Ötvenharmadik Rész

2.9K 150 55
                                    

Akaratosan rántottam magamhoz majd mohón faltam ajkait mire éreztem ahogy belemosolyog csókunkba. Nem gondoltam volna hogy valaha is leszek ennyire bátor de szándékosan kínoz engem. Felvéve a tempóm ő is egyre mohóbbá vált miközben kezeit derekamról fenekemre vezette amibe aztán erősen belemarkolt, mire egy sóhaj szaladt ki belőlem. Nem sokáig hagytam megtorlatlanul tettét rögtön megmozgattam csípőm ölében amit egy mély morgással fogadott, majd egyik pillanatról a másikra felkapott fenekemnél fogva mire én ösztönösen átkulcsoltam derekát lábaimmal és így indult fel velem közben egy percre se szakadva el ajkaimtól. Szobája ajtajának döntött majd ajkaival lefelé haladva nyakamat hintette végig forró csókokkal mire én ajkamba haraptam ő pedig elégedetlen morgással jelezte nem tetszését.

- Ne tartsd vissza a hangod. Engedd ki, gyerunk hallani akarom. - mondta érdes hangon majd megszívta az érzékeny bőrfelületet mire én halkan felnyögtem. Felfoghatatlan volt számomra hogy ilyen hangokat is képes előhozni belőlem de nem volt túl sok időm ezen agyalni mivel kezével a kilincsre nyúlt majd visszatérve ajkaimhoz belökte az ajtót és az ágyra döntött. Egy fél pillanatra elszakadt tőlem majd másodperceken belül megszabadult felsőjétől mire nyeltem egyet. Ez az egész kezdett valóságossá válni ami megijesztett.

Jungkook ajkai mohón tértek vissza mire viszonoztam a csókot de összeszorítva ajkaim akaratlanul is párnáiba csíptem mire felszisszenve felemelete fejét majd mosolyogva rám nézett.

- Azért ne egyél meg.- nevetett halkan mire gyorsan elkaptam róla tekintetem.- Ideges vagy?- kérdezte mire egy aprót bólintottam miközben továbbra is összeszorítottam ajkaim.
Azt hittem próbálkozni fog de meglepetésemre csak mellém feküdt és betakarva minket magához húzott majd egy puszit nyomott a fejem búbjára.

- Akkor aludjunk.- mondta majd lehunyta szemeit.

- Biztos nem baj? Nem arról van szó hogy nem bíznék benned nem akarom hogy ezt feltételezd csak...

- Ne aggodalmaskodj. Nem fogok semmit se erőltetni, majd megtesszük ha készen állsz rá.- mondta mire elmosolyodtam.

- Köszönöm Nyuszi.

- De akkor úgy megkapod hogy-

- Jó éjt Jungkook.- vágtam szavába nevetve majd egy gyors csókot hintettem ajkaira és lehunytam szemeim.

***

Hyewon POV.

Unottan bökdösöm az előttem lévő tányér tartalmát amit a házi séfünk készített és általában imádom de most olyan kelletlenül piszáltam mintha muszáj lenne.

- Hyewon hányszor mondjam hogy húzd ki magad az asztalnál! Viselkedj rangodhoz méltóan különben szégyenbe hozod a család nevét.- mondta anyám hidegen és kimérten mint mindig mire végképp elment az étvágyam.

- Nyugalom drágám biztos csak hosszú napja volt.- próbálta finomítani a helyzetet az újdonsült mostoha apám aki úgy fél éve vette el az anyámat. Túlzás azt állítani hogy az apám de nem különösebben van bajom vele.

- Hagyd csak Jeon Gin. Fáradt vagyok szóval engedelmetekkel most felmegyek a szobámba. Köszönöm a vacsorát.- álltam fel és hajoltam meg mire anyám csak egy szemforgatással jelezte hogy csináljak amit akarok, majd a háló irányába indultam.

Mikor odaértem sóhajtva csuktam be magam mögött az ajtót majd háttal az ágyba dőltem. Unatkozva néztem a plafont és azon agyaltam mit kéne tennem ahhoz hogy az a kettő elfelejtse egymást. Nem hagyhatom ennyiben a dolgokat és nem is fogom. Anyám kiskoromtól kezdve belém nevelte hogy bármi áron meg kell szereznem azt amit akarok és ezt is várja el tőlem. A Jungkook témában különösen elvárja tőlem hogy megszerezzem magamnak. Számolni se tudom hány éve már hogy próbálkozom sikertelenül. Ha nem lenne közöm ahhoz a libához nem is tudná ki vagyok. Zsaroltam a csitrit, bántottam, és a háttérből mozgattam a szálakat de ez se volt elég.

Perfectly Wrong (Jungkook FF.) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now