Yirmidört

5.3K 308 101
                                    

Ofiste boş boş oturmuştum. Jungkook'ta hiç bir şey yapmadan öylece oturuyordu. Bu çocuk gerçekten bu şirketin patronu mu?

JK: hadi eve gidelim. Bu gün çok yorulduk.

Y/N: pardonda ne yaptıkta yorulduk?

JK: bu gün ilk günün olduğu için seni yormadım. Ama yarın yorgunluktan bayıltacağım seni.

Y/N: bi zahmet! Asıl oturmaktan bayılacaktım nerdeyse!

JK: hadi çocuklar kapıda kalmasınlar.

Şirketten çıkıp arabaya binmiştik. Eve geldiğimizde çocuklarda okuldan çıkıyorlardı. Yanlarına gidip ellerinden tutup karşıya geçmelerine yardımcı oldum. Eve girip salonda otturduk hep beraber.

Yujin ve Junghee bana sımsıkı sarılmışlardı. Son zamanlarda işlerim yüzünden onları pek görmüyordum ve ilgilenemiyordum.

Jung: bir daha işe gitme.

Yujin: evet biz seni çok özledik.

Jung: evde kal. Hem öğle yemeğinide okulda değil evde yeriz. Okul hemen karşıda zaten.

Y/N: ama çalışmam gerekiyor. Hem yeni bir işe başladım artık geç gelmeyeceğim. Okulunuz nasıldı bakalım.

Jung: sıkıcıydı işte.

Yujin: Junghee sınıftaki bir kızdan hoşlanıyor.

Jung: ya yalan söyleme!

Yujin: o zaman neden ona çok güzelsin dedin?

Jung: yalan mı söyleseydim?

Y/N: şş tamam.

JK: kıza çıkma teklifi ettin mi?

Jung: baba ya sende mi?

JK: neden utanıyorsun yakışıklısın merak etme kabul eder.

Y/N: Jungkook! Çocuğa bu yaşta çapkınlık mı öğretiyorsun? Büyüyünce sana benzemesinden korkuyorum.

JK: benim neyim varmış?

Y/N: şimdi benim ağzımı açtırtma sabaha kadar konuşurum!

Yujin: uyuyalım artık gözlerim ağrıyor.

Y/N: tamam hadi uyku vakti.

Hep beraber odaya gittik. Koskoca evde dördümüz aynı odada aynı yatakta yatıyoruz. Üzerimizi değiştirip yatağa girmiştik. Jungkookla evliymişim gibi hiss ediyorum. Aynı evdeyiz, aynı yataktayız, aynı iş yerindeyiz. Ona çabuk alışıyorum ve onu affetmek istiyorum. Ama bir yandanda bana yaptıkları aklıma geliyor sürekli olarak.

1 ay sonra
Jungkook ile 1 aydır çalışıyorum. Genelde ofiste pek yapacak bir iş olmuyor. Jungkook gerçekten değişmişti. Gözü sürekli üzerimdeydi çabuk kıskanıyordu. Sürekli yanımda kalmak istiyordu. Nerdeyse her gün beni sevdiğini söylüyordu. O eski Jungkook değildi. Beni gerçekten seviyordu. Onunla yakınlaşmak istiyorum.

İlk Aşk Son Aşk/*TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin