20.Bölüm: "Editör Park Jimin ve Antoinette'in Sırrı"

244 41 35
                                    

Sürpriz! Sizleri uzun süredir beklettiğimin farkındayım bu yüzden öncelikle özür dilerim! Bir süredir o kadar yoğundum ki bir de üzerine soğuk algınlığı vb. eklenince buraya bölüm atmaya hiç vaktim kalmamıştı. Bugün elimden geldikçe bölümü tamamladım ve yükledim. Umarım sizler de seversiniz!  Ayrıca yeni bölüm soran ve mesaj atan herkese ilgisi için teşekkür ederim.♡

✧・゚: *✧・゚:* ✧・゚: *✧・゚:* ✧・゚: *✧・゚:* 

Jimin'in bakış açısından

"Bu tam olarak ne demek oluyor Jimin?"

Elimi çeneme götürdüğümde istemsizce dudağımı ısırdım, Hoseok oldukça sinirli gözüküyordu ama ona kızmaya hakkım da yoktu. Jung Hoseok sessizliğime karşın parmağını bilgisayar ekranına bastırdı.

"Bu yazılanlardan haberin var mıydı?"
"Hayır..."
"Ama olmalıydı!"

Hoseok öfkelendiği zaman anlaşması çok zor biri oluyordu. Yanımdaki koltukta oturan Jungkook ise çekingen bir şekilde sadece yere bakıyordu. İnternette yazılanlara bakılırsa birileri özellikle Jungkook olmak üzere bizim hakkımızda uzun yazılar yazmıştı. Ödül töreninde Jungkook'un kendini Antoinette'nin kardeşi olarak tanıtması üzerinden epey zaman geçmesine rağmen Antoinette takipçileri bu işin peşini hiç bırakmamışa benziyordu. Hoseok'un gösterdiği popüler dedikodu sayfalarından birinde Jungkook ve benim dergi binasına birlikte girip çıkarken fotoğraflarımız vardı. Altındaki yorum sayısı ise beş bini çoktan aşmıştı.

'Antoinette'in Jungkook olmadığını anlamak için aptal olmak lazım!'
'Antoinette gerçekten var mı? Varsa neden onu hiç göremiyoruz?'
'Jungkook Antoinette'in kardeşiyse neden her gün dergi binasına gidiyor ki? Çocuk mu kandırıyorlar... Antoinette beni büyük hayal kırıklığına uğrattı!'
'Antoinette'i ablam gibi görüp binlerce destek mesajı atmıştım ama o sanırım erkekmiş... Neden bizi kandırdı? Çok utanıyorum şu an.'
'Jungkook'un yanındaki kim?'
'Antoinette'in editörü ve Antoinette'in sözde kardeşi olan Jungkook sabah akşam beraberler ve nedense Antoinette'nin kendisi asla onlarla değil... Çok komik bir şakaymış!'
'Bright Shine Rezaleti hahaha'

"Ah Jungkook ah!"

Jungkook'a tüm sinirimle döndüğümde o ise olaylarla hiç alakası yok gibi koltuğun bir diğer ucuna sinmişti.

"Ne diye böyle bir yalan söyledin ki? Bak, başımıza ne işler açtın!"
"Böyle olacağını bilemezdim ki! Hem biz idol bile değiliz neden bizi takip ediyorlar?"

"Yeter!"

Jung Hoseok'un sesi Jungkook'la tartışmamızın ortasına bir şimşek gibi düşmüştü. Gözleri alevle parıldarken yüzü oldukça gergindi.

"Bu işi bir an önce çözeceksiniz, anlaşıldı mı? Jungkook, acil olarak bir açıklama yayımlamamız gerekiyor. Bir özür metni hazırla ve yayımlamadan önce mutlaka bana onaylattır, daha sonra-"

Burada neler oluyordu? Neden özür metnini ben onaylamıyordum?

"Bir dakika... Özür metnini benim de onaylamam gerekmiyor mu?"

Jung Hoseok dediğim şey çok anlamsızmış gibi bir süre bana baktıktan sonra yüz ifadesini hiç değiştirmeden Jungkook'a döndü.

"Bu sefer onayına ihtiyacımız yok."

Dediği şey üzerine neredeyse vücudum titremişti. Kendimi ilk kez bu kadar işe yaramaz hissediyordum ama benim hatamdı, başarısız olmuştum. Olayları takip edememiş ve gerekli önlemleri alamamıştım. Aşk ve iş hayatını birbirine karıştırmış ve sonunda böyle kritik bir olaya sebep olmuştum, evet hepsi benim hatamdı!

My Dear Poem ° VhopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin