X

82 6 0
                                    

Capitolul X

-Deci, probabil toate ați auzit despre Balul Iernii ce va avea loc înainte de vacanța voastră. Probabil știți de asemenea că fiecare domeniu va pregăti câte un moment artistic ce va fi notat de foști elevi ce au studiat aici, ei vor alege cel mai reușit moment și îl va premia. Știți că premiul, pe lângă mândria adusă clasei voastre, succesul și progresul vostru veți avea ocazia să fiți observate de diverși organizatori sau sponsori ce vor fi invitați la Bal, deci rog seriozitate și implicare căci de asta poate depinde chiar viitorul vostru. Pentru că sunt deja multe clase de balet clasic și este nevoie doar de 12 concurenți, iar dintre voi vor fi alese doar două.

-De dumneavoastră, doamnă? O voce dintre fetele din încăpere se făcu auzită.

-Exact. Pentru a decide cât mai corect care dintre voi va face parte din concurs am decis ca alături de o prietenă de-a mea, tot profesoară și ea, să alegem cele două norocoase în urma unui moment creat de voi. Aveți o săptămână să va creați o proprie coregrafie, să vă alegeți coloana sonoră și alte detalii ce vor fi de asemenea luate în considerare. Și pentru a îngreuna puțin situația ce spuneți dacă s-ar ține cont dacă ați forma și echipe? Sau parteneri? Sau veți avea ceva deosebit? Nu știu, vreau să mă surprindeți! Fiți creative fetelor, fiți de-a dreptul nebune.

Și directoarea plecă lăsându-le să își formeze un plan. Blondinei îi surâdea la nebunie ideea de a fi pe o scenă ca făcând parte dintr-un mic spectacol, oh, ce n-ar da să ajungă acolo. Dar cum când directoarea avea atâtea pretenții de la ele? Celelalte fete deja începeau să decidă dacă aveau să facă perechi și să își înceapă propria coregrafie sau să discute despre melodia pe care voiau să danseze. Ea oftă nervoasă și ieși din sală trântind ușa. Ce naiba ar putea să facă când ele deja se gândeau la idei care i-ar fi venit și ei. Directoarea voia ceva clasic, dar ceva care s-o surprindă. La ce nu s-ar aștepta directoarea din partea ei? Ce ar surprinde-o atât de mult?

- Bună, Angeline!

-Hei, Alex. Îi zâmbi slab și rămase încă în gânduri.

-Ce-i cu fața asta? Surâse el.

-Eh, nimic Alex.

Alex. Ce nume.... Alex! Asta era! Alex.

-Alex! Repetă ea. Tu! Sări deodată și-l privi cu măreție și fericire. La tine nu s-ar aștepta directoarea! Dansează cu mine, Alex, pentru concurs. Hai să facem echipă și să dansăm! La naiba, directoarea nu s-ar aștepta ca tocmai eu să fac nebunia asta, probabil se așteaptă să dansez pe cine știe ce melodie și gata, dar la tine chiar nu se așteaptă. Bine... dacă ai ales pe altcineva sau ți-ai făcut deja un plan să ști că nu mă supăr deloc. Ridică ea din umeri și își privi poantele cu veșnicele pete albastre. N-o mai deranjau. Ceilalți puteau să râdă până se vor sparge.

- Asta e o idee genială! Sări el. Nu, tu ești genială. Până acum nu am mai dansat cu fete din anul I și chiar aș vrea să încerc asta. Plus că te-aș putea învăța câte ceva. Îi zâmbi cu toată gura, iar Angeline mai că sări în sus.

-Oh, n-ai idee câte mă poți învăța! Te anunț de pe acum că directoarea mă consideră un eșec cu două picioare stângi, deci dacă vrei să abandonezi acum e singura ta șansă, căci dacă accepți nici că te mai las să dai înapoi. Accepți și te speli cu mine pe cap, refuzi și ai o șansă sigură de a ajunge în spectacol. Spuse ea lucrurilor pe față căci chiar nu dorea ca Alex să se aștepte ca ea să fie un talent înăscut și mai târziu să realizeze că făcuse o greșeală. El doar râse.

-Atunci hai să vedem ce știi.

Angeline se aruncă în mijlocul sălii și execută mișcările ei cele mai dragi. Alex n-o lăsă să termine că se și apropie de ea și o prinse de mâini și o învârtii râzând.

Descoperindu-teUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum