Yirmibeş {FİNAL}

6.9K 302 319
                                    

JK: Y/N toplantıda alınan not-

Dudaklarını öpmem onu şaşırtmıştı. Bende bir az şaşırmıştım doğrusu neden böyle bir şey yaptım?

JK: hah ö-öptün beni. B-ben anlayamadım sen beni affettin mi yoksa hala sinirlimisin?

Y/N: affetmeye karar verdim. Yani sen eskisi gibi değilsin çok değiştin.

JK: n-nasıl yani artık.... artık birliktemiyiz? Ah inanamıyorum.

Y/N: a şey sen toplantı notlarını istemiştin.

JK: bırak şimdi notları. Artık istediğim kadar sarılıp öpebilir miyim seni?

Y/N: hayır. Öyle her yerde olmaz.

JK: artık evlenebilir miyiz yani?

Y/N: ne?

JK: hadi ama Y/N çocuklarımız var sencede artık evlenme vakti gelmedi mi?

Y/N: tamam ama....

JK: tamam dedin! Evleniyoruz!

Y/N: Jungk-

Çok heyecanlıydı yerinde durmuyordu beni dinlemiyordu. Birden kapıyı açıp dışarıya koşmuştu. Çalışanlar şaşkınlıkla bakıyorlardı. Arkasından bakarken birden geri dönüp beni yanıma gelip beni kucağına almıştı.

JK: nerdeyse seni unutuyordum.

Y/N: Jungkook indir beni!

Onun kucağındayken ve o koşuyorken gerçekten çok korkunçtu düşmemizden korkuyordum. Asansöre bindiğimizde ne kadar mutlu olduğunu gördüm yüzünde kocaman bir gülümseme vardı.

Y/N: Jungkook nereye gidiyoruz. Ayrıca yere indir beni korkuyorum.

JK: hemen evlenmemiz gerekiyor. Düğün hazırlıklarını yapmalıyız. Çok heyecanlıyım. Çocuklarımız ne kadar sevinecekler biliyor musun?

Y/N: ya bilmez miyim. İkiside sana çekmişler yerlerinde durmayacaklar. Artık inebilir miyim?

JK: neden ya böyle iyi.

Kucağından inip asansörden çıktım. Akşam çocuklara evleneceğimizi söylediğimizde bize siz zaten evli değil miydiniz dediler.

Jungkook ile evlenmiştik düğünde çok kişiyi çağırmamıştık. Jungkook'un arkadaşları ve benim bir kaç eski iş arkadaşlarım. Tabi en önemli kişi beni ve çocuklarımı evine alıp bize bakan hemşireyide çağırmıştık. O kadar çok mutluyduk ki hepimiz bana bir kaç ay önce böyle bir anı yaşayacağımı söyleseler hayatta inanmazdım.

JK: diyorumki bu gece çocuklar arkadaşlarımdan birinde kalsınlar.

Y/N: neden?

JK: nedenini çok iyi biliyorsun.

Y/N: olmaz Jungkook.

JK: bak Jin hyung sevgilisi ile yaşıyor. Kız çok iyi biri zaten az önce tanıştın-

Y/N: Jungkook olmaz.

JK: ama ben sana dokunmak istiyorum.

Y/N: Jungkook sus biri duyacak şimdi.

Eve gelmiştik çocukları kucağımıza alıp eve girmiştik.

JK: şu anda senin benim kucağımda olman gerekiyordu.

Çocukları odalarına götürüp yatırdık. Odadan çıkıp kendi odamıza gittik. Jungkook gelip bana sarılmıştı ona karşılık vermiştim.

JK: umarım yatak kırılmaz.

Y/N: JUNGKOOK!!

1 ay sonra
Bu kadar kısa bir süre içerisinde hamile olduğuma inanamıyorum. Daha evleneli 1 ay oldu iki çocuğumuz var ve üçüncüsü yolda. Jungkook'u uyarmıştım ama keşke dinlese beni.

Y/N: Jungkook şu dosyaları imzalar mısın? Bu gün saat ikide bir randevun var.

JK: bir randevu aldığımı hatırlamıyorum. Ne randevusuymuş bu?

Y/N: doktor.

JK: iyide benim sağlığım gayet yerinde. Kim aldı bu randevu?

Y/N: ben.

JK: neden? Bir şeyin mi var? Bana neden söylemiyorsun? İyi misin?

Y/N: ben iyim. Şey galiba hamileyim.

JK: ş-şaka mı bu? Hah b-baba oluyorum yani?

Y/N: sen zaten babasın Jungkook unuttun mu?

JK: evet evet ama... bu sefer çocuğumun doğuşun, yürüyüşünü, ilk kelimelerini duyacağım. Çok heyecanlı!

Y/N: bakalım ikizlerimiz bu duruma ne diyecekler. Ya onlar bir kardeşleri olmasını istemezlerse?

JK: benim çocuklarım melek gibi tıpkı anneleri gibi onlarda bu duruma sevinecekler eminim.

Yujin: NE!!! Abla oluyorum! Abla oluyorum!...

Jung: ee nerde küçük kardeşimiz?

Y/N: gelmesi bir az uzun sürecek.

Yujin: neden? Nerde ki?

JK: burda.

Jungkook elini karnımın üzerine koyduğunda ikisi şaşırmışlardı.

Yujin: annem onu yedi mi?

Y/N: hayır. Şimdi benim karnım yavaş yavaş büyümeye başlayacak ve 9 ay sonra karnımın içinde kardeşiniz çıkacak.

Yujin: hani leylekler getiriyordu?

Y/N: o sadece bir masaldı bebeğim.

Jung: erkek olsun olurmu?

Yujin: hayır kız olsun!

Jung: erkek olacak!

JK: daha cinsiyetti belli olmadı. Ayrıca kız mı veya erkek mi olacağını biz karar vermiyoruz.

Yujin: umarım ikiz olur o zaman.

Y/N: yok artık.

JK: fena fikir değil.😉

Çok çabuk bitti😢
Çünkü bu hikayeyi aslında tek bölümlük bir hayal et yapacaktım ama uzun yazmayı seviyorum ve tek bölüme sığmayacaktı.

Akça ağacı'da tek bölümlük yapacaktım ama dediğim gibi uzatmayı seviyorum. Her neyse sizi yeni hikayem ile tanıştırayım.

Diğer yazdığım üvey babam hikayesine bir az benziyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Diğer yazdığım üvey babam hikayesine bir az benziyor. Tek fark var kitaplarımın arasında bu hikayede küfürlere sansür koymayacağım ve +18 yerler olacak. Bu sefer utanmamaya çalışırım sizin için😅💜

İlk Aşk Son Aşk/*TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin