Mi a fene volt ez? A láz ennyire az agyára ment volna?
Egyszerűen nem értem. Egész nap nem szólt hozzám most meg úgy az ölébe ránt mintha ez tök természetes lenne. Fiúk... ki érti őket?
A konyhába érve elővettem egy mélytányért a felső szekrényből majd a fazék fölé emelve elkezdtem szedni bele a forró levest.
Nem is tudom miért főztem ennyit. Ez még a többiekkel együtt is sok lenne. Fáradtan sóhajtva indultam fel amikor Minjibe botlottam.
- Nana mikor jön a jézuska?-ugrándozott vidáman amitől egy keserédes mosoly húzódott az ajkaimra. Otthon nem szoktuk ünnepelni a karácsonyt de azért néhány apróságot mindig adtam neki hiszen ez a gyerekkor egyik legszebb pillanatai közé tartozik. Most viszont ez volt talán az első hogy tényleg egy teljes karácsonyt kaphatott volna és majd megszakadt a szívem ezt a reményt látva.
- Figyelj Nyuszi most nagyon beteg ezért amíg meg nem gyógyul a jézuska nem tud jönni. - guggoltam mellé mire ő láthatóan elszomorodott.
- Rossz voltam?
- Dehogyis picim te voltál idén a legjobb kislány. De beszéltem vele és azt üzente amint Kook meggyógyul már siet is hozzád a szuper titkos karácsonyi meglepetéseddel amit csak a legjobb kislányok kapnak.Rendben?
-Rendben Nana.
- Akkor irány aludni mert későre jár.- mondtam majd egy puszit nyomtam az arcára.
Miután Minji felment én is elindultam Jungkook szobája felé. Érkezésemre felkapta a fejét majd felült az ágyban, én pedig az ölébe tettem a tálcát, majd érdeklődve figyeltem a reakcióját. Sose voltam egy konyhatündér de most mindent beleadtam a karácsonyi menübe. Furcsa lehetett, hogy így bámulom de tényleg érdekelt a véleménye. Értetlenül nézett rám és már szólásra nyitotta a száját de leintettem, hogy csak egyen. A szájához emelte a kanalat majd belekóstolt.
- Na? Milyen?
- Rohadt finom. Add át Hyeonnak, hogy kitett magáért.-mondta majd bőszen enni kezdte. Örültem, hogy ízlik neki és habár szívesen az orra alá dörgöltem volna, hogy igazából én főztem még se tettem.
Jungkook POV.
Naeun még hozott nekem ebből az isteni levesből amit a házvezetőnő főzött, adott nekem gyógyszert majd jóéjt kivánva a szobája felé indult. Minekután egésznap aludtam nem meglepő, hogy csak a plafont bámultam már órák óta. Hirtelen egy halk kopogás ütötte meg a fülem, majd Minji apró feje jelent meg az ajtóban, aki egy babátszorongatva nézett rám.
- Szabad? - nézett rám mire teljesen ellágyultam és gyorsan beinvitáltam. Mosolyogva rohant hozzám, majd mellém ugrott.
- Mi a baj nem tudsz aludni, vagy rosszat álmodtál?-kérdeztem mire ő nemlegesen rázta a fejét.
- Nana azt mondta nem jön a jézuska mert beteg a nyuszi ezért idehoztam Bettyt hogy meggyógyulj.- nyújtotta át a kis babáját amit nevetve vettem át.
- Nekem adod?
-Igen, hogy vigyázzon rád.
- Köszönöm és mondott mást is?
- Igen képzeld én voltam a legjobb kislány.-húzta ki magát büszkén majd vidáman folytatta a mesélést mire elmosolyodtam de belül inkább bűntudatot éreztem. Miattam nem lehet egy tökéletes karácsonya amikor talán most először lehetett volna.
***
Az aprócska lány perceken belül szuszogva aludt az ágyamban de nekem nem jött álom a szememre így elhatároztam, hogy lemegyek elfoglalni magam. Óvatosan betakartam majd kiosontam a szobából és lementem a lépcsőn. Utam a konyhába vezetett, ahol öntöttem egy pohár narancs levet magamnak majd a nappaliba mentem amikor megláttam, hogy résnyire nyitva van a terasz ajtó. Kint Naeunt találtam aki az érkezésemre felkapta a fejét.
YOU ARE READING
Perfectly Wrong (Jungkook FF.) BEFEJEZETT
FanfictionNa Eun egy 20 éves kicsit sem átlagos egyetemista lány aki szűkös anyagi háttere ellenére az ország legjobb egyetemén tanul az ösztöndíjának köszönhetően. Az egyetem tanulói mind kiváltságos felső osztályba tartoznak közülük is kiemelkedve a 7 legga...