"התגעגעתי אליך" אמרתי לשליו כשהוא מחבק אותי ופני בחזהו "גם אני יפה שלי" הוא החזיר לי "השלמתם?" הוא שאל כשראה שבר זה שליווה אותי לשער והנהנתי "גם אליו התגעגעתי" אמרתי בחיוך וגם בר חייך ולאחר פרידה מבר נכנסנו לאוטו. "למה עצרת?" שאלתי כששליו עצר את האוטו "שימי את זה" הוא אמר והוציא כיסוי עיניים "אתה חוטף אותי?" שאלתי לאחר שכיסיתי את עיניי בכיסוי הרך "לא היום, מצטער" הוא ענה וצחקתי מעט. "הגענו אבל אל תורידי את הכיסוי עיניים" שליו הודיע ועצר את האוטו ולאחר מכן פתח את הדלת שהייתה בצד הנוסע ונתן לי יד ויצאתי מהאוטו, הלכנו במשך אולי שתי דקות ושמעתי רעש של פתיחת דלת ונכנסנו למקום ששליו פתח ונעמדנו בתוכו, הוא עזב לי את היד וידיו עברו לגעת בכיסוי העיניים שתוך רגע ירד מעיניי "איפה אנחנו?" שאלתי "בדירה החדשה שלך" שמעתי את קולה של אליס מאחוריי "מה זאת אומרת?" שאלתי לא מבינה "אוקיי, פעם כשרק פתחתי את העסק והחלתי ממש להרוויח הרבה החלטתי לקנות דירות, קניתי 4 דירות בעיר, זו אחת מהן והיא שלך מעכשיו" אליס אמרה "אבל למה קנית כל כך הרבה דירות ולמה שתתני לי אחת?" שאלתי,שוב "קניתי דירות כי פשוט רציתי דירות, לא חשבתי ממש, הייתי צעירה ואני מביאה לך אותה כי את הבת שלי שעומדת ללדת ותצטרך מקום לגדל בו ילד ולא נראה לי שהבית שלנו מתאים כל כך וגם כי הדירה הזו היא רק חמש דקות הליכה מהבית שלנו כך שאם תצטרכי עזרה פשוט תתקשרי ובתוך רגע מישהו יהיה פה" היא הסבירה וחיבקתי אותה "תודה, באמת, אין כמוך בעולם" אמרתי "תראה לה" אליס אמרה לשליו "מה להראות לי?" שאלתי אותם "את הדבר הכי חשוב, בואי" הוא אמר ותפס בידי והלך לכיוון אחד החדרים ופתח את הדלת והפה שלי נשמט נתחיל בזה שזה היה חדר לתינוק, בכלל שכחתי לקנות לו מיטה או בגדים או עגלה או משהו, בחדר היה בגווני לבן ועץ והיה בו עריסה, כורסה ושידת החתלה (תמונה למעלה) "זה..." התחלתי לומר אבל לא ידעתי איך לתאר את זה "מושלם, כמוכם" אמרתי "בואי תראי את החדר שלך" אליס אמרה ושליו ואני הלכנו אחריה, החדר עוצב גם הוא בגווני לבן ועץ בהיר, מיטה זוגית הייתה במרכז וארון גדול ניצב בצד החדר, מצדו השני של החדר הייתה דלת שהובילה למרפסת קטנה עם פינת ישיבה ומול המיטה הייתה טלוויזיה, בבית היו 3 חדרי שינה וסלון "אז ככה, לא קניתי לו בגדים בכלל כי חשבתי שאת תרצי לעשות את זה אז את מוזמנת לבוא עם שליו לחנות שלי,בואי מחר וקחי מה שבא לך, באמת מה שבא לך" אליס אמרה "כנראה שבחיים אני לא אדע איך להודות לך" אמרתי והתחבקנו והיא הושיטה לי מפתח לבית..
"קום כבר" צעקתי על שליו שישן אצלי (בבית הקודם) "מאמי עוד מוקדם" הוא אמר בקולו הסקסי והצרוד לאחר שראה שהשעה שמונה בבוקר "די נו אני רוצה ללכת לחנות של אליס וגם אמא שלך שם" אמרתי לו והוא הניח כרית על פניו וחזר לישון אז החלטתי להתקלח בינתיים, יצאתי מהמקלחת, לבשתי שמלה צמודה שהבליטה את בטני בצבע כחול נייבי ומעל זה שמתי עליונית לבנה "קום כברר" צעקתי לו באוזן "טוב טוב אני קם" הוא אמר והתקרב לנשק אותי אך התרחקתי הוא הסתכל במבט לא מבין "אתה בעונש, אין נשיקות היום" הודעתי בקול המפקדת שלי ויצאתי מהחדר "סוף סוף" אמרתי כששליו ירד למטה "בוא נלך" "אבל עוד לא שתיתי קפה" הוא התלונן "תקנה בדרך, בוא עכשיו" אמרתי ויצאנו מהבית.
YOU ARE READING
פנימייה צבאית
Romanceהכל כבר בפנים אז.. כנסו +הסיפור מומצא וכנראה שיהיו בו דברים שלא יהיו מדויקים כי אני לא בפנימיה