Capitolul XVIII
Abia își aminti cum ajunse în cameră, cum mâncă hămesită ceea ce Megan, ca o scumpă ce era, îi luase în grabă, și se trânti în pat. Edward era cu băieții prin cine știe ce club agățând gagici. Se schimbă grăbită în pijamalele ei cu broscuțe pe care trebuia să le spele și se trânti pe pat lovindu-l din greșeală pe Mark. Acesta bombăni ceva obosit făcând-o să chicotească.
-Și eu care mă gândeam că ai să începi imediat scandalul și nu te vei mai potoli decât peste vreo oră sau două când te ia somnul. Rânji întorcându-se pe spate și împingându-i picioarele îmbrăcate în pantaloni lungi de trening pe partea lui de pat.
- Mai trăncănește tu mult să vezi ce scandal fac eu. Îi spuse cu capul ascuns în pernă și Ralph, văzând că stăpânul lui nu-i acordă atenție se cuibări lângă Angeline lăsând-o să-l scarpine agale după urechi.
Îi povesti pe scurt la insistențele lui Megan ce făcuse azi și își închise ochii fără să mai privească tavanul.
-Chiar ajuți ciudații ăia să facă curățenie? Se strâmbă ea chinuindu-se să-și facă sprâncenele la lumina becului din cameră.
- Da și nu-s ciudați, chiar sunt de treabă. Nu-i doar curățenie, Megan, sunt o grămadă de lucruri de mutat, de făcut curățenie... căscă, apoi de aranjat mese și farfurii... și șervețele asortate... cu fața de masă și... nu mai continuă căci aproape ațipi, dar tresări la vocea lui Megan.
- Eh... făcu ea. Trebuia s-o facă cineva și pe asta. Ridică ea din umeri chicotind.
- Am avea nevoie de ajutor. Vocea îi sună mai mult o șoaptă.
-Chiar aș ajuta, dar vreau să repet mai mult pentru piesa de teatru, e foarte important pentru mine.
-Știu...
- Dar în weekend-uri poate aș putea să vin să vă dau o mână de ajutor. Încercă ea s-o îmbuneze pe balerină.
-Serios? O privi Angeline zâmbind. Oh, se vor bucura atât de mult. Se lăsă înapoi pe pernă zâmbind.
-Cine știe, poate îl convingem și pe Ed, poate ni se alătură si Mark. Îi făcu Megan amuzată blondinei cu ochiul.
-Siiiigur. Îl auzi pe Mark ironic.
Se lăsă liniștea și Angeline aproape că adormi, însă fu trezită imediat de ușa deschisă brusc, de râsete și chicoteli pițigăiate.
Un grup de vreo patru sau cinci, sau șase, Angeline nu numărase și nici nu-i păsa intră în camera răvășită. Chiar trebuia să facă curățenie. Mâine avea să se trezească mai devreme.
Fetele ce se pare că veniseră după Megan începură să facă tot felul de comentării amuzate în șoaptă, despre cameră, despre ea și pijamalele ei cu broscuțe.
-Da, el este. Le auzi chicotind.
-Arată bine!
- Nici nu se va uita la tine!
- Am să-l întreb dacă iese cu mine.
-Ești idioată, tipul nu iese cu tipe ca noi.
-Eu nu l-am văzut cu vreo tipă, de unde știi că nu ar ieși cu noi?
-Întrebă-l, poate e beat și acceptă.
- Nu, mai bine nu. N-ați văzut ce i-a făcut blondei în ziua aceea? Atunci când a venit în campus?
-Am auzit că au fost împreună în vară și ea ar fi venit după el și atunci...
Vorbeau în șoaptă, dar nu realizau că Angeline le auzea, dar și Mark, care se încordase subtil, o făcuse.
-Puteți să tăceți odată și să vă țineți bârfele pentru voi? Se răsti deodată Angeline la ele făcându-le să tresară. Ea se trânti înapoi , dar ele nu se opriră.
-Ați văzut cum a fost bătută de Cristine? Cred că aș bate-o de ne-am lua la bătaie. Spuse una destul de tare încât s-o audă toți.
-Nu, n-ai bate-o. Îi spuse Megan râzând.
-De ce?
- N-ai face-o. Spuse simplu Megan.
-Eu am auzit că și-a tras-o cu Alex, am tot văzut-o umblând cu el și am mai auzit că a și dansat foarte senzual cu el. Cică nu a fost aleasă pentru...
-Dacă nu taci am să mă înfig eu în ciuful tău și am să te arunc pe geam înainte să mai scoți un sunet pe nenorocita aia de gură. Poți dracu să taci din gură sau continui să vorbești ca un papagal cu handicap? Un nenorocit de sunet să mai scoateți că nu știu ce vă fac!
-Dar nu am... încercă una să îl dea pe brazdă.
- Ești surdă sau proastă? Amândouă? Ce am spus? Să taci! Atunci taci dracului din gură și nu mă face să mă ridic de aici și...
- Te rog, nu mai țipa atât la noi. Încercă o alta să-l îmbuneze, dar acesta fu în picioare într-o clipă și mai că-și înfipse mâna în părul ei frumos buclat.
-Mark! Strigă Megan speriată.
Angeline sări de pe pat în fața lui și-l împinse în piept cu toată puterea ei.
-Las-o auzi, las-o! E proastă, ce vrei să-i faci? E bătută deja de soartă, n-o mai strica și tu mai mult! Se răsti blondina punându-se în fața fetei ce se lipi de ușă și mai că plângea. Celelalte se retraseră cât de mult putură, până și Megan făcu doi pași în spate.
- S-o stric? Oh, n-am s-o stric, o distrug, auzi! Dădu el s-o împingă. Chipul lui era negru de furie, iar privirea îi era îngrozitoare.
- Hai, nu fi mai idiot decât ești de obicei. Îl privi urât și-l împinse pentru a doua oară.
-„Îngeraș”, nu mă enerva și tu, că...
-Oh, dar mă enervezi tu pe mine acum! Ți-am spus de atâtea ori să nu-mi mai spui așa, dar vad că nu înțelegi. Făcu un pas spre el, totul pentru a-i distrage atenția de la fata proastă ce-l provocase.
- Și ce-ai să faci în legătură cu asta? Ai să mă bați? Pe tine te-a caftit o zdrențulică ca astea, eu în schimb n-am să fiu atât de blând. Se apropie de ea cu pumnii strânși.
- Să te văd! Rânji ea strângându-și pumnii și așezându-se în poziție de luptă.
-Stai cuminte și nu mă provoca mai mult decât ai făcut-o până acum! Îi aruncă în față.
-Ti-e frică, cocoșel? Gata, ți s-a dus sângele din ouă? Râse ea de nebună. Dar el se repezi spre ea și dădu să-și înfigă mâna în părul ei dezordonat, dar aceasta se feri în ultimul moment și parcă fără să realizeze ce face se întinse și-și izbi pumnul de falca lui. Acesta înjură și se întoarse cu spatele aplecându-se cu mâna pe maxilar. Ignorând durerea din degete se repezi și sări în spatele lui, își încrucișă picioarele în jurul lui apoi brațul după gâtul lui și-l strânse puternic. Mark urlă nervos și îi prinse mâna încercând să tragă de ea, dar blondina își înfipse cealaltă mână în parul lui și trase. Printr-o metodă pe care n-o mai înțelese se trezi pe pat, cu spatele lui Mark peste stomacul ei.
-Hai, hai! Se împinseră fetele ieșind afară.
Până ce fetele ieșiră afară Angeline era deja prinsă sub el și mâinile încercau să-i fie prinse, dar se zbătea prea mult.
-Mark! Ajunge! Se apropie Megan, dar acesta nu-i acordă atenție și nici Angeline.
