Het huis van Jay ligt maar één straat verder. Met moeite probeert hij zijn sleutel in het sleutelgat te steken. Ik schiet in de lach. "Geef hier, ik heb hier ondertussen genoeg mee geoefend. Als mijn moeder me thuis te lang hoort kloten met dat ding heb ik een probleem!" Lach ik, en ik steek mijn hand uit. Jay legt de sleutel in mijn hand en in een snelle beweging steek ik hem in het sleutelgat.
Jay stapt het appartement binnen en ik volg hem. Zodra ik binnen ben duwt hij me onhandig tegen de deur aan waardoor hij dichtvalt. Meteen drukken zijn lippen vol lust op die van mij. Ik doe mijn mond iets open en mijn tong zoekt die van hem op. Hij leunt naar voren met zijn linkerhand tegen de deur. Zijn andere hand glijdt vanaf mijn wang richting mijn schouder, door naar mijn borst. Hij beweegt zijn hoofd iets naar links en geeft kleine kusjes in mijn nek en onder mijn oor. "Ik heb hier heel de avond naar verlangd." Fluistert hij in mijn oor. "Stop met praten." Antwoord ik hem. Ik beweeg mijn hand richting zijn haar en trek er zachtjes aan.
Jay tilt me op en brengt me naar zijn kamer, waar hij me op zijn bed neerlegt. Hij zoent me opnieuw en zijn hand glijdt richting de onderkant van mijn jurk. Mijn hoofd is nog steeds licht van de alcohol. Ik til mijn hoofd en rug op zodat Jay mijn jurk over mijn hoofd kan trekken. Nadat hij mijn bh heeft losgemaakt laat ik mezelf weer op het bed vallen. Mijn handen glijden richting zijn riem en ik maak hem los.
Jay stapt even van me af om zijn broek uit te trekken. Hij wankelt als hij zijn been optilt en moet zich vasthouden aan de rand van het bed om niet te vallen. "Jay het duurt lang." Hijg ik. Ik hang naar voren, over het bed heen, om hem te helpen. Als het eindelijk gelukt is klimt hij terug in bed. Zijn adem voelt warm tegen mijn nek. Hij gaat rechtop zitten, scheurt het pakje van zijn condoom open en doet hem behendig om. Ik klim op zijn schoot. "Fuck." Kreunt Jay. Ik leun iets naar voren en druk mijn lippen tegen die van Jay, terwijl ik een hand tegen de rand van het bed zet om mezelf te ondersteunen. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip en begin sneller te bewegen.
Bezweet klim ik van Jay zijn schoot af en ik plof naast hem op bed. "Jezus, dit was zeker niet je eerste keer." Zegt hij nog hijgend. "Ehm nee, ik mag ondertussen wel professional genoemd worden denk ik." Zeg ik met een zelfverzekerde grijns op mijn gezicht. Ik pak mijn clutch van de grond en haal mijn telefoon uit een van de vakjes.
*Don, ik blijf bij die ene jongen slapen, app je morgen x*
Wanneer ik naast me kijk, slaapt Jay al. De kamer begint om me heen te draaien. Ik zet een been naast me op de grond in de hoop dat dat de duizeligheid tegenhoudt. Gelukkig werkt het en ik val meteen als een blok in slaap.
Het licht dat door de gordijnen komt doet pijn aan mijn ogen en meteen na het openen sluit ik ze weer. Ik draai me op, met mijn rug naar het raam toe en open mijn ogen weer. Naast me zie ik een lege plek in het grote bed. Shit, normaal sneak ik in de ochtend het huis uit na een one night stand, maar nu Jay al uit bed is zal ik toch moeten ontbijten. Ik leg mijn hoofd terug in het kussen en begin moed te verzamelen om op te staan.
Ik word onderbroken door een zacht klopje op de deur van de slaapkamer. "Ben wakker." Zeg ik met een schorre stem. De deur gaat open en Jay loopt naar binnen. Hij heeft een glas water en een aspirientje in zijn hand. "Goeie morgen, hoe is het met je?" Zegt hij. "Ah, precies wat ik nodig heb." Grinnik ik en steek mijn hand uit zodat hij het aspirientje en het glas water kan overhandigen. "Mag ik misschien een hoodie lenen? Ik heb echt geen zin in mijn jurk op dit moment." Vraag ik met een kleine glimlach. "Of course!" Zegt hij terwijl hij naar de kast loopt. Ik krijg een zwarte hoodie van the north face naar mijn hoofd gegooid.
In de hoodie en een onderbroek loop ik langzaam richting de woonkamer. Ik plof op de bank en Jay komt aanlopen met een croissantje. "Wat ben jij productief in de ochtend, heb je geen kater?" Vraag ik hem. "Ik heb nog nooit een kater gehad." Antwoordt hij. "Serieus?! Mag ik dat ook?" Zeg ik verbaasd. Jay schiet in de lach en hij geeft het bord met het croissantje. Ik neem een hap van het versgebakken broodje. Opeens gaat de deur van de woonkamer open.
Een jongen in een grijze joggingbroek en een zwarte hoodie loopt de kamer binnen. Zijn dikke, zwarte haar hangt met een paar plukjes voor zijn fel blauwe ogen. "Jezus Jay, heb je nou weer zo'n slet meegenomen? Ben je soms vergeten dat ik hier ook woon?!" Zegt de jongen. Ik schrik van zijn woorden en met grote ogen van verbazing sta ik op. "Pardon?! Waar haal je het fucking lef vandaan om mij een slet te noemen?" Zeg ik grof. "Jay neemt iedere week meiden zoals jij mee hoor, dus voel je maar niet speciaal." Zegt de jongen. "Nou sorry hoor, maar je hebt de verkeerde voor je om zo tegen te praten!" Ik werp hem een blik toe en hij rolt met zijn ogen, waarna hij zonder iets te zeggen de kamer uit loopt naar de aanliggende keuken om koffie te zetten. Jay lijkt verbaasd door mijn opmerking en kijkt me vragend aan. Ik haal mijn schouders op en loop snel de kamer uit.
JE LEEST
The day we met - on hold
RomanceLiefde op het eerste gezicht is niet voor dit koppel gemaakt, maar wat er niet is kan nog komen... toch? Hoii! Dit is het eerste boek wat ik schrijf, en als ik nu terug kijk maar de eerste 3 à 4 delen vind ik het zelf echt slecht, dus mocht je niet...