Hatvanadik Rész 🔞

3.6K 158 70
                                    

18+

- Junghkookh.- sóhajtottam erőtlenül miközben ő nyakamat ostromolta forró csókokkal helyenként megszívva az érzékeny bőrfelületet. Bőröm mintha perzselt volna az érintése alatt olyan hevességgel ért hozzám de nem ellenkeztem. Sokkal intenzívebb volt mint legutóbb és én még jobban élveztem.

Hirtelen fenekem alá nyúlt mire én fogtam a jeleket és lendületet vettem magamon hogy megtudjon emelni. Lábaimat automatikusan dereka köré kulcsoltam mire ő erősen a fenekembe markolt ezzel elérve hogy egy sóhaj hagyja el ajkaim.
Perceken belül már a szobájában voltunk ahol az ágyra lökött majd felém magasodott.

Fordítva a helyzetünkön ölébe pattantam majd egyik kezemmel arcára fogtam és ajkaira tapadtam. Nyelvével akaratosan tört utat ajkaim között miközben másik kezem lassan a tarkóján keresztül hajához vezettem majd beletúrva néha néha kicsit beletéptem. Bosszúból derekamra fogva billentett csípőjén mire elégedetten felsóhajtottam.
Sietve pólójára fogtam és megszabadítottam tőle de ő se habozott letépni rólam a blúzom.

Éhes szemekkel méregette mellkasom majd nyakamra kapva haladt lefelé egészen az engem takaró anyagig ahol megállt.

- Imádom a csipkét...- csípett foggal az anyagba majd egy mozdulattal kicsatolta a csattom és a szoba másik végébe hajította a fehérneműt.

Egyik kezével mellemre fogott miközben továbbra is nyakamat kényeztette de másik keze se maradt tétlen. Őrjítő lassúsággal vezette végig hideg ujjait hasfalamon majd nadrágom szegélyébe akasztotta ujjait és egy másodperc alatt eltüntette rólam.

Kezeim fejem fölé fogta majd alsóneműm is elhagyva nőiességemre tévedt keze de most koránt sem volt olyan óvatos mint legutóbb. Megérezve ujjait felnyögtem mire elmosolyodott és még durvábban kényeztette érzékeny pontom. Perceken belül hátam ívbefeszült az élvezettől de úgy tűnt Jungkook még koránt sem végzett. Elvette kezét majd visszadőlt a korábbi helyzetéhez képest eltérve mire a lepedőbe martam.
Ha így folytatja meg fogok őrülni.

- Csak nem elgyengültünk?- nyalta végig nedves ajkait közben mélyen a szemembe nézve amitől a hideg is kirázott. A legutóbb még gyengéd Jungkookból most egy éhes oroszlán vált aki lassan bekeríti a prédáját majd szét tépi, és ez a préda most én voltam.

Megszabadulva nadrágjától nyomta férfiasságát hozzám mire vágyakozva felsóhajtottam. Akartam. Ott és azonnal és ezzel ő is tisztában volt mégis tovább húzta az időt. Tagját nőiességemhez nyomva mozgatta de nem hatolt be. Elégedettlenül sóhajtottam és sürgetve néztem rá mire kaján mosoly húzódott ajkaira.

- Ne kínozz tovább.- lihegtem.

- Pedig ez a büntetés lényege nem, igaz?

- Jungkhookh.

- Mondd ki mit akarsz.- suttogta mire kelletlenül ráztam a fejem.- Gyerünk, addig úgy se kapod meg amit akarsz. Halljam Cica.

- Akarlak Jungkook, most!- mondtam mire teljes méretével belémhatolt. Karjával fejem mellett támaszkodott meg egy kicsit se lassítva az erőteljes tempón mire felnyögtem. Jóleső sóhajainktól visszhangzott a szoba de nem álltunk le.
Kezeim Jungkook határa csúsztattam majd végigszántottam körmeimmel bőrén mire felmordult.

Nem bírtam sokáig ezt a fokozott tempót így perceken belül ismét kielégülten terültem el a matracon de Jungkook derekamnál fogva felkapott mire ijedten néztem rá.

- Mit művelsz?- mondtam mire elmosolyodva a fürdőbe vitt és megnyitotta felettünk a zuhanyt.

- Még nem végeztem a büntivel Babe.- súgta fülembe majd ismét eggyé vált testünk mire felnyögtem.
Egyre gyorsabb tempóban ostromolta testem míg én nem győztem hangot adni élvezetemnek.- Olyan szűk vagy.- mordult fel miközben jobb lábam vállára emelve lökött csípőjén mire felsikítottam. Elégedett mosollyal díjazta hangom majd a korábbinál is gyorsabb tempóra váltott miközben fülemhez hajolt.

Perfectly Wrong (Jungkook FF.) BEFEJEZETTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin