18 (+18)

238 10 39
                                    

Figyelmeztetés!
Szigorúan azoknak olvashatják, akik rendelkeznek száraz bugyival.
Igen! Rád gondoltam...jól fontold meg, hogy tovább görgetsz..

jól fontold meg, hogy tovább görgetsz

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jin SunMi:

Amint belépünk a bárba, azonnal megcsap minket a meleggel levegővel kevert erotika illata és a hangos zene. Szememmel Bo-t keresem, aki a pult mellett egy bárszéken ülve Jimin-nel pillázik és kortyolgatja remélhetőleg az első italát. Élénk kék színű ital egy húzásra lecsorog a torkán, majd a székről leugorva a bájgúnár inggallérját megragadva a táncparkettre cibálja.

Ez holnap fájni fog Unnie.

Mosolyogva rázom meg a fejemet és Hoseok oldalán mi is a pult felé vesszük az irányt.
-Ne aggódj a barátnődért. Jimin nem tesz vele semmi olyat, amit nem akar. - súgja a fülembe, miközben kezével finoman megérinti a derekamat. Meleg jól eső borzongás fut végig a gerincemen lefele, majd az ölembe hatolva melegíteni kezd.
-Nem amiatt félek. Hanem attól, hogy BoYeong most olyat akar, amit holnap reggel meg fog bánni. - válaszolom közelebb hajolva és élezem tenyerének a melegét. Még egy kortyot sem ittam, de a férfi közelsége megrészegít.
-

Szép Hölgy, mit kér inni? - fordul felém a jó képű barrista, villantva egy szexis mosolyt. Hoseok automatikusan közelebb lép mellém, és ölel meg.
-A hölgy egy vodka martinit kér, én pedig egy whisky-t.
-Nem kellene helyettem rendelned. Felnőtt nő vagyok, és tudom, hogy mit akarok inni. - csapom meg a karját, amikor elfordul a pultos, hogy a kért italokat elkészítse.
-Akkor is tudtad mit akarsz, amikor ezt a ruhát felvetted ma este? - húzza sejtelmes mosolyra a száját -Reménykedtél benne, hogy itt leszek?
-Te nem vagy komplett. Fogalmam sem volt, hogy itt leszel. - emelem meg dacosan az államat, amit nem kellett volna. Mivel Hoseok nem ült le, csak mellettem megállt, így most úgy tűnhet a külső szemlélőnek, hogy egy csókot kérek tőle.
A férfinak is feltűnt a megmozdulásom, és szabad kezével azonnal az államra fog.
-Jin nyomozó, tudod mennyire szeretnélek most...
-Itt vannak az italok. - szakítja félbe a pultos a mondatot.
Picsába!
Poharam alját megfogva kifordulok a tánctér felé, és szememmel a két vonagló párost nézem. Bo, ha egy kicsit is iszik, minden gátlását ledobja, de valamiért örülök, hogy ezt most Jimin-nel teszi. Bár nem a legjobb a véleményem róla, biztos vagyok benne, hogy vigyázni fog a kissé kábult barátnőmre.
-Egy tánc? - fogja meg a combomon pihenő kezemet Hoseok és alig érezhetően a parkett felé invitál.
-Borzalmas táncos vagyok...nem hiszem...
-Majd én vezetek. - kacsint rám, és kiveszi a kezemből a kiürült poharat, amit eddig védekezően magam elé tartottam.
A tánctér közepére húz, úgy, hogy ha akarom láthassam a barátnőmet, de mégis távol tőlük, hogy ne zavarhassuk egymást.
Próbálom érezni a ritmust, és a körülöttem lévő lányok mozdulatait ellesni, de olyan két ballábas vagyok, hogy hamar elvétem az ütemet. Hoseok látja a szenvedésemet, azért közelebb lép hozzám, és bal karjával átöleli a derekamat, míg az egyik lábával a lábaim közé lép. Azonnal megérzem a ritmust, és vezetésének köszönhetően egyszerre mozgunk a saját kis világunkba. Bőrömet a vékony textilen keresztül is égeti kezének forrósága, ahogy combja a combjaim közt dörzsölődik, ahogy ölünk egymáshoz tapad, ahogy lehajtott fejjel az ajkaimra koncentrál, teljesen elveszek. Elveszek szemei fekete mélységében, amiben a vágy tüze olyan heves lánggal égett, hogy félek, ha engedek neki, csak hamu marad belőlem.
Szorosabban fűzi derekamra a karját, még közelebb húzva magához, ajkainkat már csak pár milliméter választja el.

I really just..(J-Hope ff)(ÁTÍRÁS ALATT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora