Huszonegyedik Rész

3.6K 192 18
                                    

- Bocsi, azt hiszem valamit félre értettem. Egy percre mintha azt hallottam volna, hogy most arra kérsz költözzek hozzád.- nevettem, de az ő arca komoly maradt.

- Tökéletesen jól hallottad.- mondta mire elkerekedtek a szemeim.

- Jungkook értékelem, hogy aggódsz de kézben tartom a dolgokat.

- Ezt nevezed annak? Naeun négy bordád eltört, tele vagy véraláfutással, zúzódással, és lila foltokkal!

- Ez az én döntésem és ha tényleg érdekel mi van velünk tiszteletben tartod.

- És Minji? Vele mi lesz? Azt akarod, hogy továbbra is ilyen környezetnek legyen kitéve? Naeun itt biztonságban vagytok. Van elég szobánk így nem zavartok és nem végleg maradnátok csak átmenetileg amíg meg nem oldódik ez az ügy.

- Értem, hogy aggódsz értünk de akkor is ez már túl sok. Elvégre mióta is ismerjük egymást, három hónapja? Nem kérhetek tőled ennyit. Majd megoldom ahogy mindig is tettem, előtted is volt élet és akkor is talpon maradtam.

- Akkor kit hívjunk? Apádat?- mondta mire megráztam a fejem.

- Nekem nincs apám.

- Akkor viszont nincs más megoldás itt maradtok és vita lezárva.

- De Jungkook.

- Nincsen de, és most pihenj holnap találkozunk.- mondta majd magamra hagyott az óriási szobában.

Ezt most tényleg komolyan gondolta? Úgy tűnik nekem már beleszólásom sincs az életembe.
Tény, hogy Minjinek jobb lenne ha nem maradnánk ott de, hogy Jungkooknál éljünk? Ez nevetséges. Vagy mégis ez lenne a jobb döntés? Ahh nem tudom. Vissza kéne mennem  elvégre oda tartozom de mégsem megy. Régebben erősebb voltam ennél.

Csak agyaltam és agyaltam és agyaltam míg a reggeli nap sugarai, be nem világították a szobát. Egy szemhunyásnyit sem aludtam az éjjel, de döntésre jutottam. Felkeltem és határozott léptekkel indultam megkeresni  Jungkookot, ebben az óriási házban.
Lementem a hosszú lépcsősoron, majd egy még tágasabb térbe értem ahogy egy nagy bőr kanapé és egy óriási HD Tv volt. Gondolom ez lenne a nappali. Tovább haladva megpillantottam a fiút aki az asztalnál kávézott, és érkezésemre felkapta a fejét.

- Jó reggelt.- mondtam, majd leültem vele szembe.

- Neked is. Hogy aludtál?

- Sehogy. Egész éjjel gondolkodtam de döntésre jutottam. Elfogadom az ajánlatod Minji miatt de csak ideiglenesen, és egy feltétellel.

- Hallgatlak.

- Tiszteljük egymás magán szféráját. Te se szólsz az én dolgomba, én se a tiédbe. Itt maradunk pár hétig amíg találok valami megoldást.

- Helyes. Kérsz valami reggelit?

- Nem kösz inkább azt mondd hol van Minji.

- A szobámba aludt el. Gyere.- állt fel, én pedig követtem fel a lépcsőn, át a folyosón és vissza oda ahonnan jöttem.

- Várj ez a te szobád?

- Aha itt van a tiéd mellett szóval bármi kell szólj.

Az egész délutánt átjátszottuk Minjivel, aki úgy tűnik jól érzi itt magát. Nem tudom jó döntést hoztam-e azzal, hogy itt maradunk de egyenlőre nincs jobb ötletem. Legalább amíg ő lenyugszik távol kell tartanom tőle Minjit. Ha az ő testi épségét nem fenyegetné az se érdekelne ha engem tovább bánt visszamennénk, és még Jungkooknak se okoznánk problémát. Lisát is felhívtam aki megtiltotta, hogy bemenjek, hála Kook nagy szájának. Nem tudom mikor lettek ilyen jóban, de szépen lepaktáltak ellenem.

Perfectly Wrong (Jungkook FF.) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now