JK: ah... neyse ben sizi tanıştırayım. Bu Jimin, Taehyung ve J-hope. Hyunglarım bunlarda Yujin, Junghee ve Y/N.
Y/N: memnun oldum.
Yujin: sevgilin var mı?
Yujin Jimine sorduğu soru ile şaşırmıştım. Ya benim çocuklarım neden babalarına çektiler ya!!!
JM: yok küçük hanım.
Yujin: oh~
JK: hyung siz yarım saatliğine çocuklara göz kulak olur musunuz? Biz Y/N ile bir yere gideceğizde.
Y/N: olmaz!
Yujin: olur!
Y/N: kızım(!) olmaz eve gidelim bence artık.
Jung: ama daha yeni geldik!
Y/N: oğlum kaç saattir burdayız ya!
JK: yarım saatten bir şey olmaz. Bana bakın amcalarınızın ellerini sakın bırakmayın tamamı?
Jung/Yujin: tamam!
Jungkook elimden tutup beni dönme dolapa getirdi. Bunu çocuklar ile birliktede binebilirdik. Dönme dolaba bindikten sonra en tepeye çıkmıştık. Her şey çok güzel gözüküyordu yukarıdan. Dönme dolabın birden durması ile korkup Jungkookun koluna girmiştim. Jungkook'ta sırıtıp bana sarılmıştı.
Y/N: b-bozuldu mu yoksa??
JK: korkma bir şey olmadı.
Hemen Jungkook'tan ayrıldım ve sinirli bir şekilde konuşmaya başladım.
Y/N: sen durdurdun değilmi? Çabuk söyle indirsinler bizi!
JK: yo~ ben durdurmadım bozuldu her halde.
Böyle demesi ile yeniden koluna yapıştım. Umarım hemen düzelir.
Y/N: bir şeyler yap korkuyorum!
JK: ne yapabilirim başka? Sarılıyorum işte. Aşaya bakma.
Y/N: off olmuyor!
Jungkook birden yüzümü avuçlarının içine aldı ve kendine yaklaştırdı. Bu hareketi yapması ile şaşkınlıkla ona bakıyordum.
JK: gözlerini kapat.
Y/N: h-hı?
JK: gözlerini kapat sana korkmaman için yardım ediceğim.
Gözlerimi yavaşça kapattım bir kaç dakika boyunca öylece kalmıştık. Jungkook baş parmağı ile yanaklarımı okşuyordu.
Y/N: ee şimdi?
Bir kaç saniyelik sesizlikten sonra dudaklarımda hissettiğim baskı ile gözlerim açılmıştı. Jungkook beni öpüyordu??? Kendime gelip hemen onu ittim ve bir az kenara kaydım.
JK: ü-üzgünüm.
Y/N: nasıl böyle bir şeye cesaret edersin?! Sana güvenmemekte haklıymışım!
JK: neden güvenmiyorsun? Ne yaptımda güvenmiyorsun söyle!
Y/N: d-daha birbirimizi bir kaç gün önce tanıdık! Kim olduğun belli değil geldin ailemizin içine girdin!
JK: bence sen beni çok yakından tanıyorsun.
Y/N: ne demeye çalışıyorsun?
JK: boşver!
Beni çok yakından tanıyorsun dedi. Acaba tanıdımı beni? Tabi ikide tanımıştır evimizin içine kadar girdi çocuklarım ona baba diyor. Ben onu ilk görüşte tanımıştım o nasıl tanımasın? Şurdan çıkalım onu hayatımdan tamamen çıkartıcam!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk Son Aşk/*TAMAMLANDI*
Storie d'amoreKendi çocuklarının ellerinden tutuyorsun ama haberin yok.