•24•

237 9 3
                                    

POV ROSE

Ik word wakker van een hand die zachtjes door mijn haar heen glijdt. Moeizaam open ik mijn ogen en zie Mason tegenover mij liggen. Zijn zwarte haar zit verwilderd en zijn felblauwe ogen onderzoeken mijn gezicht.

"Sorry, ik wilde je niet wakker maken." verontschuldigt hij zich, nog steeds zijn zijn ogen in mijn gezicht gebrand. "Is niet erg, waar denk je aan?" Ik veeg een plukje van mijn haar uit Mason's gezicht. Hij verschuift zich dichter naar mij toe. De spieren in zijn schouders worden duidelijk zichtbaar als hij erop leunt en ik kan mijn ogen er niet van weerhouden. "Gewoon, over hoe mooi je bent." Ik glimlach naar hem en sluit mijn ogen weer, genietend van zijn aanrakingen en zijn warme adem tegen mijn nek aan.

Ik sta op uit mijn bed en schuif de gordijnen van mijn raam open, waarna ik aan mijn bureau ga zitten. Ik pak mijn haarborstel, die naast mijn spiegel ligt en begin de klitten met grove bewegingen uit mijn haar te kammen.

"Kun je niet gewoon terug in bed komen?" Ik hoor aan Mason's stem dat hij lacht en ik grinnik even. "Mas, het is 1 uur, wat wil je, heel de dag in bed blijven liggen?" Ik kijk opzij en zie zijn gespierde lichaam verspreid over mijn bed. "Nu je het zegt, ja. Maar alleen als jij bij me komt liggen." Zijn kuiltjes worden zichtbaar wanneer hij glimlacht en ik schud lachend mijn hoofd. "Nou misschien wordt het maar tijd dat jij ook uit bed komt dan, want ik kom er niet meer in."

Hij gaat rechtop zitten, en steekt zijn handen naar me uit terwijl hij een pruillipje opzet. Ik sta op van mijn bureaustoel en loop naar hem toe. Hij trekt me naar hem toe en graaft met zijn vingers in mijn heupen. Ik moet even giechelen van zijn onverwachte beweging en klim vervolgens op zijn schoot. "En als ik het nou heel lief aan je vraag?" grinnikt hij. "Nee Mason, ik ga naar de Donna en jij gaat zoals je gisteravond zei naar de sportschool, van in bed liggen komt er geen summerbody." zeg ik vastberaden.

Zijn vingers glijden onder mijn trui en hij brengt zijn lippen naar mijn nek. Een zachte kreun verlaat mijn mond wanneer hij zachtjes op een stukje huid zuigt. Hij laat zich langzaam achterover zakken en neemt mij met zich mee, waardoor ik boven hem kom te liggen. Met zijn handen masseert hij zachtjes mijn borsten en mijn lippen zoeken die van hem op. "Ik weet wel een manier om een summerbody in bed te krijgen." fluistert hij onder zijn zware adem door. Zijn stem klinkt hees, vol lust.

Bijna zou ik me over laten halen, maar ik laat zijn haar los en onderbreek onze zoen, waarna ik snel van hem afstap. "Kun jij nog over iets anders nadenken dan alleen seks?"

"Jazeker, ik denk aan zoveel andere dingen dan seks, bijvoorbeeld hoe jouw lippen openen en..." Ik geef hem lachend een duw en loop naar mijn kledingkast. "Nee, sporten jij." Het geluid van zijn lach vult de kamer en ik trek een jurk uit mijn kast.

"Wil jij de rits even vastmaken?" vraag ik nadat ik een poosje met de sluiting heb geworsteld. Mason knikt en trekt snel een sportshirt over zijn hoofd, wanneer hij naar me toe loopt. Hij veegt mijn haar over mijn schouder en meteen krijg ik kippenvel. Zijn warme, zachte handen glijden via mijn schouder over mijn rug. Behendig trekt hij de rits van mijn jurk naar boven, terwijl hij kleine kusjes in mijn nek plaatst. "Vraag je dit nou gewoon om mij te pesten?" fluistert hij in mijn oor.

Ik draai me om en zet mijn handen tegen zijn borst. "Nee, ik vroeg het omdat ik mijn rits niet dicht kreeg. Ik moet gaan, heb over 10 minuten met Don afgesproken, mijn ouders zijn allebei weg, dus je moet jezelf eruit laten." Ik druk een snelle zoen op zijn lippen en laat een lachende Mason achter in mijn kamer, terwijl ik de trap af ren richting de voordeur.

"Doei!" roep ik nog even voor ik de deur achter me dicht trek. "Doei! Veel plezier!" roept hij terug en mijn hart maakt een sprongetje.

"Hey." Zegt Tyler wanneer hij me ziet. Gisteravond kreeg ik een appje dat hij me graag wilde spreken. Hij haalt zijn hand door zijn donkerblonde haren en richt zijn ogen op de grond om oogcontact te vermijden. "Hay." zeg ik, waarna ik in stilte op het muurtje naast hem ga zitten.

The day we met - on holdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu