ön bölüm (0.19)

199 14 0
                                    

Ban baktığı büyük gözlerinde kendimi görebiliyordum. Dudaklarımı dışarı doğru kıvırmış içini yiyordum. Ara sıra dudağımın üst kısımlarından bir parçayı dişlerimin arasına alıp koparıyordum. Kan ise ağzıma dağıldığında yutmak yerine yere tükürüyordum.

Bana bakmayı kesmiyordu ve nefesini dışarı vererek beni korkutuyordu. Elimi alıp sıktığında en başta çekmeyi düşündüm ama korkudan yapamadım. Hain bir gülümseme eşliğinde konuştu.

"Korkuyorsun. Özlüyorsun."

"Kimden korkuyorum? Kimi özlüyorum?"

"Efendiden. Efendiyi özlüyorsun. Mazoşist, sadist. Efendi. Öldüren."

Dediğinden tek kelime anlamadığımı belli etmeden dinlemeye devam ettim.

"Sen salaksın. Hiçbir şey olmadığını düşünüyorsun ama aslında sen güç kaynağısın."

"Kimin? Neyin?"

"Efendinin. Senden besleniyor. Efendi seni emiyor."

"Neden bahsettiğini anlamıyorum ama eğer bana istediğimi vermeyeceksen ben gidiyorum."

"Hiçbir yere gitmiyorsun çünkü korkuyorsun."

"Kimden?"

"Efendi. Mazoşist. Sadist."

"Onlar kim?"

"O birdir."

"O kim?"

"Efendi."

"Efendinin ismi nedir?"

"Acımasız. Yakan. Soytarı."

"Beni bir soytarı yap."

"Soytarı nedir bilmiyorsun bile."

"Psikopat olduklarını biliyorum ve bu bana yeter."

"Klaus bir soytarı değil."

"Ben bir soytarı olmak istiyorum ama!"

"Sen daha korkunç olacaksın. Saygı duyacaklar sana. Anlaştık mı?"

Sadece başımı sallayabildim.

"Sen benim olacaksın. Ben seni kontrol edeceğim; hareketlerin, duyguların ve beynin benim olacak. Bir zaman bölümü için değil tabi ki. Sonsuza kadar."

"Benim sonsuzluğum o kadar uzun sürmeyecek; emin olabilirsin."

"Sen de emin olabilirsin ki ben senden daha iyi bilirim, senden daha akıllıyım ve senden daha becerikliyim; her zaman senden daha iyi olacağım. Asla kendini benle bir tutamazsın ve Klaus'la asla beraber olamazsın."

Son söylediği biraz düşünmeme neden olmuştu. Klaus'u istiyor muydum? Evet. Psikopat olmayı istiyor muydum? Evet. Peki hangisini daha fazla? İkisini de.

"Klaus'u istiyorsun, psikopat olmayı da, saygı duyulmayı da ve korkulmayı da. Sen sadece bir soytarı olmak istemiyorsun. Sen ikinci bir Klaus olmak istiyorsun ve ne yazık ki ben sana bunu vereceğim. Aynen Klaus'a verdiğim gibi."

***

açıkçası yeni bölümü ne zaman paylaşırım bilmiyorum ama bu süre içinde sizi mağdur bırakmamak için bir ön bölüm yani bir kesit koymak istedim.

eğer 18.bölümdeki vote'lar artarsa erken, eğer böyle giderse biraz daha geç yüklerim.

seviliyorsunuz.

mazoşist (klaroline) [düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin