8.

548 29 26
                                    

Kipihenten , nagyon finom illatokra keltem fel reggel. Eszembe sem lett volna kikelni az "ágyból" de muszáj voltam megnézni, mi készül a konyhában.
Yoongi mögé léptem, majd egy halk jó reggelttel köszöntem neki.
-Jézus, te itt vagy?-ugrott meg ijedtében, amin én felkuncogtam. -Egyébként jó reggelt.
-Amerikai palacsinta!!-Kiabáltam el magam a reggelire nézve.
Yoongi felnevetett és a szemembe nézett.
-Igen amerikai palacsinta.-mondta mosolyogva, majd az asztal felé mutatott az ujjával.-Ülj le az egyik székre, mindjárt hozom.
Leültem és türelmesen vártam, amíg végez. Már nem voltam szomorú Jen miatt. A tegnapi, illetve ma hajnali dolgok elfeledtették velem Jenniet. Ezentúl nem érdekel mit tesz ellenem. Nekem itt van Tae és Yoongi. A legjobb barátaim, akik mindig segítenek.

-Jó étvágyat-tette le elém a kb 8db palacsintát a fiú, mire biccentettem egyet.
-Köszi- szólaltam meg végre mosolyogva.
Yoongi is leült velem szembe és elkezdtünk enni.
-Ez isteni-kezdtem dícsérni a munkáját.
-Tudom, én csináltam -mondta elégedetten, mire egyszerre nevettünk fel.
-Hogy vagy?-kérdezte kicsit aggódóan.
Kérdőn néztem rá, oldalra döntött fejjel, mint egy kiskutya, mert hirtelen nem esett le mire céloz.
-Jennie.
-Óh..Tökéletesen-mondtam mosolyogva.
-Ilyen hamar túlléptél ezen?- kérdezte teli szájjal Yoongi.
-A legjobb embertől kaptam segítséget-kacsinottam rá, mire elnevette magát.
-Jólvan Jimin.-zárta le a beszélgetést, és megette az utolsó falatokat.

...

-Igen Tae, jól vagyok. Nem, nem érdekel Jennie-magyaráztam ekkor már otthon Taenek a tegnapi dolgokat és az érzéseimet.
-De hogy jutottál haza? -hallottam a vonal másik végéről a kérdését, mire a gondolatba is belepirultam.
-Nem itthon aludtam, Yoonginál-jelentettem ki, mire Tae kucogni kezdett.
-A nyakam teszem rá, hogy ti össze fogtok jönni- nevetgélt a barátom, én pedig kéztetést éreztem, hogy bokán rúgjam, de nem tudtam megtenni, mert telefonáltunk. Francba.
-Hallgatás beleegyezés-magyarázta, de én közbeszóltam.
-TaeTae... Felejtsd el, hogy én és Yoongi..Nem. Ilyen nem lesz-mentegetőztem, pedig legbelül olyan jól estek Tae szavai.
Beszéltem egy kicsit Taevel, aztán otthon döglöttem tovább.
Ma péntek van, de nem kellett suliba menni, mert a tanárok elutaztak valahova.

Yoongi szemszöge:

Miután Jimin elment, kissé magányosan éreztem magam. Hiányzott a jelenléte, a hangja, meg az aranyos kis hülyeségei. Azt sem tagadom, hogy rendesen megbámultam alvás közben. Kissé aggasztottak a saját gondolataim. Nem tudtam ezeket a dolgokat magamban hova tenni. Úgy döntöttem, hogy újra a nővéremhez fordulok segítségért. Bár, ha jobban belegondolok, a múltkor is csan egy idegbajjal lettem gazdagabb. Mindegy azért egy próbát megér, nem?

Yoongi
Szia

Jiwoo
Szia Yoongs, mi a baj?

Yoongi
Tudod Jimin
Meséltem már róla

Jiwoo
Igen tudom, mi a baj vele?

Yoongi
Miért van az, hogy nem tudom kiverni a fejemből?

Jiwoo
Tudtam
Úgy tudtam

Yoongi
Mit?
Jiwooooo
Najó, a múltkor is okoztál nekem egy idegbajt, ne kezd megint

Jiwoo
Csak csinálj mindent úgy mint eddig
Meg látod jó lesz

Yoongi
Ez nem válasz
Jiwoo
Kérlek..
Akkor kapd be!
NOONA!

Jiwoo
Sajnálom öcsi, de nem mondok többet.

Yoongi
Karácsonykor találkoznunk kell!

 Stay Strong [YOONMIN] |SZÜNET|Where stories live. Discover now