Üç

7.9K 382 60
                                    

Jimin ile bir azda işler ile ilgili konuştuk. Daha adını bile bilmediğim kız sürekli başkalarının yerlerini göstermek için yanımızdan gelip geçiyordu. Ve nedense sadece bana bu kadar kötü bakıyordu.

Yaklaşık yarım saat sonra o kızın yerine başka biri geçti ve o kızda lavaboya doğru gitti. Peki ben dururmuyum?

Hayır! Hemen kalkıp peşinden gitmeye başladım.

Jimin: nereye?

JK: geliyorum bir azdan!

Kız kadınlar tuvaletine girdi bende hiç düşünmeden içeriye girdim. İçerde bizden başka kimse yoktu.
Kız şaşkınlıkla bana bakıyordu.

Yanına iyice yaklaştım. Gömleğinin üzerinde ismi yazıyordu.

JK: Y/N....

Çok tanıdık bir isim acaba eski sevgililerimden birisinin adımı?

Y/N: s-sizin kadınlar tuvaletinde ne işiniz var?!

JK: hesap sormaya geldim. Neden bana bu kadar kötü bakıyorsun?

Y/N: ben size kötü fala bakmadım!

JK: baksana benimle konuşurken bile sesini yükseltiyorsun.

Y/N: lütfen burası kadınlar tuvaleti çıkarmısınız hemen!

JK: önce neden bana böyle davrandığını söyle! Ben müşteriyim sen bana böyle davranamazsın!

Y/N: ben.... siz her halde beni yanlış anladınız. Yani davranışlarımdan size kötü davrandığımı çıkarttınız her halde. O yüzden sizden çok özür diliyorum!

Diyip gülümsedi. Ama gülümsemesi çok sahte görünüyordu.

JK: olmuyor! Sen hala bana aynı şekilde davranıyorsun!

Y/N: çok yorgunum gerçekten o yüzden çok zorlamasanız?

JK: hım... anlıyorum.

Birden telefonu çalmaya başlamıştı. Telefonu cebinden çıkarıp açtı.

Y/N: alo?... ah merhaba bir şeymi oldu?.... Jungheemi?.... tamam.... peki ben iki dakika Oğlumla konuşabilir miyim?...teşekkür ederim.

Oğlum'mu dedi o az önce? Evlimiymiş. Neyse ne ya sanki daha önce hiç evli bir kadınla sevgili olmadım.

Y/N: oğlum yinemi kavga ettin sen?... tamam eve gidince konuşuruz. Kardeşinede iyi bak tamamı?... iyi görüşürüz.

İki tane çocuğumu var? Çok genç görünüyor! Birde beli çok ince hem iki tane çocuk doğurup hemde bu kadar güzel nasıl kalabildi? Belki çocuklar üvey çocuklarıdır.

JK: sen evlimiydin?

Y/N: evli olsam peşimi bırakırmısınız?

JK: hayır.

Y/N: evli değilim. Üff siz çıkmıyorsanız ben çıkarım o zaman!

diyip dışarı çıktı. Neyse en azında evli olmadığını öğrendik. Birde çocukları üveymi değilmi onu öğrenmem gerekir.

Tuvaletten çıkıp Jimin hyung'un yanına gittim iş ile ilgili bir az konuştuk sonrada bir az da çocuğumu nasıl bulabileceğimizi konuştuk.

Y/N'in anlatımı
Tuvaletteyken Jungkook peşimden gelmişti neden istemediğim şey burnumun dibinde bitiyor anlayamıyorum!

Birde bu yetmezmiş gibi okulun müdürü aradı. Junghee yine kavga çıkartmış.

Yaklaşık yarım saat sonra Jungkook ve arkadaşıda çıkmışlardı. Oh~ çok şükür kurtuldum.

Bir saat sonra Jungkook yine gelmişti. Sabır dileyerek aklıma gelen en mantıklı soruyu sordum.

Y/N: yine ne için geldiniz acaba?

JK: ben şöyle seni gözetleyebileceğim bir yer istiyorumda mesela... hah bak şurdaki masa olabilir!

Y/N: üzgünüm ama o masa başka birisi için ayırılmış. Hatta şöyle bakıyorumda... çoğu masalar başkaları için ayırılmış. Ama boş bir yer var.

Diyip onu cam kenarında bir masaya oturtum.

JK: çok güzel bir manzarası var buranın ama sorun şu ki... seni göremicem burdan.

Y/N: siz niye beni görmek istiyorsunuzki zaten?

JK: sence?... neyse burayada otururum sorun yok.

Sahte bir gülümseme ile işimi geri döndüm.
Akşamları çalışmıyorum sonuçta iki çocuğum var saat 16:00'da çıkıyorum.

İşim bittikten sonra eşyalarımı toplayıp dışarıya çıktım. Arkamdanda Jungkook çıkmıştı.

JK: ee nereye gidiyoruz?

Y/N: gidiyoruz derken? Siz evinize bende kendi evime.

Dedikten sonra otobüs durağına gittim. Çok geçmeden otobüsümde gelmişti.

Durağıma geldiğimde aşaya indim çocuklarda okuldan dönüyorlardı.

İlk Aşk Son Aşk/*TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin