Huszonötödik Rész

3.2K 190 57
                                    

Másnap kihagytam a reggelit a srácokkal és rögtön a halba mentem, ahol tekintetemmel Félixet kerestem.

- Kire vársz?- hallom magam mögül Yuna hangját mire kicsit megugrom, de aztán felé fordulok.

- Csak egy ismerősre, aki azt mondta segít nekem.

- Reggelizni se jöttél. Azért ne hajtsd túl magad rendben? Ez az egész hülye  fogadásotok nem ér annyit.

- Bocsi, hogy késtem.- lép mellénk lihegve Félix mire mindketten felé fordulunk. Yuna persze amint meglátta azzal a nézésével illetett. Szerintem a lányok pontosan tudják mire gondolok.
Elköszöntünk a lánytól, és a kölcsönző felé indultunk miközben vázoltam a fiúnak a helyzetet.

- Nem vagy semmi, 3 nap?

- Aha.

- Rendben olimpikont nem faragok belőled, de az alapokat megtaníthatom.- kacsintott rám, mire elnevettem magam.

- Köszönöm Félix.

Jungkook POV.

Tegnap nem számítottam erre az egész fogadás dologra, szóval eléggé meglepett. De mindig is bírtam ezt a tűzről pattantságát, sőt. Habár utálom beismerni de ez a tulajdonsága rohadtul vonzó.

A reggelit is kihagyta szóval sokkal komolyabban veszi mint gondoltam. A közös étkezés után mi is elindultunk a sí pályákhoz, ahol már többen is gyakoroltak. Tekintetemmel Naeunt kerestem de egy cseppet sem számítottam arra amit látni fogok. Ott volt egy fiúval. És nem éppen barát zónába illő pózban.

- Reggel óta edz, hogy legyőzzön téged. Nagyon elszánta magát, csak úgy fűti a versenyszellem.- nevetett mellém lépve Yuna.

- Ki ez a fazon?- kérdeztem de arról a kettőről egy percre se vettem le a szemem. Valahogy idegesített, hogy olyan közel van hozzá.

- Félixre gondolsz? Felajánlotta neki a segítségét. Hát nem rendes? És ha ez nem lenne elég még helyes is.- vihogott lányosan mire én csak morogtam neki egy választ.

Mikor visszafordultam már nem voltak ott de jobb is így elvégre kit izgat kivel van Naeun?

Naeun POV.

Ma egész nap Félixel edzettem és azt hiszem már jobban megy mint tegnap. Legalábbis az eséseim száma fele annyira csökkent.

- Rendben asszem készen állsz, hogy átmenjünk a tanuló pályáról oda.- mutatott arra a részre, ahol az önállóan síelők voltak, köztük a többiekkel. Bátortalanul bólintottam majd elindultunk felfelé.

Mikor felértünk Félix adott egy biztató mosolyt én pedig egy mély levegővételt követve löktem magamon egyet és elindultam. Nem ment rosszul sőt egy idő után még a félelmem is elszállt, amíg egy másik síelő elhaladva mellettem meg nem lökött. Elvesztettem az egyensúlyom és szépen végig gurultam a pályán amíg egy fának nem ütköztem ami megállított. A rózsaszín ruhában síelő megállt mellettem, majd nevetve nézett rám miközben lejjebb húzta a maszkját.

- Bocs ösztöndíjas, esküszöm nem direkt volt.- nevetett, majd tovább siklott. Hát persze mit is vártam. Még én sem gondolhattam komolyan, hogy Hyewon csendben békén hagy.

- Minden rendben?- guggolt mellém Félix de mielőtt bármit is mondhattam volna Jungkook rohant hozzánk, majd mellém ugrott a másik fiút teljesen félre lökve.

Perfectly Wrong (Jungkook FF.) BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora