BAB 2

1.4K 206 29
                                    

THE SILENT BROTHER: S T O R M [ II ]
By HDH Ink
BAB 2:BEGIN AGAIN

THE SILENT BROTHER: S T O R M [ II ]By HDH InkBAB 2:BEGIN AGAIN

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

———————— BAB 2 —————————-

CEMBURU? Tidak sama sekali. Storm dapat merasakan ada yang tidak kena dengan pandangan Sergon Rudo, terhadap isterinya. Menyedari tindakan Storm yang tiba- tiba memeluknya dengan erat di hadapan para tetamu, Niagara Fall mencuit perut Storm.

"You wanna know something?" Bisik Niagara Fall.

Storm menolak anak rambut Niagara Fall ke sisi anak telinganya.

"I don't know, So tell me." Jawab Storm.

"I have a surprise for You." Niagara Fall mencuit dagu Storm. Mereka berdua semakin rapat dan tidak mengendahkan para tetamu yang sedang ikut tersenyum melihat mereka berdua.

"... can I have It now?" Balas Storm dengan separuh bisikan.

Niagara Fall menoleh kiri dan kanan. Masih ada ramai tetamu yang ada di situ.

"Follow me!" Niagara Fall menarik tangan Storm pergi dari situ. Mereka berdua akhirnya hilang daripada pandangan para tetamu yang hadir.

🌻🌻🌻🌻🌻

Niagara Fall membawa Storm masuk ke dalam bilik tidurnya. Bilik itu dihias cantik kerana ia akan menjadi bilik pengantin mereka berdua. Melihat Niagara Fall mula menanggalkan gaun pengantinnya, Storm tersenyum.

"Nia, our guest is still waiting for Us outside. We can do this later...We've got time. You're offcially My wife."

Seperti tahu apa yang ingin dilakukan oleh Niagara Fall, Storm bukan menolak tapi dia masih perlu hormat kepada para tetamu yang hadir.

"I know. Just take a look at this..." kata Niagara Fall lagi. Dia kini hanya berpakaian dalam nipis dan kasut tumit tinggi yang dipakainya sepanjang hari ditanggalkannya. Rambutnya yang bersanggul kemas dileraikan dan dibiarkan terurai di atas bahunya. Storm menarik nafas dalam- dalam. Sesunguhnya dia tidak akan dapat menolak apa sahaja kemahuan daripada Niagara Fall.

"What is It Nia? You don't have to show me more... you're beautiful and Nothing I can compare to You." Puji Storm.

Niagara Fall mendekati Storm dan dia
Memusingkan badannya. Rambut yang menutupi bahunya ditolak ke hadapan dadanya sehingga memperlihatkan ukiran Tattoo di belakangnya. Storm memerhatikan Tattoo itu.

S T O R M

Namanya terukir kemas di atas kulit licin milik Isterinya, Niagara Fall. Jemari Storm menyentuh Ukiran Tattoo itu dan dia mengucupnya.

"This is beautiful Nia. My name on Your body? I love It." Puji Storm.

"Abang Paris yang bawa Nia buat Tattoo ni. It's the HARPER tradition to do such things with the person we are going to get Marry. So do I. But These time... it's different. I'm a HARPER but my body and my soul are belong to You... Storm." Kata Niagara Fall dengan nada manja. Storm memeluk Niagara Fall dalam dakapannya. Diusap penuh manja Tattoo yang buat dia rasa sungguh bertuah saat itu. Namanya terukir di atas badan seorang wanita yang sangat dia cintai.

THE SILENT BROTHER: S T O R M [ II ]Where stories live. Discover now