All about you 24

615 29 2
                                    

ကြၽန္ေတာ့္ ဘဝတေလ်ွာက္လံုး မိဘာေတြနဲ႔ တကြဲတျပားေနလာရၿပီး တဦးတည္းေသာ အကိုဆိုတာလဲ သူ႔အိမ္ေထာင္နဲ႔သူ မို႔ သူဟာ ေလာကႀကီးထဲမွာ တေယာက္ထဲျဖတ္သန္း႐ွင္သန္လာရတာ အခ်စ္ဆိုတာကိုလဲ အယံုအၾကည္မရိွပါဘူး မလိုခ်င္ပါဘူး ဆိုတဲ့ စိတ္က လူတကိုယ္လံုးကို လြမ္းမိုးထားခဲ့တာ..

အခ်စ္တဲ့... က်ေနာ္မယံုၾကည္ခဲ့ဆံုးေသာအရာ...

ဒါေပမဲ့ P'saint ဆိုတဲ့ လူသားေလးနဲ႔ေတြ႔ဆံုၿပီးေနာက္ က်ေနာ့္ဘဝႀကီး အမ်ားႀကီးေျပာင္းလဲသြားရၿပီ...

အခ်စ္ က်ေနာ္ အလိုခ်င္ဆံုးအရာျဖစ္လာၿပီး...
က်ေနာ္အလိုအပ္ဆံုး က်ေနာ့္ ခ်စ္သူအျဖစ္ က်ေနာ့္ဘဝထဲမွာ အရာအားလံုးထက္ P'saintက အေရးပါတယ္...

က်ေနာ့္ဘဝႀကီးက အရင္က ေျခာက္ကပ္ကပ္ႏိုင္သေလာက္

P'saintနဲ႔ေတြ႔ၿပီးေနာက္မွာ

က်ေနာ္ Markဆိုတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းတေယာက္ရလာၿပီး သူ႔ေဘးက သူ႔ခ်စ္သူ p'gunဟာလဲ သူ႔မိတ္ေဆြျဖစ္လာကာ...

က်ေနာ့္အကို ဝမ္းကြဲp'planနဲ႔ သူ႔ခ်စ္သူ က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္း meanဟာလဲ က်ေနာ့္ရဲ႕ အေကာင္းဆံုးမိတ္ေဆြအျဖစ္ ရိွေနၾကတယ္...

P'saintနဲ႔ ပတ္သတ္ၿပီး သိခဲ့ရၿပီး အကိုႏွေယာက္ရလိုက္ကာတယ္ သူတို႔က P'Titleနဲ႔ P'Earthတို႔ပါပဲ...

က်ေနာ့္ ဘဝတဆစ္ခ်ိဳးအေျပာင္အလဲျဖစ္သြားေစတဲ့ ကားaccidentတခုမွာ က်ေနာ့္အတြက္ ဖခင္တဦးနဲ႔ ညီမေလးတေယာက္လဲ ရိွခဲ့ဖူးၿပီ...

က်ေနာ္ဟာ အရင့္အရင္အခ်ိန္ေတက တေယာက္ထဲ ေလာကႀကီးမွာ ရိွေနသလို ခံစားေနရၿပီး p'saintဟာ က်ေနာ့္ေဘးကို မိတ္ေဆြေတ အခ်စ္ေတ ေမတၱာေတအမ်ားႀကီး သယ္ေဆာင္လာေပးတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕ အခ်စ္နတ္ဘုရားပါပဲ...

က်ေနာ္အခု ေဆးရံုေပၚမွာ ရိွေနတဲ့အေတာတြင္း က်ေနာ့္ေဘးမွာရိွတာ က်ေနာ့္ အေသြးအသားရင္းေတမဟုတ္ပဲ က်ေနာ္နဲ႔ ဘာေသြးမွမေတာ္ဘဲ က်ေနာ့္အတြက္သပ္သက္တည္ရိွေပးေနသလို ျဖစ္တည္မႈနဲ႔ က်ေနာ့္အနားရိွေနေပးတဲ့ က်ေနာ့အခ်စ္ P'saintပါပဲ...

All abou YouWhere stories live. Discover now