကာ
Pinေလးကို ်ကာက္ခ်ီကာ ထမင္းေတခြံေနေလရဲ႕..."ငါတို႔အဖြဲ႔လဲ နင္တို႔ကေလးေလးေရာက္လာၿပီးမွ မဆံုျဖစ္ေတာ့ဘူးေနာ္...''
"အင္း ငါနဲ႔ ငယ္လဲ အလုပ္တဖက္ ကေလးတဖက္နဲ႔ တပတ္မွာ တရက္ေလာက္သာ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ရတာ တနဂၤေႏြတရက္ထဲ ကေလးေတကိုယ္စီခ်ီၿပီး ေစ်းဝယ္ထြက္ရင္း ပန္းျခံေလးဘာေလးသြားရတာ က်န္တဲ့ေန႔ေတေတာ့ အလုပ္ေတတပံုစီနဲ႔ ညပဲ ေတြ႔ရတာ... ''
"ညပဲေတြ႔ရေတာ္ေရာေပါ့ ဟဟဟ...''
"ဟဲ့ ကေလးေ႐ွ႕ကို.... ''
Planစကားေျကာင့္ Saintက ႐ွက္သြားရသေလာက္
Planက ရယ္ေနေလရဲ႕...."ေဟာ ကားသံၾကားတယ္ငယ္ ထမင္းျပန္လာစားတာေနမွာ.... ''ဆိုကာ သူေရာ planပါ အိမ္ေ႐ွ႕ထြက္ႀကိၾကတယ္..
ဟုတ္တယ္ ငယ္ျပန္လာတာ...
"P'planေရာက္ေနတာလား ...ထမင္းစားသြားေလ...ခ်စ္ က်ေနာ္ ေရခ်ိဳးလိုက္အူးမယ္ေနာ္ ၿပီးရင္ က်ေနာ္ပါ ထမင္းပြဲပင္ကူမယ္
YOU ARE READING
All abou You
Fantasyကိုယ့္မွာဆိုင္သူရိွၿပီးသားနဲ႔ အျခားတေယာက္ကို ခ်စ္လို႔မရဘူးလား တခ်ိန္က ကိုယ္လဲ သူ႔ကို ခ်စ္ခဲ့တာပဲေလ... အခုခ်ိန္မွာ သူ႔ထက္ခ်စ္တဲ့သူေပၚလာတာ.. ကိုယ္လုပ္ၾကံရည္ရြယ္ခဲ့တာမွမဟုတ္တာ... အကယ္၍ ကိုယ္မင္းကိုမခ်စ္ေတာ့ဘဲ ခ်စ္ပါတယ္ဆိုၿပီး စိတ္ေတက အျခားတေယာက္ဆီေရာက္...