Tizenkettedik Rész

3.6K 208 30
                                    


Nem tudom, hogy gondolhattam egy percre is, hogy félre ismertem! Lehet, hogy a múltkor segített nekem, de akkor is egy paraszt.

- Nyugi, Nana.

- Ez egy bunkó paraszt. És mostmár nem csak a munkahelyem ismeri, hanem a titkos helyünket is. Mindenhol ott van Yuna!- sóhajtottam fel idegesen.- Mindegy nem érdekel. Örülök, hogy legalább te Taehyungal tölthettél egy kis időt.

- Én is. Ne haragudj, hogy a rózsaszín köd miatt nem védtelek meg tőle. De ha legközelebb meglátom szétszedem.- mondta határozottan mire felnevettem.

Time skip

Teltek a napok és a hét fős bagázs teljesen odaszokott a helyükre, ami immáron már nem csak a miénk volt. Be kell ismernem, hogy nem annyira rosszak. Hoseok igazi kis vigyori, míg Yoongi csendesebb de jó fej. Namjoon állandóan csak pusztítja a tárgyakat maga körül, de igazi vezető. Jin a csapat anyukája aki mindenkiről gondoskodik és nevel. Taehyung is rendes megtudom érteni miért kedveli a barátnőm. Chimmel pedig nagyon jól el lehet beszélgetni. Azt hiszem hozzá állok a legközelebb a fiúk közül. Nem gondoltam volna, de nem is olyan rosszak mint hittem. Persze Jungkookot kivéve. Ő továbbra is hol bunkó velem, hol nem. Sose lehet tudni éppen milyen kedvében van és hogy mikor vág éppen valamit a fejemhez. Egy ideig próbáltam kiigazodni rajta de már felhagytam vele mert nem érdekel engem ez az ember.

- El sem hiszem, hogy máris itt van a gólya avató hét. Tényleg egyetemisták lettünk.- mosolygott Yuna.

- Ja tényleg nagyon jó lesz, bárki kitolhat velünk egész héten büntetlenül, hurrá.- mondtam cinikusan egy szemforgatás kíséretében.

- Nana próbálj kicsit ellazulni mindenhol ez a szokás. Jövőre mi is megtréfálhatjuk a gólyákat. Egyszer vagyunk fiatalok az egyetemen.

- Lehet van benne valami. Csak éljem túl ezt a hetet. Csak nem lehet annyira vészes.- sóhajtottam fel, ahogy  beléptünk azonban rögtön liszt borult a nyakunkba. Jungkookék röhögve ugrottak elő. Yuna is nevetett de az én mosolyom nem volt őszinte.

- Látnotok kéne magatokat.- törölte a szemét Hoseok.

- Meg se kérdezem kinek az ötlete volt.- néztem a vigyorgó Jungkookra.- Nagyon élvezed nem igaz?

- Egy hetet amikor kedvemre szivathatlak következmények nélkül? Rohadtul.- nevetett mire nekem is eszembe jutott valami.

- Ugye azért nincs harag?- nevetett Chim.

- Ugyan de csak ha ti sem vagytok mérgesek.- mondtam vállat vonva mire értetlenül néztek rám.

- Miért is?- kérdezte óvatosan Jin.

- Yunával összenéztünk, majd egy ördögi vigyorral az arcunkon elkezdtünk szép lassan feléjük indulni, mire ők hátráltak.

- Ezért.- mondtuk egyszerre barátnőmmel, majd mindenkit megölelgettünk és összeliszteztünk. Persze Yuna inkább Taehyungot ölelgette de a végén senki se maradt tiszta. Még Jungkook se. Habár a hátam közepére se kívántam de kénytelen voltam hozzáérni, hogy összekenjem.

- Hé ez nem ér! Mi szivatunk titeket nem fordítva.- morogta vigyorogva Yoongi.

- Jobb ha felkészültök. Nem lesz kímélet.- vigyorgott Jungkook.

Perfectly Wrong (Jungkook FF.) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now