Şarkı: Marshmello ft. Bastılle - Happıer
Zaten en çok sevdiklerimiz ve değer verdiklerimiz acıtmaz mı kalbimizi?
Tadaa . Yeni bölüm karşınızda.
İyi okumalar💜
Bölüm İki: O Olmamalıydı
Sabah kalktığımda elimi başıma götürdüm. Ağrıyordu ama düne göre daha azdı. Yatakta oturur pozisyona geldim ve karşımdaki aynadan yansımama baktım. İyi gözüküyordu. Kapattığım için. Sahi, biz değil miydik açılan yaraları kapatan? Açılan yaralara üzülen.
Odamın içindeki merdivenden kıyafetlerimin olduğu odaya gittim ve oradan siyah takım üstümü ve kırmızı gömleğimi aldım. Daha sonra odama girip kıyafetlerimi yatağımın üstüne koydum. Banyoya yönlendirdim adımlarımı. Sıcak suyu açıp küvete dolmasını izledim bir süre. Uzun bir havlu alıp küvetin etrafını saran mermere katlayıp yerleştirdim. Odama gidip iç çamaşırlarımı aldım ve havlunun yanına bıraktım. Yüzümdeki kapatıcıyı silmek için hemen küvetin yanında durdum. Dolaptan makyaj temizleme suyunu alıp yüzümü temizledim. İşte tüm morluklar karşımdaydı. Aldığım tüm yaralar işte orada duruyordu. Musluğu açtım ve sol elimle yüzümü yıkadım. Havluyla yüzümü temizledim.
Üzerimdekileri çıkardım ve dolmuş küvete bıraktım vücudumu. Suyu kapattım ve kafamı geriye verip içinde bir süre durdum. İstemsizce gözümden birkaç yaş aktı. Vücudumu daha da çok batırdım suya. Yaşlar aktı gözümden, düştüğü yerleri ateşe veriyordu. Ateş ise beni daha da çok ölüme yaklaştırıyordu.
Kıyafetlerimi giydim ve kurumuş olan saçımı tarayıp at kuyruğu yaptım. Makyaj masama oturup yüzümdeki morlukları kapattım. Sandalyede geri yaslanıp aynadaki yansımama baktım bir süre. Elime pansuman yaptım ve tekrardan sardım. Daha sonra ayağa kalkıp odama girdim. Yerde duran kanlı gömleği elime aldım ve katlayıp yatağımın içine koydum. Her gece onla uyuyayım ki bana yaptıklarını unutmayıp onu hiç affetmeyeyim.
Daha sonra yerde duran hırkamı aldım. Cebindeki telefonumu aldım. Elim Pamir'in yazdığı kağıda değince durdum. Gözümden bir damla daha aktı. Herkesi kendimden uzaklaştırıyordum ve buna neden olan ise bendim. Ama günü geldiğinde kendimi ispatlayabilecek miydim ki? Ateş'e daha olanları anlatamadan benden intikam almıştı. Kim için veya ne için? Kafamı iki yana salladım. Elimdeki hırkayla banyoya gidip kirli sepete attım. Daha sonra odama geldim tekrardan ve elimdeki kağıdı da kitaplığıma gelip oranın içindeki kutuya koydum. Yatağımın üstünde duran uzun kumaş ceketimi ikiye katlayıp kolumun üzerine serdim ve kıyafetlerimin olduğu odaya tekrardan girdim. Kırmızı topuklu ayakkabılarımı ayağıma geçirdim ve kırmızı kol çantamı aldım.
Pencerenin önüne geldim ve orada olan kıyafetlerimi birbirlerinden ayırıp arkada duran kitabı aldım ve içerisindeki kartları ve anahtarları alıp çantama koydum telefonumla beraber ve her şeyi düzeltip eski haline getirdim.
Odadan çıkıp aşağıya indim. Saati kontrol ettiğimde yediye geliyordu. Ceketi sandalyeye koyup kendime sandviç hazırlayıp yedim. Ceketimi omuzlarımın üzerine bıraktım ve arabamın anahtarını alıp evden dışarı çıktım. Telefonumu elime alıp Ayşe Abla'ya mesaj attım bugün gelmemesi için. Garaja gidip spor arabayı çalıştırdım ve kolumdaki çantamı yan koltuğa koydum. Bugün okul yerine işe gidecektim. Bakalım amcam işlerle ne kadar iyi ilgileniyordu? Neler yaptığını kontrol etmem lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Ateş'in Masal'ı•
Teen Fiction"Kalbindeki acıyla daha ne kadar yaşayabilirsin? Bırak acına ortak olayım, bırakayım acıma ortak ol, Ateş Böceği." Kapak Tasarımı: Colorwheel9