Yedi

7.4K 426 114
                                    

Eve girdiğimizde Jungkook sanki kendi eviymiş gibi içeriye girip koltuğa oturdu. Bende arkasından sinirli bir şekilde sadece bakıyordum.

Yujin: anne.... JUNGKOOK!!!

Daha az önce bana doğru koşmuyor muydu bu? Ne ara yolunu Jungkook'a çevirdi?

Yujin: hoş geldin Jungkookcuğum.

JK: hoş bulduk prenses.

Gerçekten çok sinirlenmiştim. Genelde ben eve geldiğimde beni hep karşılardı şimdi selam bile vermiyor! Sinirle yemek masasına doğru yürüdüm.

Y/N: Yujin bulaşıklar nerde?!

Yujin: topladım anne.

Y/N: ben sana toplama demedimmi?!

Yujin: ama hiç bir tabağı kırmadım ki.

Y/N: kızım kaç defa söylemem gerekiyor dokunma diye?!!

JK: Y/N! Tamam yeter! Alt tarafı iki tabak.

Y/N: burası böyle canım beğenmediysen naşş!

JK: a~ olurmu öyle şey! Aile arasında olur böyle şeyler. ee diğer ufaklık nerde?

Yujin: uyumaya gitti diğer ufaklık.

Y/N: uyumayamı? Öğlen oldu ne uyuması?!

JK: sen bu gün bir az gergin misin? Sürekli çocukları azarlıyorsunda.

Y/N: çocuk benim değilmi istediğimi yaparım!

Gerçekten çok sinirlenmiştim. Daha önce çocuklara böyle bağırmamıştım. Hatta hiç bağırmadım. Zaten Yujin'inde gözleri dolmaya başlıyordu. Yanlarına gidip Yujin'i Jungkook'un kucağından alıp odasına götürdüm.

Y/N: Yujin'in üzerini değiştirip geliyorum hemen.

JK: tamam.

Odaya gidip Yujin'in üzerini değiştirdim. Hala dudaklarını büzmüş bana bakıyordu.

Y/N: kızım öyle yapma. Hem ben sana kızmadım. Jungkook'a kızgındım sinirimi senden boşalttım.

Yujin: neden Jungkook'a kızgınsın?

Y/N: önemli bir şey yok. Sen şimdi oyuncaklarınla oyna yemek hazır olunca ben seni çağırırım.

JUNGKOOK'un anlatımı
Y/N Yujin'i alıp gittikten sonra telefonum çalmaya başladı. Arayan Jimin hyung'tu

JK: alo?

JM: sana çok güzel bir haberim var.

JK: neymiş?

JM: karını ve çocuklarını buldum!

JK: karım mı? Ben evli değilim.

JM: yav he he tamam.

JK: ee çocuğum kızmı erkekmi?

JM: önce kadını merak etmiyormusun?

JK: yok neyini merak edeyim. Tamam eskiden çok seviyordum ama şimdi daha güzellerini buldum.

JM: sen bilirsin ama kız baya güzelmiş sen niye bıraktın ki bu kızı?!

JK: Jimin! Hadi çocuğumun adını söyle.

JM: adını daha öğrenemedim. Ama çok yakında zaten onuda bulucam. Ama kadını hep iki çocukla görüyoruz. Kız ve erkek. Demek oluyorki... ikiz çocukların var!

JK: şakamı? Yani belki kadın gidip başkasıyla evlenmiş benim çocuğumuda aldırmıştır?

JM: ya çocuklar 5 yaşlarında falanlar. Beş yıl öncesini düşünürsek o zamanlar kız sadece seninle birlikteydi. Hem kız annesine oğlanda sana benziyor. Çok güzel aile olursunuz yan yana gelirseniz.

JK: b-bir dakika o-oğlum banamı benziyor?

JM: evet. Ay babalık duygusu nasıl anlatsana.

JK: kapatmam lazım!

Telefonu kapatıp düşüncelerime daldım. E ikiz çocuklar dedi. Biri kız diğeri oğlan dedi. Oğlum bana benziyormuş. Kızımda annesine.

HATIRLATMA
Yujin:.... anne bu bey efendi Junghee'ye çok benzemiyormu sencede?

Y/N: h-hayır! Hiç-hiç alakası yok!

HATIRLATMA SONU

Demek ondan sürekli benden kaçıyor benimle yan yana gelmek istemiyor. Benim o çocukların babası olduğumu bildiği için....

İlk Aşk Son Aşk/*TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin