Onbir

7.1K 401 172
                                    

Y/N'in anlatımından
Sabah gözlerimi açtığımda böyle uyanmayı beklemiyordum. Jungkook ile burun burunaydık. Bir dakika çocuklar nerde? Hemen saate baktım... işe geç kalıyorum!!

Y/N: Jungkook... Jungkook uyan!

JK: n'oldu?

Y/N: nemi oldu? Sayende işe geç kalıyorum. Çocuklarıda okula bırakmam gerekiyor. Hadi kalk!

Hemen dolaptan bir şeyler çıkarıp banyoya gidip üzerimi değiştirdim.

Çocukların odasına gidip uyandırdım ve hazırlanmalarını söyledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çocukların odasına gidip uyandırdım ve hazırlanmalarını söyledim. Küçük bir kahvaltı hazırladım ve yiyip evden çıktık.

JK: hadi gelin arabayla götüreyim sizi.

Y/N: yok şurdan otobüsle gideriz.

JK: saçmalama geç kalıyorsunuz!

Y/N: offf...

Hemen Jungkook'un arabasına bindik. Okulun önüne geldiğimizde arabadan inip çocukları uğurladım. Bizi gören diğer aileler şaşkınca bakıyorlardı. Çok normal çünkü ilk defa beni bir erkekle görüyorlar. Birde Yujin Jungkooka el sallayarak "görüşürüz babacığım" demesinmi?! Herkes şaşkınlıktan gözleri açılmıştı.

Arabaya bindim Jungkook beni restaurantın önünde bıraktı. Arabadan inince Jungkook pencereyi açtı.

Y/N: teşekkür ederim.

JK: akşam seni almaya gelirim.

Y/N: pardon?

JK: akşam seni ve çocukları yemeğe götürmek istiyorum. Eve gidip hazırlanıcaksın... gözlerimi senden alamayacak kadar güzel olmanı istiyorum... gerçeği normaldede pek gözlerimi senden alamıyorum ama... neyse saat 20:00'da sizi almaya geleceğim.

Bir şey dememe izin vermeden gaza basıp gitmişti. Ben bir daha görüşmeyeceğiz diye umutlanırken o bana seni akşam alırım diyor  ya!!

🦋 🦋 🦋

Çocukları okuldan alıp eve gittim. Neden bu kadar heyecanlanmıştım? Eve gidip duş alıp saçlarımı hafif dalgalı yaptım özel ama çokta abartı olmıyacak bir şekilde makyaj yaptım. Dolabımı açıp bakmaya başladım. Zaten çokta seçeneğim yoktu. İş için bir kaç eteğim gömleklerim falan vardı onları giyerim.

Kapı sesi gelince odadan çıkıp kapıya bakmaya gittim. Bir kutu gelmişti. Yok artık birde filmlerdeki gibi içinden bir elbise çıkacakmış... oha gerçekten elbise var içinde????
Elbisenin üzerinde bir not vardı notu alıp okudum.

-Sen her şeyin en güzeline, en iyisine layıksın.
Jungkook     

Elbiseyi alıp odama gidip giyindim. Sanki Jungkookla ilk randevumuz muş gibi hiss ediyordum. Neden bu kadar heyecanlıyım anlayamıyorum! Elbiseyi giyindim.

Yujin ve Junghee'de hazırlanmıştılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yujin ve Junghee'de hazırlanmıştılar.

Yujin: a çok güzel olmuşsun anne.

Y/N: sende çok güzel olmuşsun kızım.

Jung: ya~ ama ben seni tek başıma koruyamam!

Yujin: seni korumana gerek yok babam korur annemi!

Y/N: Yujin sende ikide bir baba deme şu adama! Sinirleniyorum ama!

Korna sesi gelince çantamı alıp evden çıktık. Arabaya bindiğimizde Jungkookun bakışları beni çok utandırıyordu.

JK: çok güzelsin.

Y/N: ....g-gidelim mi artık?

Başını sallayıp arabayı çalıştırdı. Bir restauranta gidip yemek yemiştik. Ardından luna parka götürmüştü bizi. Geceleri lunaparkı daha güzel gözüküyormuş. Çocuklar daha önce hiç lunaparkına gitmedikleri için çok heyecanlı gözüküyorlardı.

Jung: hadi gidelim! Hepsine binmek istiyorum!!!

Yujin: bende! Bende!

JK: el ele tutuşun bakalım bir birimizi kaybetmeyelim.

Junghee benim elimi Yujinde Jungkookun elini tuttu Jungkookta benim elimi tuttu. Ama o anki sevincim ile elimi tutuğunu fark etmemiştim. Sırayla bir kaç oyuncağa binmiştik ardından Jungkook arkadaşları ile karşılaştı.

JM: Lan! Çocuklarını bulmuşsun??

Jungkook birden çocuğun koluna sertçe vurmuştu. Çocuklarını bulmuşsun mu dedi o???

İlk Aşk Son Aşk/*TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin