Jeon Jungkook barátnője vagyok. Jeon Jungkook barátnője vagyok. Jeon Jungkook barátnője vagyok.
Csak úgy pörögtek a gondolataim miközben össze-vissza forgolódtam az ágyban. Hiába volt már lassan reggel egy szemhunyásnyit sem aludtam az éjjel. Túlságosan boldog vagyok.
- Nana... Aludj már.- mondta mire oldalamra dőlve próbáltam nyugton maradni, de fél perc után újból elkezdtem forgolódni.- Nana. Ha még egyszer megmozdulsz esküszöm, hogy belefolytalak egy párnába.
Halkan kuncogva kértem elnézést, és igyekeztem nyugton maradni már csak a saját testi épségem érdekében is. Este Jungkookkal órákig néztünk a csillagokat majd együtt indultunk vissza. Yuna ragaszkodott, hozzá hogy náluk aludjunk Minjivel szóval itt kötöttünk ki. Lehet most morcos mert álmos de nagyon örült, hogy így alakultak a dolgok. Amint elmondtam neki elsírta magát. Rengeteget köszönhetek neki és persze Taehyungnak. Ha ők nem lennének valószínűleg nem tartanánk itt amit nem tudok nekik eléggé meghálálni.
Reggel korán keltem és csendben összeszedtem a még félig alvó MinJit is majd elindultam a munkába az arcomon egy levakarhatattlan mosollyal.
- Jó reggelt!- kiáltottam vidáman Lisának, és Meinek.
- Mire ez a nagy öröm?- sandított rám vigyorogva Lisa.
- Hát nem is tudom. Csak úgy nincs különösebb oka.- mosolyogtam rájuk.
- Aha csak úgy. Én meg igazából egy azerbajdzsáni hercegnő vagyok- nevetett cinikusan Mei.
- Na ki vele!- hajoltak egyszerre az arcomba mire én csak felnevettem.
- Mondom, hogy nincs semmi.- nevettem sunyin majd az öltözőbe rohantam.
A lányok egésznap faggatak de én nem foglalkoztam velük. Ennyi titok nem árt nem igaz?
Közeledett a műszakom vége és mára kivételesen szabad voltam. Eszemet se tudom mikor volt utoljára ilyen.Már lassan elérkezett a műszak vége így elkezdtem letörölni az asztalokat, amikor hirtelen csörrent a mozgást jelző kis csengő mire az ajtó irányába fordultam. A vendég láttán azonnal mosolyra húzódtak ajkaim majd gyorsan odasiettem hozzá és egy gyors puszit nyomtam arcára.
- Nem tudtam, hogy jössz.- mosolyogtam az előttem álló Jungkookra.
- Csak ennyit kapok?- mondta tettetett felháborodással, mire halkan felnevettem.
- A munka helyemen vagyok. Majd később kapsz.- mosolyogtam zavartan mire az ő ajkai is felfelé görbültek.
- Hello Jungkook mi járatban?- érkezett hozzánk Lisa Mei-el az oldalán.
- Csak jöttem meglepni a barátnőmet.- mosolygott rám mire azt hittem helyben kiugrik a szívem. Most hivatkozott rám először mint barátnőjére és ettől akaratlanul is egy levakarhatattlan mosoly húzodott arcomra, míg Lisáék álla a padlót súrolta.- Mikor végzel ma?
- 10 perc és vége a műszakomnak.
- Akkor megvárlak.- nyomott egy puszit a homlokomra.
- Na álljon meg a menet!- rázta a fejét Lisa- Ti meg mikor? Hogy? Mi van?
-Szóval ezért ért ma fülig a szád. Tudtam én, hogy titkolsz valamit.- veregette magát vállon Mei.
- Mindenesetre erről legközelebb még beszélünk.-sandított rám csillogó szemekkel Lisa.- Örülök nektek. Ideje volt már összeszedned valakit Naeun. A jó hír örömére elengedlek hamarabb. 10 perc amúgy se a világ vége.
- Biztos?-néztem rá mire mosolyogva bólintott. Megöleltem őt is és Meit is majd az öltöző felé vettem az irányt Jungkookkal a nyomomba, azonban az ajtó előtt megálltam.- Ugye tudod, hogy nem jöhetsz be? Nem vagy dolgozó de legfőképp nem vagy lány.
YOU ARE READING
Perfectly Wrong (Jungkook FF.) BEFEJEZETT
FanfictionNa Eun egy 20 éves kicsit sem átlagos egyetemista lány aki szűkös anyagi háttere ellenére az ország legjobb egyetemén tanul az ösztöndíjának köszönhetően. Az egyetem tanulói mind kiváltságos felső osztályba tartoznak közülük is kiemelkedve a 7 legga...