A zuhany alatt állva végig azon gondolkodtam, mi lenne ha anyaszült meztelenül állítanék be a szobájába, de elvetettem az ötletet, mivel nem hinném, hogy bármit is akarna tőlem, illetve még soha nem csináltam semmi olyat senkivel. A furcsa az egészben hogy úgy érzem Yoongival ezeket a dolgokat el tudnám képzelni, neki engednék bármit amiben eddig nem volt részem. Azt hiszem, ezek a gondolatok nem csak attól vannak, hogy odalent állok mint a cövek. Valóban így gondolom és nem hagynám, hogy az irányítson, ne pedig az agyam. Elzártam a vizet és kiléptem a puha szőnyegre, majd a kapott törcsivel megtöröltem magam és akkor szembesültem vele, hogy elfelejtettem magammal hozni váltóruhát, hiszen az alapterv nem az volt, hogy Yoongival csókolózom éjfélkor náluk egy szarul elsült szilveszteri buli után, ahol mellesleg kishíján megerőszakolt egy idióta, de én ennek a történésnek az ellenére gondolkodom olyanokban, hogy majd lesz egy szép kis éjszakánk. Komolyan mondom, nem vagyok normális. Új év, újabb agysejtek amik elhagytak. Pár perc vacilálás után végül elhatároztam, hogy kimegyek törülközőben és kérek valami ruhát amiven aludhatok. A baj csak az, hogy még mindig állok, szóval muszáj lesz megoldanom ezt az egészet észrevétlenül. Lassan kisunnyogok a két szobát elválasztó folyosóra, majd határozottan belépek a szobájába.
-Ji...-Akad el egy pillanatra.
-Kaphatnék..e..egy..ru..ruhát?-kérdezem dadogva.
-Egyet?-kérdezi nevetve.
-Amiben alszom-zárom le a beszélgetést. Legalább is azt hittem, hogy ennyivel lezártam.Yoongi kutatni kezdett az egyik fiókjában, majd kiemelt belőle egy darab alsónadrágot.
-Nagyon meleg van a házban, elég lesz ennyi is-húzta pimasz mosolyra a száját.
-D..d.e.de..-próbáltam megszólalni, viszont a törcsi alatt lévő szorítás nem hagyott nyugodni ráadásul a tudat, hogy alsóban mégjobban látszik majd eléggé megijesztett.
-Vedd már fel-parancsolt rám.
Lefagytam és nem bírtam megmozdulni. Komolyan végig fogja nézni ahogy felveszem? Na nem. Mégsem vagyok felkészülve semmire.
-..rád?-hangzott a kérdés de nem figyeltem ezért kénytelen voltam visszakérezni.
-Hogy mi? Ne haragudj, nem figyeltem-sütöttem le a tekintetem.
-Mondom, vagy nekem kell felhúzni rád?-lépett közelebb.
A feszítés az ágyékomban már egyre jobban zavart.
Lehajtott fejjel vártam, hogy történjen valami. Egyszercsak magához húzott és nyakamba fúrta a fejét. Apró csókokkal borította be a nyakam én pedig szótlanul tűrtem. Baromi jó érzés, csak félek. Az ágy felé kezdett tolni. Mellkasára tettem a kezem és lassan simogatni kezdtem. A hasához érve elidőztem a kockáin amik tökéletesen érződtek. Leültetett az ágyra és a falnak nyomott az ütközés hatására felnyögtem ami azt eredményezte, hogy elvált a nyakamtól és aggódóan rám nézett.-Fáj valamid?-fogta két keze közé az arcom.
-Nhem, csak folyhtasd-sóhajtoztam
elködösült szemekkel.Át akartam adni magam az élvezetnek. Yoongi azonnal vette a lapot és az arcom szélétől a számig puszikat hintett rám, majd amikor a lényeghez ért, szenvedélyes csatára hívott ki. Heves és romantikus csókunkba az egész testem beleremegett. Ráharapott az alsó ajkamra és szívni kezdte. Iszonyatosan jól csókol. Kezével lejjebb haladt, majd amikor elérte a testemet takaró anyagot letépte és a szoba mádik végébe hajította. Ott ültem Yoongi előtt teljesen pucéran amikor egy váratlan pillanatban a combomat kezdte simogatni. Egyre közelebb érve férfiasságomhoz ami miatt a pulzusom az egekbe szökött. Elválva tőlem mélyen a szembe nézett. Olyan vágyat látok benne mint még soha. Megnyalja a száját és rámarkol tagomra. Először kissé erősen szorítja, aztán lágyan végigsimít hosszomom. Mindeközben tartja velem a szemkontaktust. Összeszorított fogakkal tűröm, de legszívesebben hangosan felnyögnék az élvezettől. Finoman huzogatni kezdte rajta a bőrt ami miatt belemarkoltam a takaróba.
