Capitolul 1

358 10 0
                                    

-La dracu' cu varsta asta!,spun eu tipand cat am putut de tare.
-Calmeaza-te te rog,încearcă să fii calmă Ok?,spune îngrijorată Raluca
- Nu pot sa ma calmez înțelegi...ma simt ca si cum...as fi luat-o razna...
- Stiu cum te simti...încearcă doar sa gândești limpede!
-pfff...încerc...crede-mă că încerc...

Raluca vine si ma ia in brate
-te iubesc atat de mult...
- si eu,si ma strânge si mai tare in brate

Peste 4 zile era ziua mea de naștere...nu eram foarte bucuroasă,dar imi era de ajuns ca era Raluca cu mine...

Peste 4 zile
Telefonul începu să îmi vibreze pe noptieră.Era ora 10.Era ziua mea de naștere.Primisem un mesaj de la Raluca:
Nu-mi pasa daca acum te-ai trezit,sau dacă ai alte planuri...dar intr-un sfert de oră esti la parter...Clar?!
Iau telefonul în mână și cu greu ii scriu un okay.
(Raluca e cea mai bună prietenă a mea.Ambele suntem îndrăgostite de chipesul si faimosul Ianis Hagi.Caderea nervoasă pe care am avut-o cu o zi în urmă era din cauza ca eu,am doar 15 ani.Raluca e cu 4 ani mai mare decât mine,ea are 19 de ani.
Noi doua ne-am împrietenit la Untold,acum un an.Numele meu...este Cătălina...btw.)
Reușesc să îmi fac rutina si sa imi iau un trening negru,la fel ca adidașii.
Imi iau rucsacul si cobor.
În fața blocului era Raluca.
-LA MULȚI ANNIII!!!!,spune ea imbratisandu-ma
-Mersi!,ii raspund eu.
Raluca ma trage de mana spunandu-mi ca are o surpriză.
Raluca m-a dus intr-un restaurant de lux.
Părinții mei erau foarte bogati,si in fiecare an imi organizau petreceri "surpriza".Eram,deja,foarte plictisită de ceea ce se intampla acolo.Prea multi oameni îmbrăcați în rochii si costume cu papioane.
Acolo nu era Lumea mea,asa ca am luat-o pe Raluca si am plecat pe furiș din acel loc,la terenul de fotbal,unde se țineau antrenamentele din acea zi.Eu sunt la o școală de arbitrar,dar fac si antrenamente pentru fotbalul feminin.La fel ca Raluca.
Mama nu prea era de acord cu visul meu,dar nu avea de ales.
Ajunsesem mai devreme cu o oră la stadion.Nu eram echipate corespunzător.Pur si simplu era o relaxare de cateva minute înainte de antrenament.

După o oră
- Măi sa fie,pe cine avem noi aici,spune domnul antrenor.
La echipa feminină il aveam ca antrenor un domn de varsta mijlocie,nu prea era foarte cunoscut.
- Am fost mai rapide,ce sa zic😅
-Mergeți în vestiare si echipați-va.
-Okay,haide Raluca
Eu m-am echipat mai repede decat Raluca,asa ca a trebuit să o astept.
Am iesit amândouă pe teren.Nu mai era nimeni.Nici antrenorul.
Eu:ummm
Raluca:e deja 11:15...trebuia să fim  toate la ora 11:00..
Eu:Stiu,asta e ciudat
*sonerie de telefon*
Raluca:Ma suna mama.
Eu:Raspunde-i...spune-i că esti cu mine
Cat timp Raluca vorbea la telefon eu încercam să fac cateva mișcări noi.
Raluca:Trebuie să plec urgent!
Eu:Ce s-a întâmplat?!
Raluca:Bunica mea nu se simte foarte bine,si ai mei sunt in trafic.Trebuie să merg la ea acum!
Eu:Vin si eu
Raluca:O sa pierzi antrenamentul...dar in caz ca s-a anulat si nu stim noi...ma suni
Eu:ok...baftă scumpo!
După ce Raluca pleaca,raman singura pe teren.
Am intrat in vestiare si am inceput sa caut pe cineva.Nu am gasit pe nimeni.Mi-am luat telefonul si am incercat sa imi sun colegele.Niciuna un răspundea.Am decis să plec.
*O sun pe Raluca*
Eu:Unde esti?
Raluca:La spitalul de lângă arenă
Eu:okay,vin acum




Cam atat pentru primul capitol🤗
Plictisitor...stiu:)))))

Everything is about YOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum