Sabah uyandığımda hala salondaydık. Yujin ve Junghee'nin ısrarları ile geç saate kadar oyun oynadık tabi onalar oynarken bende koltukta sızmışım. Başımı bir omuza yasladığımı fark ettiğimde yavaşça başımı kaldırdım. Jungkook?
Jungkookta uyandığında bana bakarak gülümsedi. Bir insan uyandığında nasıl bu kadar çekici olabilir?
JK: günaydın.
Y/N: g-günaydın....
JK: şey ben en iyisi gideyim çocuklar uyanmadan.
Y/N: a t-tabi tabi.
Jungkook ayağa kalktığında Yujin odasından fırlamıştı. Bu çocuğunda süpergüçleri falanmı var?! Üff yine Jungkook'un gitmesine izin vermeyecek!
Yujin: babacığım nereye?
Diyip kolarını açarak Jungkook'a doğru yürüdü Jungkook'ta onu kucağına aldı.
Y/N: Yujin bence bu kadar evcilik oynamak yeterli anneciğim.
Yujin: iyide ben zaten evcilik oynamıyorum.
Y/N: kızıyorum ama.
JK: Yujin benim artık gitmem gerekiyor.
Yujin: neden?
JK: dünden beri burdayım artık kendi evime gitmeliyim.
Yujin: ama ben senle parka gidecektim.
Y/N: kuzum ben seni hep parka götürüyorum ya.
Yujin: ama ben babamla gitmek istiyorum.
Hala baba diyor çıldırıcam yemin ederim.
Y/N: off iyi gidersin sonra babanla! Aman! Şey Jungkookla.
Mutfağa gidip kahvaltıyı hazırladım ve hep birlikte yedik. Kahvaltıdan sonra parka gittik. Gelen geçen her kız Jungkooka bakıyordu. Bir azcık gıcık olmuştum doğrusu.
Şu anda 4 kişilik bir akşam yemeği hazırlıyordum. Evet Jungkook hala gitmemişti. Yada gidememişti. Bu kız niye sürekli ısrar ediyor ya?! Kızıcam diyorum kızamıyorum.
Y/N: Junghee oyuncaklarını topla sonrada yemeye gel.
Jung: ama...
Y/N: itiraz istemiyorum!
Yemekten sonra hep birlikte çizgi filmi izledik.
Y/N: hadi bakalım yarın okul var doğru yataklara.
JK: eh bende gideyim artık.
Yujin: nasıl yani birlikte yatmayacak mıyız?
JK: Yujin bence ben artık gideyim.
Jung: anne bu gece birlikte yatalım nolur.
Yujin: nolucak ki birlikte yatsak?
Jungkooka baktığımda sırıtarak bana bakıyordu. Hayatta onunla aynı yatağa girmem ben!
Şu anda Junghee ve Yujin ortada ben ve Jungkook'ta yatağın kenarlarında yatıyorduk. Junghee kolunu kıpırdatsa yere düşücem yeminle. Yujin'de Jungkooka sarılmış uyuyordu. Jungkooka baktığımda gözlerimin içine bakıyordu utanıp gözlerimi kapattım.
JUNGKOOK'un anlatımı
Çok güzel gözleri vardı. Ona baktığıma fark edince utanıp gözlerini kapattı. Yarım saat sonra bende onu incelemeyi bırakıp arkamda açık olan ışığı kapattım. Çocuklar karanlıkta uyuyamadıkları için küçük bir ışık açık bırakmıştık. Gözlerimi kapattım 5 dakika sonra yanımda bir hareketlenme hiss ettim.Yujin dikkatli bir şekilde yan tarafımdaki lambayı açtı am gözlerimi açıp ne olduğunu soracakken Junghee'yi uyandırdı.
Yujin: hadi kalk gidelim.
Jung: noldu nereye?
Yujin: ya Jungkook ve annemi birlikte yatırmak için buraya geldik hatırlamıyor musun?
Jung: ben sandımki gerçekten hepimiz birlikte yatıcaz.
Yujin: saçmalama hadi kalk... dikkatli ol.
İkiside sessiz bir şekilde odadan çıktılar. Gerçekten çok yaramaz çocuklarım varmış.... çocuklarım.... kula çok hoş geliyor. Yataktan nerdeyse düşecektim bir az öne gelip Y/N'i de yavaşça kendime çektim. Keşke onunla yeni tanışsaydık o eski günleri yaşamasaydık. Belki şimdi birlikte olabilmemiz için bir şansımız olurdu. Ama olanlar oldu artık Y/N'in beni affedebileceğine sanmıyorum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk Son Aşk/*TAMAMLANDI*
Roman d'amourKendi çocuklarının ellerinden tutuyorsun ama haberin yok.