- Aloha!- köszöntöttek minket majd a part felé vettük az irányt.
A többiek rögtön berohantak a vízbe míg én helyet foglaltam a napernyő alatt nyakig magamra húzva a törölközőt. Pihennem kéne de folyamatosan kattog az agyam.
- Te meg mit művelsz itt? Fantasztikus a víz.- rázta le magát Jungkook mire szemet forgatva felé fordultam de bár ne tettem volna. Izmos teste láttára egy paradicsom is megirigyelte volna a színemet, így zavaromban a fejembúbjáig húztam a törölközőt. Miért kell ilyen szexinek lennie?
- Te meg mit csinálsz?- húzta le nevetve fejemről a törölközőt.
- Én csak pihenek nem lehet?-kaptam el a tekintetem.
- Gyere be inkább.
- Akkor kivigyázna a cuccokra és Minjire?- kérdeztem mire Jin lépett hozzánk vizesen.
- Eleget úsztam majd én itt maradok.- biccentett mire egy kevésbé őszinte mosollyal néztem rá.
- Nem tudom inkább itt maradok a biztonság kedvéért.- nevettem mire Jungkook elém lépett és a hátára kapott mint valami krumplis zsákot.- Mit csinálsz? Tegyél le!- visítottam mire ő nevetve a vízbe rohant.
Vigyorogva a víz alá nyomtam bosszúból a fejét mire ő maga köré húzta combjaim és magához rántott így én is alámerültem.Miután mindketten feljöttünk a nyakába kapaszkodva tartottam magam mivel túlságosan elfáradtak a lábaim hogy fent maradjak.
- Most mit csinálsz?- mosolyodott el Kook.
- Elfáradtam. Amúgy is te vonszoltál be az akaratom ellenére a vízbe szóval viseld a következményeket.- mondtam mire közelebb húzott magához.
- Na és mit kapok cserébe?
- Lássuk csak.... Semmit.- mondtam mire elakart engedni én viszont lábaimmal is rácsimpaszkodva tartottam magam.
- Az úgy nem játszik Naeun.- vigyorgott mire sóhajtottam.
- Jó. Mit akarsz?
- Egy vacsit az utolsó esténken itt.- mondta mire bólintottam.
- Megkapod. Szólok a többieknek is.- mondtam mire nemlegesen rázta a fejét.
- Ők nem jönnek.
- Csak ketten?- kérdeztem mire vigyorogva bólintott.- Legyen.
- Akkor ezt megbeszéltük.Mélylevegő.- mondta hirtelen majd a vízbe hajított.
- Jungkook!- buktam fel majd arcába fröcsköltem.- Becsaptál.
- Már belementél nem vonhatod vissza.- nevetett majd ismét derekamra fogott és eldobott.
Egy ideig még öltük egymást a vízben majd mikor mindketten kellő képpen elfáradtunk kimentünk a többiekhez.
Innentől kezdve szinte minden nap lejártunk a partra de volt amikor kirándulni mentünk vagy különleges programokon vettünk részt mint például a tánc oktatás. Hiszen nincsen nyaralás Hawaiin tánc nélkül.
Bár a fiúk szerintem jobban élvezték a látványt mint magát a táncot. Jungkook szeme majd kiesett a helyéről amikor kókusz melltartóban és fűszoknyában jelentünk meg amit a szervezők aggattak ránk mondva hogy ez is része a hawaii érzésnek.Már csak 2 napunk maradt a nyaralásból és egészen sikerült elfeledkeznem az otthoni problémákról kivéve anyámról. Amióta felhozta a költözést visszatérő álmaim vannak vele amikor még minden szép volt és minden bizalmam benne volt. Annak ellenére hogy könnyes szemekkel ébredtem nap mint nap szép álmok voltak amiket egyáltalán nem bántam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Perfectly Wrong (Jungkook FF.) BEFEJEZETT
FanficNa Eun egy 20 éves kicsit sem átlagos egyetemista lány aki szűkös anyagi háttere ellenére az ország legjobb egyetemén tanul az ösztöndíjának köszönhetően. Az egyetem tanulói mind kiváltságos felső osztályba tartoznak közülük is kiemelkedve a 7 legga...