Rozdział 13

1.6K 84 2
                                    

Harry

Kolejna dodatkowa lekcja, która ma nas przygotować do egzaminów. Szkoda tylko, że przez nie czuję się co raz głupszy. Mój mózg już dawno przegrzał się od nadmiaru wiadomości. 

Dzisiaj dręczyliśmy się na zajęciach z dodatkowego angielskiego. Rozejrzałem się po klasie, gdzie każdy siedział z nosami wlepionymi w kartki. No cóż... Oprócz mnie i dwóch pierwszych ławek pod ścianą. 

W pierwszej z nich siedziała Nicole ze Sky, a zaraz za nimi Rose i Teddy. One jeszcze były spokojne tylko czasem coś do nich szeptały, a tak to dwie przyjaciółki cały czas się śmiały. Nauczycielka tylko raz po raz posyłała im ostrzegawcze i wrogie spojrzenia. Oparłem się o ściane i obserwowałem roześmiane dziewczyny. Zwłaszcza tą jedną. 

- Będzie C. - szepnęła z przekonaniem Nicole. 

- Nope. - pokręciła głową Sky. - Będzie A. Jestem bardziej niż pewna. 

Brunetka odsunęła się na kawałek od niej i ich wspólnej karty pracy. 

- Zakład? - wyciągnęła do niej rękę. 

- Nie. - powiedziała i zmarszczyła śmiesznie nos. 

- Czemu nie? Wiesz, że nie masz racji? - mrugnęła do niej. 

- Dobra, o co? - zapytała i chwilkę myślały. - O czekoladę.

- Nie wiem. - wzruszyła ramionami. - Może być nawet o prawdę. 

- Dobra. - uścisnęła jej dłoń i odwróciły się do dziewczyn, żeby jedna z nich je "przecięła". 

Cały czas się uśmiechałem. Ich zachowanie nie było na miarę trzecioklasistek, które mają niedługo wybierać collage. Spojrzenie dziewczyny padło na mnie. Również się uśmiechnęła do mnie i wysłała buziaka. Wyciągnąłem rękę i "złapałem" go, żeby następnie przyłożyć sobie do policzka. Nawet nie zauważyłem kiedy nauczycielka oznajmiała, że czytamy zadania z odpowiedziami. 

- Widzę, że pan Styles chętny do czytania pierwszego ćwiczenia. - powiedziała Stevens i oparłą się bokiem o biurko. - Świetnie, czekamy. - popatrzyłem na nią zmieszany, a następnie przeniosłem wzrok na Nikky, które lekko śmiała się pod nosem. Przeczytałem zadanie i wybrałem zaznaczoną odpowiedź. Tak jak dziewczyna miałem zaznaczoną literę "C". - Dobrze, Harry. - powiedziała nauczycielka. 

- Yeah! - Nicole wyrzuciła w górę ręce. Wszyscy popatrzyli na nią zdziwienie. Szepnęła krótkie przepraszam i zaczęła gadać do Sky, która opierała odwróconą od niej głowę na ręce. 

- Mogłam się założyć o tą czekoladę. - zaśmiałą się i oparła plecy o ścianę. Założyła nogę na nogę, a Stevens nadal ją obserwowałam. 

- Z Twojej radości dociekam, że miałaś dobrze zrobione zadanie. W takim razie przeczytaj może następne trzy. - powiedziała. 

Mruknęła coś pod nosem i zaczęła czytać. 

Nicole 

Nawet nie obejrzałam się kiedy minęła lekcja. Podekscytowana wyszła z klasy razem ze Sky. 

- Widzę, że poprawiłam Ci humor. - powiedziała, obserwując mnie podskakującą do szafki. 

- Yep. - odpowiedziałam i posłałam jej najszerszy uśmiech. Wywróciła oczami i zaczęła się ze mnie śmiać. Wrzuciłam wszystkie niepotrzebne książki do szafki i wyciągnęłam granatowy płaszczyk. Założyłam go i zaczęłam zapinać guziki, kiedy poczułam, że ktoś od tyłu chwyta mnie i przyciąga do siebie. 

All Of The Stars | H.S.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz