Sabah uyandığımda Jungkook bana bakıyordu. Günümü böyle başlamak çok garip hissettiriyordu.
JK: günaydın güzelim.
Y/N: g-günaydın.... o fare buralarda mı?
JK: Y/N....
Y/N: hım?
JK: aslında.... evde fare filan yok. Yanında uyumak için uydurdum.
Y/N: ne demek yanında uyumak için uydurdum ya?! Senin yüzünden bütün gece uyuyamadım!
Jung: üff bi uyutmadınız sabah sabah!
JK: uyu oğlum bende şimdi çalan saati dışarıya çıkartıcam.
Yanıma gelip bir anda beni kucağına aldı.
Y/N: Jungkook bırak n'yapıyorsun?!
JK: ağırlaştın mı sen ya? Eskiden tek elimle kaldırıyordum.
Y/N: yemin ederim şimdi bir tane ağızına çarpıcağım!
Beni mutfağa kadar götürüp tezgahın üzerine oturttu.
JK: Y/N çok güzelsin bunu biliyorsun değil mi?
Y/N: b-ben kahvaltıyı-
Tam yerimden kalkacakken kollarını belime sardı. Gözlerime o kadar tatlı bakıyordu ki eski anılarımız gözümün önünde canlandı. Eskidende bana hep böyle bakardı....
Y/N: J-Jungkook... eskiden beni gerçekte s-seviyor muydun?
JK: evet... çok seviyordum ben seni.
Y/N: o-o zaman neden a-aldatın? Neden beni hamile bırakıp gittin?
JK: seni neden aldattım? Çünkü... çünkü ah bilmiyorum... çok salaktım böyle şeyler yapınca yani sevgilimi aldatarak havalı olabileceğimi düşündüm.
Y/N: Jungkook sen zaten okulun en havalı çocuğuydun daha ne kadar havalı olmak istiyordun?!
JK: üzgünüm ama o zamanlar aklım başımda değildi.
Y/N: peki ya neden beni bıraktın öyle?
JK: çünkü... seninle öpüşürken bile sen hiç bir zaman öpüşmenin ötesine geçmek istemiyordun. Sürekli küçük öpücükler veriyordun bana daha fazlası değil. Bende.... senin üzerine bir iddaya girdim.
Y/N: n-nasıl bir idda?
JK: seninle öpüşmenin ötesine gidebilmek.... bende seni kandırıp böyle bir hatayı yaptım.
Y/N: neden sonra beni aramadın?
JK: sen gittikten sonra ilk başlarda okulda daha havalı olmuştum ve bu çok hoşuma gitmişti. Aylar sonra seni özlemeye başlamıştım... evinizin önüne gelip pencerenin önünde seni görebilmek için saatlerce bekliyordum ama asla göremiyordum. Ta ki annenin seni kovduğunu öğrenene kadar.
Y/N: evet... en zor zamanımda herkes bana arkasını dönüyordu.
JK: daha sonra bir sürü kızla tanışıp seni unutmuştum. Hatta bazenleri neden sana aşık oldum diye düşünüyordum çünkü diğer tanıdığım kızların senden daha güzel olduklarını düşünüyordum.
Y/N: gerçekten öylemi?
JK: hayır. Sen hep diğerlerinden daha güzelsin. Yıllar sonra aklıma bir çocuğum oldu geldi ve sizi aramaya başladım. Senin iki tane çocuğun olduğunu öğrendim. Çocukları senden almak istedim.
Y/N: öyle bir şey yaparsan kendini ölmüş bil!
Jungkook birden sırıtıp başını eğip yeniden kaldırdı.
JK: Y/N ben çocuklarımı alacağım.... ama onlarla birlikte senide. Geçmişi unutup yeni bir sayfa açsak?
Y/N: bi-bilmiyorum düşünmem gerek.
JK: tamam acele etme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk Son Aşk/*TAMAMLANDI*
RomanceKendi çocuklarının ellerinden tutuyorsun ama haberin yok.