Ondört

6.7K 380 129
                                    

Gözlerimi açtığımda bir hastane odasındaydım. Bir yanımda Junghee diğer yanımdada Yujin yatıyorlardı.

JK: uyandın mı? İyimisin?

Y/N: e-eve gitmek istiyorum.

JK: tamam dur bir az. Ben doktorla konuşup geliyorum. Kıpırdama.

Jungkook odadan çıktıktan sonra saate baktım. Gece yarısı olmuştu ve bu çocukların yarın okulu var sabah uyanamıcaklar. Uyandırmamaya çalışarak yataktan yavaşça kalktım. Jungkook odaya girdi.

JK: sana kalkma dedim!

Y/N: gitmem gerekiyor.

Yujin'i kucağıma aldığımda gözüm Junghee'ye kaydı. Nasıl götürecektim ben bunları uyandırmadan? Jungkook Junghee'nin yanına gidip tam kucağına alacakken onu durdurdum.

Y/N: dur. Dokunma ben alırım.

JK: ne yapacaksın birini eve kadar götürüp sonra geri dönüp diğerini mi alacaksın?!

Y/N: gerekirse öyle yaparım! Yeterki çocuklarıma dokunma!

JK: Y/N otobüsle gitmeyi düşünüyorsan burdan evinize 1-2 saat sürer. Bırak ben sizi eve kadar götüreyim.

Y/N: tamam ama sonra sonsuza kadar gideceksin.

JK: sende gitmemi istemiyorsun biliyorum. Beynin başka bir şey kalbin başka bir şey söylüyor. N'olur kalbini dinle. Benim gibi sadece beynini kullanırsan çok pişman olursun.

Y/N: kalp mi bıraktın sen bende? Kalbimi bin parçaya ayırdın duygularım bir birine karıştı. Senden tek bir şey istiyorum! Ailemden uzak dur.

JK: o hatayı bir kere yaptım bir daha yapmam!

Junghee'yi kucağına alıp kapıyı açtı ve benim önden çıkmamı bekledi. Odadan çıkıp çıkışa doğru yürüdüm. Jungkook bizi eve kadar bıraktı. Çocukları odalarına kadar taşımama yardımcı olduktan sonra kapıya kadar ona eşlik ettim. Tam gidiyordu ki durup bana döndü söylemek istediği şeyi söylemesini beklerken bana doğru yürüyüp yüzümü avuçlarının arasına alıp öptü. Kısa bir öpücükten sonra ayrıldı.

JK: seni seviyorum.

Yavaşça benden uzaklaşırken kapıyı yüzüne kapattım. Nasıl onca kavgadan sonra öpmeye cüret edebilir?! Odama gidip üzerimi değiştirip hemen yattım. O kadar yorgundum ki umarım yarın uyuya kalmam.

Saatin çalması ile gözlerimi istemeden açtım ve yataktan kalktım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra üzerimi değiştirip çocukları uyandırmaya gittim.

Y/N: kızım hadi kalk. Yujin okula geç kalıcaksın!

Yujin: anne!

Birden yataktan kalkıp üzerime atladı.

Yujin: anneciğim iyi misin? Dün gece sen bayılınca çok korktum.

Y/N: iyim kızım. Hadi sen hazırlan ben gidip kardeşini uyandırayım.

Junghee'nin odasına girip onu uyandırmaya çalıştım ne kadar ağır bir uykusu var bu çocuğun. Kesin babasına çekti!

Y/N: çocuğum kalksana her sabah aynı şey ya!

Jung: bir azcık daha.

Y/N: okula geç kalıyorsun hadi.

Jungheeyi kucağıma alıp banyoya götürdüm. Elini yüzünü yıkayıp odasına geri döndüm ve üzerini giydirdim. Kahvaltıyı hazırlayıp yedikten sonra tam evden çıkacakken kapının önünde ev sahibi duruyordu. Al işte şimdi yandık!

Y/N: günaydın bay Shin.

B.Shin: günaydın. Kızım ben bu evi size bedavaya mı verdim? Kaç ay oldu ver artık şu parayı!

Y/N: bu ayda ödeyemeyeceğim ama söz önümüzdeki ay....

B.Shin: önümüzdeki aya kadar bekleyemem! İki gün sonra parayı getirdin tamam getiremedin toparlanıp gideceksin!

Y/N: bay Shin yapmayın böyle iki tane çocuğum var! Ayrıca iki günde nerden bulacağım o kadar parayı?

B.Shin: o zaman toparlanmaya başlasanız iyi edersiniz.

İlk Aşk Son Aşk/*TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin