Altı

7.4K 386 39
                                    

Cumartesi günleri sadece saat 12 ye kadar çalışıyorum. Mesaim bittiğinde üzerimi değiştirip çantamı alıp çıktım.

JK: oh sonunda gelebildin iki saattir ağaç oldum burda!

Y/N: Jungkook?? Se-senin ne işin var burda?

JK: birlikte eve gideriz diye düşündüm! Bu akşam yalnız olucam evime gelmek istermisin? Gerçeği her gece gelebilirsin senin için her gece zamanım var.

Yine aynı şeyleri yapıyordu kim bilir bu güne kadar kaç kadını kandırdı böyle. Beni bir kere kandırdın ben bir kere düştüğüm tuza bir daha düşmem!

Y/N: iyi günler!

Otobüs durağına doğru gitmeye başladım. Arkamdan bir el beni kendine çekmişti neye uğradığımı şaşırmıştım resmen. Yüzlerimiz o kadar çok yakındıki Jungkook'un o nefes kesen kokusu burnuma burnuma çarpıyordu.

JK: nefesimi kesiyorsun.

Y/N: aynı şeyi bende düşünüyordum.

JK: efendim?

Y/N: ş-şey yani-yani fazla yakın olmasak de-dedim.

JK: yok başka bir şey dedin ama pek anlaşılmadı.

Y/N: anlaşılmadıysa nerden biliyorsun başka bir şey söylediğimi?

Belimde dolanmış kolarını belimden ayırmaya çalıştım ama çok sıkı tutuyordu. Ondan kurtulmaya çalışıyordum ama bedenlerimizin birbirlerine sürtüştüklerinin farkında bile değildim.

Y/N: ya bıraksana sokağın ortasında ayıp oluyor! İnsanlar yanlış anlıyorlar!

JK: ne yapıyım sen sürtünüyorsun. Bi uslu durursan kimse yanlış anlamaz!

Y/N: bırak sende o zaman!

JK: neden bana karşı bu kadar uzaksın? Kötü bir şeymi yaptım ben sana?

Y/N: evet!

JK: ne yapmışım?

Y/N: sürekli peşimdesin! Hoşlanmıyorum!

JK: neyimden hoşlanmıyorsun be?! Bir kere kızlar benim için sıraya giriyorlar. Hayatımda senden başka bir kızın peşinden böyle koşmadım!

Y/N: ya evliyim iki tane çocuğum var utanmıyormusun?

JK: eğer evliysen yüzüğün nerde?

Y/N: ya tamam... anlatıcam sana tüm gerçekleri. Ben evli falan değilim ama çocuklar benim çocuklarım.

JK: o nasıl oluyor ya? Yoksa... tecavüz mü?

Y/N: benim bir sevgilim vardı adam şerefsizin tekiydi. Sürekli beni aldatıyordu. Bana bir gün evlenicez dedi bende inandım sonra hamile olduğumu duyunca benimle evlenmeden kaçtı gitti! Böyle şeyler yapan bir sürü erkek var. Sende yaptınmı böyle bir şerefsizlik?

JK: kim? Ben? Y-yok... yani yapmamışımdı yani yapmadım! Yani o sa-sayılmaz yok yapmadım! Asla!

Y/N: emin misin? Hiç bir kadını kandırmadın yani?

JK: y-yok yapmadım.

Birde gözüme baka baka yalan söylüyor!

Y/N: eve gitmeliyim çocuklar bekliyorlar.

JK: a-arabam şurda seni bırakıyım.

Y/N: yok otobüsle gideceğim.

JK: uzatma!

Kolumdan tutup beni arabasına bindirdi ve sürmeye başladı. Geçen gece yanıma geldiği sokağa geldiğimizde durup bana baktı.

JK: ben yolu buraya kadar biliyordum şimdi evinin yolunu tarif etmelisin.

Y/N: gerek yok bundan sonrasını kendim giderim.

JK: aa o kadar yol getirdim bir kahveni içerim.

Y/N: başka bir zaman kafede ısmarlarım ben sana şimdi olmaz!

JK: evin nerde?

Y/N: üff... bir az ileride.

Jungkook yamuk bir gülümseme atıp sürmeye başladı.

İlk Aşk Son Aşk/*TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin