Harmincadik Rész

3.4K 176 36
                                    

- Elmentem!- kiáltottam vissza a többieknek majd kisiettem a bejárati ajtón.

Yuna gépe egy órán belül landol a reptéren én pedig máris késésben voltam. Már egy hete nem láttam így alig vártam, hogy újra lássam azt a lökött fejét.
Anyáról egy ideje nem hallani aminek nem tudom hogy örülnöm kéne vagy sem. Egy két nap és lejár az egy hét én pedig még mindig nem tudom mit kezdjek, és ha ez nem lenne elég holnap sorkerül a szilveszteri bulira ami a hátam közepére se hiányzik de persze Jungkook nem enged belőle és ami még rosszabb elmondta ennek a dinkának és ő se.

A szembejövő embereket kerülgetve rohantam a 16-os kapuhoz ahonnan Yuna is érkezik, megjegyzem egyedül ugyanis a családja csak este jön. A kapu elé érve a térdemre támaszkodva próbáltam levegőhöz jutni majd a barátnőm szőke buksiját kerestem a tömegben.

- Nana!- szaladt felém vigyorogva Yuna majd a nyakamba ugrott.- Végre ide értem azt hittem már sosem landolunk Seoulban. Előttem egy nő végig horkolt a gyereke meg sírt, legszívesebben megfojtottam volna mindkettőt.

- Milyen volt New York?

- Fantasztikus de hiányzott a legjobb barátnőm.- ölelt szorosan mire elmosolyodtam.

- Indulhatunk?- kérdeztem mire ő csak biccentett majd elindultunk hozzájuk.

- Történt valami amíg távol voltam?- vigyorgott kajánul mire szemet forgattam.

- Képzeld nem, de ne is beszéljünk róla mert felhúzott.

- Jól érzem, hogy köze van a szilveszteri bulihoz, igazam van?

- Igen jól. Megint rám kényszerít egy döntést amit ő hozott meg. Semmi kedvem részeg fazonok között időzni Szilveszter este.

- Sajnálom de ebben most Jungkook oldalán kell álljak. Ha rajtad múlna bezárkóznál egy szobába és soha nem jönnél ki onnan. 20 éves vagy Nana. Ilyenkor kell őrültségeket csinálnod és jól érezned magad.- mondta miközben kiszálltunk a taxiból.- Csak ígérd meg hogy megpróbálod most az egyszer jól érezni magad.

- Rendben megígérem. Lehet neked van igazad és az lenne a legjobb ha...- akadtam meg hirtelen a mondat közepén mire ő kérdőn nézett rám.

- Baj van?

- Ugyan nincs semmi, gyere menjünk be még sok dolgunk van és ki kell pakolni a bőröndöd.- toltam be az ajtón majd sietve bevágtam magam mögött.

- Mindjárt jövök ezt felviszem a szobámba.- lengette meg a kis táskáját majd felrohant a lépcsőn.

Idegesen mentem az ablakhoz és óvatosan elhúztam a függönyt.

Az előbb láttam elhaladni a ház mellett. Ő volt az ebben biztos vagyok, hiszen csak megismerem a saját anyámat.

De mit csinál itt? Engem keresne?
Biztos azt hiszi, hogy a Shin családnál vagyok ezért idejött. Lehet nem is először. Basszus még szerencse, hogy Yuna és a családja New Yorkban voltak, nem akarom őket bajba keverni.
Óvatosan kinyitottam az ajtót majd lassan szétnéztem. Minden tiszta, úgy tűnik elment.

- Jött valaki?- hallom Yuna hangját mire megugrom majd egy mosolyt öltve felé fordultam.

- Csak azt hittem kopogtak de úgy tűnik csak képzelődtem.- nevettem hamisan, majd próbáltam terelni a témát.- Mit szólnál egy filmhez?

- Csajos nap? Csajszi ha erre valaha is nemet mondok csípj meg!- nevetett vidáman majd karonragadva a kanapéhoz mentünk és benyomtunk egy random filmet egy popcorn társaságában.
Hogy őszinte legyek nem igazán figyeltem a Szerelmünk Lapjai közben ezerrel azon voltam hogyan kéne lekapcsolnom anyámat. A filmet követve már egy ideig beszélgettünk majd haza indultam mielőtt ránkesteledik, de még megbeszéltük a holnapot ugyanis a szőkeség a fejébe vette, hogy holnap ,,nőt farag belőlem" hogy őt idézzem.
Ez annyit tesz hogy rám beszél egy mutatós ruhát amit magamtól biztos nem vennék fel és az arcomra ken 2kg sminket.

Perfectly Wrong (Jungkook FF.) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now