Yuna mondatára az egész helységre csend telepedett és habár nem néztem hátra éreztem a többiek tekintetét magamon. Nem tudtam mit mondjak egyszerűen megállt bennem az ütő. Ez biztos valami rossz vicc. Csak nem menne olyan messzire hogy idejön.
Gyorsan összeszedtem magam és felpattanva kirohantam a szobából a Yuna állatal említett irányba miközben milliónyi kérdés futott át az agyamon.
Ahogy közeledtem a kapu felé egyre több embert pillantottam meg így tudtam hogy jó helyre tartok de amikor meghallottam anyám hangját már teljesen biztos voltam benne.- Naeun! Naeun! Tudom hogy itt vagy beszéljünk~
Átvergődve magam a tömegen felé léptem mire hozzám fordult.
- Na végre tudtam, hogy itt vagy~
- Mit keresel itt?
- Mit is? Ja tudoom~ Hozzád jöttem menjünk haza~ -fog rá a karomra, mire kirántom azt amikor megérzem a belőle áradó tömény alkohol szagát, de ő rögtön visszaránt és megszorítja a karom.
- Engedj el és menj haza egyedül. Nem megyek veled sehova!- néztem rá mire elkomorodott.
- Utoljára mondom szépen gyere velem.
- Nem kellett volna idejönnöd. Most először élvezem az életet és nélküled és a bajaid nélkül ezért nem. Nem megyek veled és nem fogom meggondolni magam szóval jobb lesz ha elmész, most!- köptem felé a szavakat mire megszorítja a karom.- Engedj el!
- Ebben a pár hónapban kinyílt a csipád. Hogy merészelsz így beszélni velem?!- sziszegte majd ütésre emelte a kezét. Csukott szemmel vártam, a bármelyik pillanatban bekövetkező fájdalmat azonban nem történt semmi. Lassan kinyitottam a szemem és Jungkookot pillantottam meg aki anyám mellett állt és úgy tűnik még időben elkapta a csuklóját.
- Mintha a lánya azt mondta volna, hogy engedje el.- mondta látszólag nyugodt hangon mégis érzékelhető volt az elfojtott feszültség hangjában. Anyám idegesen fordult felé majd lassan végigmérte.
- Ne szólj bele ez családiügy. Egyébként is ki a fene vagy te?!
- Az aki kihívja a rendőrséget ha nem tűnik el.- Jungkook szinte köpte a szavakat idegességében. Látva hogy anyám meg se mozdul előkapta a telefonját majd a tárcsázásra nyomott.- Nem hisz nekem?
Anyám szúrós pillantást vetett rá majd majd kirántotta kezét Jungkook szorításából.
- Nehogy azt hidd hogy befejeztük, Naeun.- nézett rám majd sietős léptekkel eltűnt a szomszédos utcában.
Jungkook sóhajtva felémfordult és aggódó tekintettel vizslatott. Láttam hogy szólásra nyitja a száját de gyorsan befogtam a füleim és leguggoltam ahogy a telefonok vakuinak fehér fénye betöltötte a látó terem. A rengeteg szempár szinte lyukat égetett a testemre.
Jungkook POV.
- Én nem akartam ezt. Én nem.- suttogta halkan maga elé mire mellé guggoltam és lassan felsegítettem.
- Gyere menjünk haza.- mondtam neki olyan lágyan ahogyan csak tőlem tellett de ő csak megrázta a fejét.
- Én nem akartam, hogy ez történjen sajnálom.- mondta majd átsietve a tömegen elrohant.
Azonnal Jiminre néztem aki egy bólintással jelezte, hogy kézben tartja itt a dolgokat majd Naeun után eredtem.
Az eső szemerkélni kezdett és a sötét felhők se jelentettek jót. A környék összes zugát átvizsgáltam de sehol nem találtam.
Az egész egyetem előtt tiporta el az önbecsülését a saját anyja. Azt hittem azzal hogy magamhoz hittem egy időre lezártuk ezt az ügyet de úgy tűnik az események tovább gabalyodtak a hátam mögött. Mérgesnek kellett volna lennem amiért titkolózott már megint, dühösnek de nem ment. Így hogy láttam ahogy teljesen megalázzák nem.
ESTÁS LEYENDO
Perfectly Wrong (Jungkook FF.) BEFEJEZETT
FanficNa Eun egy 20 éves kicsit sem átlagos egyetemista lány aki szűkös anyagi háttere ellenére az ország legjobb egyetemén tanul az ösztöndíjának köszönhetően. Az egyetem tanulói mind kiváltságos felső osztályba tartoznak közülük is kiemelkedve a 7 legga...