10 maanden geleden
POV ROSEEen zacht briesje waait door mijn haren wanneer ik mezelf laat meevoeren door de muziek die door de grote speakers klinkt. Ik kijk even om me heen. Om het grote kampvuur, dat midden op het strand staat, zitten mensen op boomstammen, of staan ze te dansen, luisterend naar het kleine bandje dat live aan het spelen is op het podium. Achter het kampvuur zakt de zon langzaam in de zee, wat de lucht boven het razende water een rode gloed doet geven.
Ik sluit mijn ogen. Kippenvel ontstaat over mijn hele lichaam als ik me bedenk hoe mooi dit moment eigenlijk is. Een weekje Spanje met Donna, Jaden en Noah, deze avond, de zonsondergang in combinatie met mijn favoriete personen, en de muziek van het bandje op de achtergrond. Ik open mijn ogen weer en laat mijn hoofd op Donna's schouder rusten, die naast mij op één van de boomstammen zit.
"Ik ga nog even wat drinken halen, willen jullie iets?" vraag ik aan mijn vrienden. "Ik heb nog, maar bedankt," zegt Jaden. Ook Donna en Noah schudden hun hoofden. Ik sta op van de boomstam en loop naar de kleine bar, die naast het podium staat.
"Hay, mag ik een mojito alsjeblieft?" roep ik boven de muziek uit naar de jongen die achter de bar staat. Hij knikt en draait zich om, om mijn drankje te kunnen maken.
Ik pak de mojito van hem aan en draai me om. Precies op dat moment loopt er een jongen achter me langs. Ik stoot mijn arm tegen zijn schouder en mijn mojito valt over mijn witte hemdje. De jongen draait zich snel om. "Oh mijn god, sorry! Ik heb niet over jou heen gemorst, toch?" vraag ik geschrokken aan de onbekende jongen. Ik onderzoek snel zijn lichaam voor eventuele mojito vlekken en richt mijn hoofd dan omhoog, waar ik in twee felgroene ogen kijk.
De jongen kijkt me aan en lacht dan. Zijn perfect witte, rechte tanden lijken wel licht te geven en een nerveus gevoel ontstaat in mijn buik. "Ik ben nog droog, wel een beetje zonde voor je drankje, vind je niet?" grinnikt hij. Ik glimlach even, terwijl ik mijn blik niet van zijn ogen af kan houden.
De jongen verbreekt het oogcontact en loopt voorbij me, naar de bar. Even blijf ik staan, versteld van wat ik zojuist heb gevoeld, alsof mijn maag in een knoop werd gelegd. Normaal ben ik best een vlotte prater, maar het lukte me gewoon niet om iets te zeggen.
Net wanneer ik terug naar mijn vrienden wil lopen voel ik een sterke hand om mijn pols, die mij zachtjes terug naar achteren trekt. Ik draai me om en zie de jongen staan, met een mojito in zijn hand. "Deze krijg je van mij. Goed vasthouden dit keer hè?!" grinnikt hij.
Ik schiet in de lach. "Dankje, ik zal er extra voorzichtig mee doen." grijns ik, blij dat de woorden eindelijk hun weg naar buiten hebben gevonden. De jongen steekt zijn hand naar me uit. "Tyler," roept hij boven de muziek uit. Ik glimlach en schud zijn hand, "Rose. Ik ga terug naar mijn vrienden, ja? Ze zullen zich afvragen waarom ik zo lang doe over 1 drankje halen," grinnik ik.
Tyler knikt, maar ergens zie ik een kleine teleurstelling in zijn ogen. "Is goed, misschien zie ik je vanavond nog wel," zegt hij. Ik knik en loop glimlachend weg, naar de boomstam waar Donna, Jaden en Noah op zitten. "Ik heb nog nooit iemand zo lang zien doen over een drankje halen. Wat heb jij uitgespookt Rose?" vraagt Noah lachend. Ik rol met mijn ogen en schud mijn hoofd. "Ik had hem laten vallen, dus moest een nieuwe halen," ik besluit nog even stil te blijven over Tyler.
Een klein uurtje later is de zon volledig achter de horizon verdwenen. De hemel is helder, en de talloze sterren hangen als kleine lampjes in de lucht. De warmte van het kampvuur in combinatie met het kleine briesje maken de perfecte temperatuur.
Aan de overkant van het kampvuur zit Tyler met zijn vrienden. Zijn groene ogen ontmoeten die van mij en hij glimlacht even. "Dansen?" mimet hij met zijn lippen. Ik kijk even naar mijn vrienden, die druk met elkaar in gesprek zijn, en knik dan naar hem.
Tyler pakt mijn hand en neemt me mee naar de dansvloer. Mijn hand tintelt onder zijn aanraking. De slingers met kleine lampionnetjes, die boven het kleine stukje strand hangen schieten aan, wat het moment nog sfeervoller maakt.
Ik laat mijn lichaam meevoeren door de muziek dat door het kleine bandje wordt gespeeld. "Het is hier zo bizar mooi, dit is een moment dat alleen in films voorkomt." roep ik boven de muziek uit. "Ja, het is net een sprookje," lacht Tyler.
Tyler pakt mijn heupen vast en ik ga wat dichter tegen hem aan staan, terwijl de band het nummer 'young and beautiful' van Lana Del Rey speelt. Bij de woorden 'hot summer nights, mid July, when you and I were forever wild' sluit ik mijn ogen en laat ik mijn hoofd naar achteren hangen, tegen Tyler's borst. Mijn huid vult zich met kippenvel. "Hoor je die tekst?" Fluistert Tyler in mijn oor, die duidelijk hetzelfde gevoel kreeg bij de tekst. Ik knik even en glimlach.
—
De rest van de avond heb ik met Tyler gedanst, gepraat en gelachen. Mijn vrienden keken me af en toe grinnikend aan, en telkens weer voelde ik mijn wangen rood worden.
"Ga je mee, stukje lopen?" Vraagt Tyler. Ik knik even snel. "Is goed, ik laat het even aan de rest weten," zeg ik tegen hem, waarna ik snel langs het vuur naar mijn vrienden ren. Het is ondertussen midden in de nacht, en het bandje is zojuist gestopt met spelen. De jongeren staan langzaam op en verlaten het vuur, en ook mijn vrienden zijn van plan om weg te gaan. "Ik ga nog een stukje wandelen met Tyler, jullie hoeven niet te wachten, okey?" Noah en Jaden kijken even twijfelend, maar nadat ze mijn smekende hoofd zien knikken ze toch.
Donna pakt me snel bij mijn arm en trekt me een paar meter bij de jongens vandaan. "Wat is dat met die Tyler? Ik heb je nog nooit zo zien stralen," zegt ze enthousiast. Ik glimlach even. "Ik heb geen idee, ik heb dit nog nooit gehad bij iemand Don. Elke keer als hij naar me kijkt voel ik me gewoon nerveus worden, en zodra hij me aanraakt vult mijn hele huid zich met kippenvel," Donna's gezicht staat opgewekt en haar ogen twinkelen. "I love it! Veel plezier vanavond!" Lacht ze, terwijl ze me in een knuffel trekt.
Ik loop terug naar Tyler, die een paar meter verderop op me staat te wachten. "Hey," zegt hij, waarna hij zijn hand naar me uitsteekt. Ik glimlach nerveus naar hem en pak zijn hand aan. "Hay," Samen lopen we richting het water, waar we in het donker langs de kustlijn lopen. Ik kijk omhoog en zie hoe de sterren naar ons kijken vanaf boven.
—
Na een tijdje te hebben gewandeld en gekletst ploffen we naast elkaar in het zand. Ik trek mijn knieën op en leg mijn hoofd op Tyler's schouder. "Ik vond het echt een geweldige avond Rose," zegt hij. "Ik ook, dit is er één die de boeken in gaat," grinnik ik. Hij lacht even en legt zijn arm over mijn schouder.
"Ik weet niet wat je met me doet Rose, maar ik heb dit gevoel nog nooit eerder met een meisje gehad," geeft hij na een tijdje toe. Ik voel mijn wangen rood worden en begraaf mijn gezicht nog iets verder in zijn schouder. "Ik heb dit ook nog nooit gehad," zeg ik eerlijk. Tyler legt zijn hand onder mijn kin en tilt mijn hoofd een stukje in, zodat ik opnieuw verdrink in zijn helder groene ogen.
Even blijft hij me doorgrondig aankijken, alsof hij direct in mijn hersenen kan kijken, maar dan voel ik twee volle, zachte lippen vurig tegen die van mij aandrukken. Meteen zoen ik hem terug. Mijn lichaam wordt warm onder zijn aanraking, en wanneer ik zijn tong tegen mijn onderlip voel, twijfel ik er geen moment aan om deze iets de openen en hem naar binnen te laten. Zijn hand glijdt door naar mijn wang, terwijl ik met mijn hand zachtjes door zijn haren woel.
Na een tijdje voel ik Tyler tegen mijn lippen aan glimlachen. Ik onderbreek de zoen en glimlach ook even. Ik leg mijn hoofd terug op zijn schouder, en beiden blijven we in stilte naar het donkere, zwarte gat van de zee kijken, terwijl mijn borstkas nog hevig heen en weer beweegt.
JE LEEST
The day we met - on hold
RomanceLiefde op het eerste gezicht is niet voor dit koppel gemaakt, maar wat er niet is kan nog komen... toch? Hoii! Dit is het eerste boek wat ik schrijf, en als ik nu terug kijk maar de eerste 3 à 4 delen vind ik het zelf echt slecht, dus mocht je niet...