- Stai liniștită, n-am să o omor, unde ar mai fi distracția? Rânji animalic, dar înjură când degetul balerinei îi intră în ochi făcând-o să râdă zgomotos. Îl împinse cu picioarele până ajunse pe podea. Râse de el înfuriindu-l și mai tare. Angeline se ridică în picioare în pat.
-Du-te Megan cu fetele. O îndemnă Angeline privindu-l amuzată pe Mark care își freca ochiul roșu. Am să-i arăt eu catârului ăsta cine-i șefa aici! Chicoti, dar scăpă un țipăt când el se aruncă pe pat, dar aceasta sări jos și dădu roată patului.
- Potoliți-vă! Își rotii ea ochii. Parcă erați obosiți? Își luă geanta și geaca de piele.
-Cum să fi obosit când vezi scorpia asta rânjindu-ți superior? Asta nu trebuie să se întâmple. Am să-ți învinețesc fundul!
-Nuu! Îmi iubești fonul, cum să-l învinețești? Râse ea fugind de nebună prin cameră cu Mark pe urmele ei. Când acesta o prinse de un picior, iar ea căzu pe marginea patului știa că Megan plecase și nimeni nu o va mai salva.
-Te-am prins! Futu-ți pumnul mă-tii! Se răsti prinzând-o de mâini și strângând-o puternic. Aceasta îl împinse jos din pat cu picioarele. Dădu să se ridice, dar o prinse de încheietura piciorului și o trase spre el apoi își înfipse dinții în carnea gambei ei strângând cu putere. Scăpă un țipăt îngrozit și apucă o pernă și-l lovi cât de tare putu, dar dinții lui se înfipseră și mai adânc de parcă mușcau dintr-un măr. Îl lovi cu celălalt picior pe care el se chinuia să-l prindă în umăr apoi îl lovi cu talpa puternic în frunte, iar el căzu pe spate pe podea. Dădu să se ridice, dar Angeline sări și-l mușcă la rândul ei de ce apucă cu furie, întâmplându-se ca gura să-i prindă pielea cefei. Mark mârâi și dădu să o tragă, dar ea se înfășură ca o maimuță și îl mușcă cu furie până simți sângele în gură. Când Mark reuși să o trântească puternic pe jos acesta avea ceafa roșie. Înjură urât când își duse mâna acolo și văzu pete de sânge pe degete.
-Fiara dracu! Se răsti, dar rânjetul ei victorios nu dispăru.
În disperarea lui de a o imobiliza nici nu-i mai simți picioarele cum se încolăcesc în jurul lui și cum îl strânse puternic de stomac făcându-l să icnească de durere. El se trase, dar Angeline nu-i dădu drumul râzând când se foi și se zbătu în strânsoarea ei. Nu înțelese ce-l oprise atât de brusc, căci pe ea o amuza teribil să-l vadă atât de nervos. Dar se oprise. Fără motiv. Și fără motiv se smulse puternic dintre picioarele ei și se ridica fără a mai ataca înapoi așa ca o bestie ce era.
-Nu te mai apropia de mine! Îi strigă cu o urmă de confuzie și de parcă ar fi fost amețit se ridică și plecă cu Ralph pe urmele lui.
- Lașule! Vezi cine e șefa? Râse ridicându-se, dar el nu se întoarse.
Când își verifică piciorul văzu urmele vineții ale dinților lui. Îl înjură furioasă, se sui în pat după ce încuie ușa și adormi într-o clipă cocoloșită pe partea lui de pat, pe perna lui.____________________________________
- Uneori îmi pari groazinic, alteori pot spune că mă faci să mă simt așa cum n-am mai făcut-o. Nu știu cum reușești, dar tu, prin simpla ta prezentă, prin modul tă de a fi, trezești în mine "chestii" ce se presupuneau a nu exista.-
CITEȘTI
Descoperindu-te
General Fiction" -Ce simți când dansezi? O întrebă brusc fără s-o privească. Angeline își bulbucă ochii. El chiar îi vorbea ei? Așa calm? Atât de... normal? Era o premieră. Se concentră asupra întrebării și nu asupra degetelor lui ce se plimbau pe bara rece de met...