- Naeun a hetes aztalt le kell szedni és a négyes fizetne!-kiáltott Mei mire már indultam az említett asztalok felé. Úgy döntöttem most hogy lejárt az egy hónap és újra dolgozhatok inkább belevetem magam a munkába az egyetem helyett, legalábbis pár napig amíg remélhetőleg leül az ügy.
A hallgatók körében velem van tele a twitter még úgy is hogy hála Jiminnek a háromnegyede már eltűnt. Rengeteget köszönhetek a fiúknak a sok segtségért és Jungkooknak a tegnapért. Bűntudatom van hogy reggel csak úgy elmentem de hagytam cetlit szóval rendben lesz.
***
Fáradtan estem be az ajtón a mai csúcsforgalom után de élveztem. Hiányoztak a lányok és így legalább nem volt időm felesleges dolgokon agyalni. Minji már valószínűleg rég az igazak álmát aludhatta így a nappaliba mentem ahol Jungkook várt. Egy jóleső sóhaj kiséretében dőltem el a kanapén fejemet pedig Kook ölébe hajtottam mire vigyorogva nézett rám.
- Most mit vigyorogsz? Ha neked szabad akkor nekem is.- nyújtottam ki rá a nyelvem mire sóhajtva tincseimmel kezdett játszani. Ez tényleg kellemes, már értem miért csinálja velem állandóan ezt.
- Milyen volt az első napod?
- Hát csúcsforgalom volt így egy perc szünetet se kaptam.
- Akkor fárasztó napod volt.
- Tökéletes volt így. Élveztem.- mosolyodtam el mire ő magafelé vezette tekintetem.
- Naeun.
- Hm?
- Te mazochista vagy?
- Hülye.-ütöttem karon nevetve mire ő is elmosolyodott.
Hirtelen megszólalt a telefonomon az értesítést jelző hang. Nyújtózva felkaptam a dohányzó asztalról majd megnyitottam Yuna üzenetét. Mivel én nem vagyok fent, az összes rólam készült képet elküldi nekem amit talál, és ez most se volt másképp. Egy sóhaj kíséretében lapoztam végig őket mire Jungkook kikapta a kezemből és ő is végig lapozta.
- Ezt nem hiszem el komolyan mint az óvodások. Ne aggódj majd én megoldom ezt egyszer és mindenkorra.- mondta mire kikaptam a kezéből a készüléket és arébb tettem.
- Figyelj, engem nem zavar szóval te se idegesítsd magad ezen rendben?- néztem rá mire elmosolyodott majd bólintott egyet.
- Belevaló egy csaj vagy mondták már neked?- kacérgodott mire elnevettem magam.
- Ha te mondod.
- Tényleg erről beszélve majdnem elfelejtettem. Tessék.- vett le egy apró csomagot a mögötte lévő polcról majd a kezembe nyomta.
- Ez micsoda?- néztem rá mire elmosolyodott.
- Meglepetés.
- De milyen alkalomból? Ugye nem drága?- néztem rá aggódva mire idegesen felsóhajtott .
- Azzal te ne foglalkozz, csak nyisd már ki.
Feltéptem a papír csomagolást majd kinyitottam és egy telefon dobozát pillantottam meg. Jobban szemügyre véve látszott, hogy milyen márkás és drága volt ami eléggé zavart.
- Ezt nem fogadhatom el. Amúgy is ott van nekem a másik emlékszel?- néztem rá mire szemet forgatott. Tudom hogy utálja de én nem. Még az első Lisától kapott fizetésemből vettem.
- Megbeszéltük hogy ma újjat veszünk csak te leléptél reggel rémlik?
- Igen de ez akkor is...
STAI LEGGENDO
Perfectly Wrong (Jungkook FF.) BEFEJEZETT
FanfictionNa Eun egy 20 éves kicsit sem átlagos egyetemista lány aki szűkös anyagi háttere ellenére az ország legjobb egyetemén tanul az ösztöndíjának köszönhetően. Az egyetem tanulói mind kiváltságos felső osztályba tartoznak közülük is kiemelkedve a 7 legga...