Bölüm 15

4.3K 575 167
                                    

Alp sabah uyandığında yatağın diğer tarafına kolunu uzattı fakat boştu. Ecrin ile uyanmaya o kadar alışmıştı ki bir an kendini yapayalnız hissetti. Asık surat ile kalktı elini yüzünü yıkadı. Saçının asi kıvrımları dans eder gibi başını üzerinde dağınık duruyordu. Ayaklarını sürüyerek salona girdi. Gördüğü manzara muhteşemdi. Annesi erkenden kalkmış, kahvaltı sofrasını hazırlamıştı. Mis gibi demlenmiş taze çay kokusu havada oynaşıyordu. Ecrin ile erken kalkıp kahvaltıda geçirecekleri süreyi yatakta harcadıkları için bu sofra süper geldi. Anne farkı dedi içinden fakat hangisinin daha iyi olduğunu düşününce kesinlikle Ecrin'e doymanın daha güzel olduğuna karar verdi. Şimdi ne yapıyordu acaba? O da kendisi gibi uyanınca yalnız hissetmiş miydi?

"Günaydın oğlum. İşe gitmeden güzel bir kahvaltı yap, zihnin açılsın"

"Bedenimin açılmasını tercih ederim"

"Hı?"

"Yok bir şey anne. Günaydın"

"Kaan'ı ara da gelsin. Bugün Songül ile tanışalım, en yakın zamanda da istemeye gidelim. Ailesi bekler, ayıp olmasın"

"Anne bir dur ya... Yangından mal kaçırır gibi... Adamın işi var öyle hemen gel deyince gelemez"

"Ay siz ne rahat adamlar oldunuz böyle. Kime çektiniz acaba?"

Bunu söylerken gazete okuyan kocasına bakış attı fakat karşısında duymayan bir duvar vardı.

"Anne, babam seni duymuyor"

"İşine gelmiyor da ondan"

Alp gülümseyip masaya yerleşti. Şimdi Ecrin'den söz etse annesi iki kat heyecanlanacak bir de eli ayağına dolaşacaktı. En iyisi önce Songül ile tanışıp ilk aşamayı geçmesini beklemekti. Babasına söylese ilgilenir miydi? Şu anki duruşu pek umursamaz gibi olsa da dinlerdi herhalde.

Kahvaltıdan sonra lacivert kumaş pantolon ve açık mavi gömleğini giyip tam bir bankacı havasına büründü. Yaramaz saçlarını da arkadan topladı. Şimdi bankadan istifa ettiğini söylese bir sürü tantana kopacak ve açıklayamayacağı konular yüzünden zor durumda kalacaktı. En iyisi evden bankaya gidiyor gibi çıkmaktı. Emlakçı ile görüşmesini de yolda giderken erken saate alabilirdi.

Her ne kadar evden işini yürütüyor olsa da ev ve iş düzeni farklıydı. Evde ilgisi çabuk dağılıyordu. Bu nedenle ofis tutmaya karar verdi. Böylelikle hem kendi parasını yönetecek hem de başkalarının finans danışmanlığını da yapabilecekti. Bir ara eski bankasına gidip şube müdürü ile de konuşmalıydı. Tabii tüm bunların arasında Ecrin'i ziyaret etmeden olmazdı. Minik bebek kıyafetleri ile oynamasını seyretmekten çok zevk alıyordu. Onları izlerken kendi bebeklerini hayal ediyordu. Şimdilik bu hayalleri sadece kendisi bilse de yakında aşkına da anlatacaktı.

Evden çıktığında yan evde hareketlilik göremedi. Sokağın köşesini döndüğünde ise önden giden aşkı kalp atışlarını hızlandırdı. Usulca arkadan yaklaştı ve bir çırpıda kucakladı. Ecrin korku ile çığlığı bastı.

"Sen beni beklemeden nereye gidiyorsun bakayım?"

Ecrin eli kalbinde derin nefesler alıp vererek sakinleşmeye çalıştı. Hala Alp'in kucağındaydı.

"Alp ölüyorum sandım"

"Biliyorum, aşkımdan ölüyorsun ama sağlam kalmanı tercih ederim"

"O zaman ona göre davran. İndirsene beni"

"Hava yolu hizmeti veriyorum tatlım"

Ecrin kıkırdayıp "Kaçık" dedi.

"Ne işin var bu saatte sokakta? Giyinmişsin falan"

GERÇEK YALANLAR (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin