Cobor din masina.
Ianis:Merg sa te ajut si Eu!
Eu:ok..*Perspectiva Ianis*
Era atat de matura.Parca se transformase complet in acesti 4 ani.Era incredibilă în ținuta aceea si ii stătea incredibil cu acei pantofi in picioare.Am urcat amândoi,iar eu nu-i puteam dezlipi ochii de la ea.Intram înăuntru,iar Raluca era lângă balcon,fumand o țigară.
Eu:Buna Ralucaa!!
Raluca se ridica de pe scaun si veni înspre noi.Ea il vede pe Ianis si incepe si rade.
Raluca:Eu cred ca e capabilă la 19 ani sa vina singura înăuntru😂😂
Ianis cu o față foarte serioasă ii raspunde:O sa vina cu mine.
Raluca se opreste din rad si spune:Cum adică sa o iei cu tine?
Ianis:Simplu:)))
Eu râdeam groaznic în camera mea in timp ce imi făceam bagajul.
Ianis:Calmeaza-te..o sa vina si aici.
Raluca nu mai spune nimic si vine la mine in camera.
Raluca:MOORRRR...Te muți cu eeeel!!!
Eu:Ba nu,nu ma mut cu el!...sunt doar afaceri,după cum ai spus!
Raluca:Bine bine...afaceri sa fie:)))),spune ea ieșind din camera mea.
Eu imi iau bagajul care e destul de mare,chiar dacă mi-am lăsat cateva haine in apartamentul Ralucai.
Ianis:Te rog,si isi întinde mana spre bagajul meu.
Eu cu Ianis iesim pe usa,ignorând "transformările" Ralucai:)))
Ne urcam in masina lui si ne îndreptăm spre casă.Ajunsi acolo,m-am dat jos din masina si mi-am scos pantofii.
Eu:Scuza-ma....dar nu-ti dai seama cat de incomozi pot fi.
Ianis incepe si rade si ma lasa sa o iau înainte.Am salutat recepționera,Ianis făcând acelasi lucru,mai apoi lăsându-i bagajul acolo pentru a fi dus la mine in camera mai tarziu.
Eu:Poti sa imi spui te rog unde.....,iar apoi imi dau seama ca vorbesc singura.
Ianis nu mai era în spatele meu,iar eu eram undeva la etaj.Dintr-o data o usa se deschide si iese un bărbat în jur de 27 de ani,în boxeri.Vazandu-l,imi acopăr ochii cu mana si ma întorc.
Tipul:Oh my God,i'm so sorry(imi pare rau),spune tipul acoperindu-se si el cu mâinile.
Eu:it's okay...,spun eu inca întoarsă dar de data asta râzând.Dupa cateva minute apare si Ianis care,era foarte amuzat de situația provocată de colegul lui.
Ianis:Scuza-mi colegul:))))
Tipul incepe si rade si schimba cateva vorbe cu Ianis...eu decid să îmi aprind telefonul pentru a nu fi atenta la discuția lor.Intr-un final Ianis deschide usa camerei si.....To be continued🙏🦄❤
CITEȘTI
Everything is about YOU
General FictionO poveste putin mai ciudată cu un fotbalist:))) Citeste și vei afla✌💕