All about you 30

696 29 3
                                    

Saintတို႔ႏွေယာက္ ဖာသာႀကီးေ႐ွ႕မွာ ကတိသစၥာေတခံယုရင္ ပရိတ္သတ္အလယ္မွာ နမ္းျခင္းျဖင့္ သူတို႔ ခ်စျခင္းကို သက္ေသျပဳလိုက္ၾကတယ္...

ဘုရားေက်ာင္းက်ဥ္းက်ဥ္းေလးထဲက လူအနဲစုဟာ သူတို႔ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြ အသိုင္းဝ္ိုင္းေလာက္ပါပဲ..

Saint ဒီေန႔ျဖစ္လာရတာကို အရမ္းနဲ႔မယံုၾကည္ႏိုင္ျဖစ္ေမမိတယ္...
ဖာသာႀကီးေပးတဲ့ ႏိုင္ငံျခားသာသနာေရးဝန္ႀကီးေတြေကးတဲ့ လက္ထပ္စာခ်ဳပ္နဲ႔ ႏွဦးလံုးရဲ႕ ေငြနဲ႔ ဝယ္ထားတဲ့ လက္စြပ္ရယ္က ဘာပကာသနမွမလိုဘဲ သူတို႔အခ်စ္ေတကို သက္ေသျပဳေပးႏိုင္တယ္...

ငယ့္လက္ေမာင္းကို ခ်ိတ္တြဲကာ ဖာသာႀကီးရဲ႕ တရားအဆံုးမေအာက္မွာ သူတို႔ႏွေယာက္ မိသားစုျဖစ္သြားၾကၿပီ...

အားလံုးရဲ႕ ခ်ီးမြမ္းျခင္းေတဘုရားသခင္ရဲ့ ခ်ီးမြမ္းျခင္းေတြေအာက္မွာ သူတို႔ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာေတြျပည့္စံုေနရၿပီ...

ငယ္နဲ႔ သူ႔ဘဝကို ေ႐ွ႕ဆက္ျဖတ္သန္းဖို႔ သူအင္အားအျပည့္ရိွေနခဲ့ၿပီ...

ငယ္ေရာ...

ငယ့္မ်က္ႏွာေလးကို ႀကိေတာ့ ဂုဏ္ယူဝံ့ႂကြားမႈအျပံဳးေတြ ေပ်ွာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ့ျခင္းေတြအျပည့္ျဖင့္ လဝန္းပမာ ဝင္းလက္ေနတယ္...

ခ်စ္...ခ်စ္ေပ်ာ္ေနတယ္မလား? က်ေနာ္နဲ႔ အခုလို လူ႔အသိုင္းဝိုင္းအလယ္မွာ လက္ထပ္ႏိုင္ခဲ့လို႔ ခ်စ္ ဂုဏ္သိကာၡမက်က္ျပားပါဘူးေနာ္ က်ေနာ့္ေၾကာင့္ ခ်စ္ဘဝ ညိဳးႏြမ္းပ်က္စီးသြားမွာ သိပ္ေၾကာက္တာပဲ ခ်စ္ရယ္...

ခ်စ္နဲ႔အတူ ဆံုျဖဴသြားႀကိဳး ပါးေရနားေရတြန္႔သည္အထိ သစၥာရိွစြာေနထိုင္သြားပါ့မယ္ ခ်စ္ရာ...

ခ်စ္ေပ်ာ္ေနတယ္မလား လို႔ ထက္၍်မးလိုက္ခ်င္ပါတယ္...

ခ်စ္မ်က္ႏွာေလးက တကယ့္ကို ႀကိမဝဘူး...

အားလံုးရဲ႕ ေလးစားမႈနဲ႔ ပတ္ဝန္းက်င္က ေလးစားအားက်ရတဲ့ ခင္ပြန္းအျဖစ္ ခ်စ္အေပၚ သစၥာရိွစြာ ေပးဆက္သြားပါ့မယ္...

ႏွေယာက္သား အႀကိျခင္း အျပံဳးခ်င္း ဖလွယ္ကာ ေပ်ာ္မဆံုးျဖစ္ခဲ့ရတဲ့ ဒီေန႔ေလး...တသက္မွာ တခါသာျဖတ္သန္းရတဲ့ ဒီအဂၤလာေန႔ေလး... အားလံုးရဲ႕ ရင္မွာ သူတို႔အခ်စ္ေတကို အသိမွတ္ျပဳေပးရတဲ့ ဒဖိေန႔ေလးဟာ သူတို႔ႏွေယာက္ခ်စ္ခရီးလမ္းရဲ႕ အစလို႔ပဲ သူခံယူရင္း အဆံုးတိုင္ ဆိုးတူေကာင္းဖက္ဘဝျဖင့္ အိမ္ေထာင္တခုကို သူတည္ေထာင္သြားပါ့မယ္...

All abou YouWhere stories live. Discover now