-Yoongih-nyögtem fel halkan.
A jóleső érzés átjárta az egész testem. Nem tudtam rendesen gondolkozni minden elsötétült. Egyedül az élvezetre tudtam koncentrálni.-Ha nem akarod szólj-súgta majd egy kicsivel gyorsabb tempóban folytatta a kielégítésemet.
-Úgy nézek ki mint aki nem akarja?-nyaltam meg az ajkaim, aminek hatására azonnal birtokba is vette azokat. Vad volt amitől mégjobban beindultam. A nyakamat kezdte puszikkal belepni, néhol megszívta a bőröm, ezzel egyre hangosabb nyögéseket kiváltva belőlem. Bal kezével a mellkasomat simogatta. Éreztem, hogy nemsokára robbanni fogok úgyhogy szólnom kellett.
-Mi..Mindjárt-csak ennyit tudtam kicsikarni magamból.
-Már várom-kacsintott és levezette tekintetét az ágyékomra majd váratlanul lehajolt és egy apró csókot hintett tagomra. Szemeim nyolcszorosára tágultak a cselekedete miatt. Nem is kellett több, amint felemelkedett és újra szemtől szembe lettünk egymással, éreztem, hogy itt az idő. Hátam ívbe feszült elfogott egy varázslatos érzés. Szinte csillagokat láttam amikor végre átléptem az öröm kapuján. Azonnal az jutott eszembe, hogy nekem ugyanezt kell tennem. A végzős alsójához nyúltam de ő nem hagyta magát. Ki lehetett venni, hogy ő is elég kemény de még így sem engedte, hogy hozzáérjek.-Inkább aludj, majd máskor bepótoljuk-nyomott egy csókot a számra és kiszaladt a szobából.
Nem tudtam volna utána menni, rögtön elnyomott az álom. Időm se volt végiggondolni a ma éjjel történteket.
...
Kipihenten ébredtem másnap reggel. Megdörzsöltem a szemem, majd oldalra fordultam és megbizonyosodtam róla, hogy Yoongi még javában húzza a lóbőrt.
Az ablakon beszűrődő fény megcsilogtatta a Hyungom hófehér bőrét. Annyira gyönyörű még akkor is amikor alszik. Ajkai résnyire elnyíltak egymástól, halk szuszogása mindennél édesebb. Olyan szívesen hozzábújnék de eszem ágában sincs felkelteni.
Mivel társaságom nem volt, úgy gondoltam, hogy ideje lenne elgondolkodnom a tegnapin illetve.. main.Csókolóztunk. Mi most komolyan.. Min Yoongi és Én, Park Jimin tényleg csókolóztunk, aztán.. még ki is verte nekem ezt meg.. MI TÖRTÉNIK? Érintetlen voltam, neki mégis egy másodperc alatt hagytam magam. Ez az ember megőrít. A történtek óta csak mégjobban belé estem és zavar a tény, hogy nem tudom, ő komolyam gondolt-e bármit. Okkal tette-e? Vajon tudja, hogy mennyire.. Szeretem. Igen én szeretem őt.
A hasam köré fonódó karoktól hirtrlen úgy megijedtem, hogy remegtem egy hatalmasat.
-Ne haragudj-nyomott puszit a vállamra mire elmosolyodtam.
-Azt hittem alszol-fordultam felé.
-Félig-ásított egy nagyot és felült az ágyon.-Jó reggelt-dörzsölte meg a szemeit.
-Jó reggelt-Bújtam hozzá. Erősen szorított magához, aztán egy apró puszit adott a homlokomra. Tehát mégsem a pia miatt tette azokat a dolgokat? Lehetséges, hogy érzelmeket táplál irántam?
2020.02.13.
ESTÁS LEYENDO
Stay Strong [YOONMIN] |SZÜNET|
FanficPark Jimin egy átlagos egyetemista, barátnővel és egy segítőkész legjobb baráttal. Min Yoongi pedig egy egészen más történetű és sorsú fiatal. Két teljesen különböző személyiség, de vajon mégis megtalálják a közös hangot?