Capitolul 25

94 3 3
                                    

Ma uitam ca un nebun la ea.Ca un nebun dupa iubire.Chiar dacă îmi spuneam ca am trecut peste,vazandu-i chipul care semăna al naibii de mult cu al Cătălinei,o flacără dureroasă s a aprins in inima mea.

Ashlie pov
Chiar dacă nu ma uitam la el,simțeam cu ce privire de psihopat se uita la mine.Nu am mai rezistat,și am decis să ma retrag,cu rapiditate.
Eu(Ashlie):Da,sa ma anuntati si pe mine maine la cat iesim,acum voi merge la mine in camera,am nevoie de putin somn,spun eu afișând un zâmbet fals pe față.
Imi iau poșeta,și merg pana dupa colțul peretelui,dar de acolo,am început să fug,deoarece eram sigura ca ciudatul de verisor al Mariei va veni dupa mine,nu voiam să stie in ce camera sunt cazata.

Ianis pov
O vad cum pleaca.Incerc sa mai raman,din nou,câteva minute la masa,ca sa nu dau de bănuit,chiar dacă riscam sa o pierd din vizor.
Eu(Ianis):Prieteni,Ma retrag si Eu,e destul de tarziu,și după cum a spus si Ashlie...sa ma contactați mâine,seara frumoasa!,spun eu grăbit.
Eram sigur ca stie ceva,s-a dat de gol prin simplul fapt ca fuge de mine.Simteam nevoia sa merg la ea și sa o lipesc de un perete și sa ii simt trupul in mâinile mele.Gandurile pe care le aveam,ma uimeau pe mine însumi.

Ashlie pov
Aveam niște tocuri foarte înalte,și de aceea când încercăm să fug,îmi era foarte greu.O luasem pe scări,crezând că îmi va fi mai usor sa nu dau nas in nas cu el.In timp ce fugeam pe scări,tocul de la sandala firavă,mi se rupsese.Eram destul de relaxata pana in momentul in care am auzit niște pași venind pe scări.Nu am apucat sa plec,ca o mana fina si puternica m-a prins de brat.M-a tras atât de tare in cat,fata mea era la 4 m de fata lui.Chiar dacă părea un dobitoc psihopat,era al naibii de frumușel.
Eu:Da-mi drumul!,spun eu uitandu-ma in jos fiind la aceeași distanță de fata acestuia.
Ianis:Nu,pana nu imi spui tot ce sti.
Eu:Nu stiu nimic,ce nu iti e clar?
Mi-a luat bărbia în 3 degete și a tras-o mai aproape decât era.Inima îmi era in gât.M-am uitat in ochii lui căprui,care aproape ma țineau intr-o transă.Dintr-o data m-am tras din stransoarea lui și am făcut un pas în spate ca sa ii pot privi tot chipul.
Eu:Daca vrei sa afli ceva,vino dupa mine!
Mergeam cu Ianis pe acel hol,cu frica de a nu aparea Isak,iubitul meu.

La masă
Isak:Maria,sa sti ca varul tau mi-e simpatic.
Maria:Ma bucur,as speră să va înțelegeți.
Isak:Da...sa nu mergem chiar asa departe...dar ce mi se pare dubios,e ca o cam urmărește pe Ashlie.
Maria:Inca nu e destul de ok...adică inca e afectat de moartea iubitei lui.
Isak:Poftim?
Teodor:Mie mi s-a parut putin ciudat,dar n-am vrut sa stric seara.
Samira:Oh,mai taci!
Teodor:Kiss me bby!
Skyler:Luati-va naibii o camera!
Isak:Ia uite cine s-a gândit să apară printre noi.
Skyler:Buna și ție,și scuze de intarziere.
Maria:E in regula!
Isak:Da...Eu va las,vreau sa imi petrec noaptea cu iubita mea,spune el cu un zâmbet dracesc pe față.

Ianis pov
Eram in spatele ei cat timp ma conducea in camera ei.Am intrat in camera si m-am așezat pe pat,iar ea stătea rezemată de biroul ei.
Ashlie:Ce vrei sa sti?
Eu:O cunosti nu-i asa?
Ashlie:Pe cine?
Eu:pe ea,spun eu arătând spre un portret din camera ei.
Ashlie:Nu,nu o cunosc.
Eu:Atunci cum de o poti picta?!
Ashlie:O visez ok?!...adică...o visam..
Eu:Cum adică..o visai?.,spun eu ridocandu-ma de pe pat și mergând spre ea.
Ashlie:adică,o visam mereu,de la 15 ani,dar totul s-a oprit acum 3 ani.
Eu:Când a...
Ashlie:Tu sti cine este?
Eu:Da...e iubita mea..adică,a fost..
Ashlie:Si tu imi umpli capul cu intrebari despre...o fostă?!
Eu:A murit!,spun eu rastindu-ma la ea.
Se uita la mine cu o fata care isi cerea scuze din priviri.
Eu:Deci?...ce mai sti despre ea?

Ashlie pov
Imi punea foarte multe întrebări despre ea,era foarte ciudat tot ce se intampla.I-am zis fiecare răspuns pe care îl aveam.
Eu:Ar trebui să pleci...Isak e pe cale să....
Nu apuc sa imi termin fraza,ca ii aud pașii acestuia de pe hol.
Eu:Repede!...intra in dulap!
Ianis:Ce?...de ce sa intru?...Nu am făcut nimic amândoi.
Eu:El nu va spune același lucru

To be continued 😊💕

Everything is about YOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum