Beş

7.5K 373 146
                                    

Yujin: anne... anne!

Y/N: ef-efendim kuzum.

Yujin: Jungkook oppa sana çok yakın davrandı. Tıpkı arkadaşlarımın anne ve babaları gibi...

Y/N: yok kuzum arkadaşız ya biz o yüzden öyle yaptı.

Yujin: Jungkook oppa babamız olsa olmazmı?!

Y/N: kızım oppa diyip durma! Jungkook bey de ne bileyim bey efendi de amca de ama oppa deme!

Yani babasına oppa demesi saçma gelmişti. Eve doğru yürümeye başladık.


Y/N: evet söyle bakalım Junghee bey neden okulda kavga ettiniz?

Jung: okuldaki kızlar peşimi bırakmıyorlardı. Diğer erkekler kıskanıp kavga çıkarttılar.

Y/N: şuna bak. Espiriniz bittiyse gerçekleri anlatabilirsiniz!

Jung: .... babam.... babam olmadığı için dalga geçtiler bende....

Y/N: kuzum sınıf arkadaşlarınla iyi geçinmelisin. Babanız çok yakında geri dönecektir.

Jung: gerçektenmi?!

Y/N: evet!

Jung: o zaman babamla okula gidip her keze babam olduğunu göstericem! Ayrıca ben kendi sınıfımdakilerle kavga etmedim! 3. Sınıflılarla kavga ettim! Hepsini dövdüm.

Y/N: birde kendinden büyüklerlemi kavga ettin? Bir daha olmasın tamamı? Eğer bir daha müdürden şikayet gelirse bir hafta televizyon yasak. Hadi ben gidip yemeği hazırlayayım.

Jung: off her seferinde televizyon izlemeyi yasaklıyorsun bir kerede erken uyanmak yasak de.

Gülümseyip yemeği hazırladım.


Sabah uyandığımda yanımda Yujin uyuyordu. Geceleri korktuğunda benim yanıma gelip uyuyordu. Ben ona bakarken gözlerini açtı birden.

Y/N: günaydın bebeğim.

Yujin: günaydın anne. Yanına yattım diye kızmadınmı?

Y/N: neden kızıyım anneciğim. Hep yaptığın şey zaten.

Yujin: yalnız uyumayı beceremiyorum işte!

Y/N: sen daha küçüksün. Büyüyünce yalnız uyumayı öğreneceksin. Hadi git elini yüzünü yıka.

Yujin: tamam. Junghee'yide uyandırayımı?

Y/N: yok kızım bu gün tatil. Bir azcık daha uyusun sen sonra uyandırırsın.

Kalkıp banyoya girip üzerimi değiştirdim.

Mutfağa gidip kahvaltıyı hazırladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mutfağa gidip kahvaltıyı hazırladım. Yujin'de gelip yemeye başladı.

Y/N: ben işe gidiyorum. Kardeşin uyandığında söyle kahvaltısını bitirsin. Bana bak sofrayı toplamaya çalışma geçen sefer iki bardak kırdın bu sefer bir şey kırılmasın. Ben gelince toplarım tamamı?

Yujin: tamam anneciğim!

Yujini yanağından öpüp evden çıktım. Otobüs durağına geldiğimde telefonuma bir mesaj gelmişti. Nolur patron mesaj atmış olsun! Bu gün iş yok desin nolur!! Telefona hemen baktığımda bilinmeyen bir numaraydı.

Bilinmeyen N.: günaydın prenses!

Y/N: pardon tanıyamadım?

Y/N: ayrıca ne günaydını? Öğlen oldu öğlen!

Bilinmeyen N.: demekki sen çok erkencisin. Saat daha 08:00

Y/N: soruma daha cevap alamadım siz kimsiniz?

Bilinmeyen N.: dün o kadar birlikte gezdik dolaştık! Nasıl tanımazsın?

Y/N: Jungkook??

Y/N: ...bey.

Bilinmeyen N: bey mi? Hayır benim adım sadece Jungkook. Bey yok! Siz de yok!

Y/N: ne diyeyim.

Bilinmeyen N: sen de. Sadece adımla hitap et!

Y/N: iyi günler!

Otobüsümün geldiğini gördüğümde telefonu kapatıp içeriye girdim.

İlk Aşk Son Aşk/*TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin